'Gladun' сказал(а) 05 Июл 2011 - 17:39:
Так, цікаво булоб на фотки глянути.
Обязательно выложу!
Отправлено 08 August 2011 - 12:12
Отправлено 08 August 2011 - 16:00
'muzolyajunior' сказал(а) 08 Авг 2011 - 11:31:
Интересно, продолжай (!)
Сообщение отредактировал anatoliy: 08 August 2011 - 16:02
Отправлено 08 August 2011 - 16:48
'muzolyajunior' сказал(а) 08 Авг 2011 - 14:35:
не думал сразу на мосты от Тойоты или Уаза перейти?
Отправлено 09 August 2011 - 10:56
Отправлено 31 August 2011 - 18:31
Отправлено 01 September 2011 - 10:41
'Gladun' сказал(а) 31 Авг 2011 - 16:31:
Все виглядає доволі цікаво, але хлопці, є один нюанс. Ваша рама на сварці (шви) може полопати в самих навантажених місцях, особливо при діагональні їзді. Можи я подробиць незнаю виготовлення, але на фото всіх нюансів не побачиш. Якщо зварюєш, то давай на шов ще пластину, і обварюй знов. Розкажу приклад. Я і мій бадько, будували трактор, на базі мотора Т-40. Рама була розроблена, закуплені швелера 120тка. Я сварщик доволі хороший , шви всі були по три раза в накладку, один в один. Коли техніка виїхала, підчас експлуатації, повилазили такі нюанси, як лопання швів. В процесі удосконалення рами, наварювання пластин, рама більше не лопала, уже 5 років як працює.
Отправлено 01 September 2011 - 14:58
Отправлено 05 October 2011 - 08:35
Отправлено 05 November 2013 - 13:05
'Gladun' сказал(а) 28 Авг 2012 - 11:20:
гарна робота, молодці. так розумію, що рама робилась на кузові, а потім кузово просто зняли і вуаля ? А зараз що, вже нива рамна їздить?
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых пользователей