Авто на базі самонесучої рами з безшовної автомобільної конструкційної німецької сталі E235+N. Рама виготовлена в Польщі. Труба 45х2,5. Вага голої рами = 180кг.
Двигун: легендарний V8. 1uz-fe vvti. Пробіг 80тис.миль 286к.с. Піддон збільшеного об‘єму
АКПП: Aisin a650. Окремий радіатор охолодження АКПП з термостатом.
РК: БТР70. Алюміній з КОМом на мех.лебідку
Мости: Mercedes Unimog 406 з пневмоблоками. Всі сальники замінені на нові оригінальні. Дискові тормоза
Підвіска 4link на сайлентах BMW X5.
Стойки Airshock 2,5‘.Хід 14‘.
Рульове гідрооб‘ємне. Наконечники циліндру JCB 3cx
Лебідка БТР. Алюміній. Трос кевлар. Пневмопривід.
Лебідка електро для лебедіння назад і через клюз в даху для запобігання перекидуванню.
Спортивний тюнінговий радіатор для драгу від ніссан 350z +200% flow.
Компресор Viair 444c. Ресівер Cayene.
Колеса Silverstone MT 117 Extreme 35/11,5R16. Можна встановлювати значно більші, хоча кліренсу і так хватає. Багато різних корисностей, світло внизу, зверху і всередині, мех датчики температури акпп, масла двигуна, рідини, тиску в пневмосистемі і .т.д. Автомобіль їде дуже достойно. За рахунок великого ходу підвіски колеса постійно на землі і авто проходить діагоналки і перекоси без жодних проблем. Потужний двигун дозволяє долати круті підйоми. Не плаває, хоча ще не пробував))) Вага 1800кг
Ціна =22 000$
Територіально знаходиться в Львівській обл., м Трускавець
067 100 0301 Андрій
Прикрепленные файлы
Сообщение отредактировал Andriyos: 27 September 2021 - 11:23