двигун OM605 Mercedes в Toyota LJ79 - Landcruiser серия 40-50-70 - OffRoadMaster.com - стиль жизни 4х4!

Перейти к содержимому


Фотография

двигун OM605 Mercedes в Toyota LJ79

3l 2lt 2le 5l 1kz

  • Авторизуйтесь для ответа в теме
Сообщений в теме: 20

#1 ВНЕ САЙТА   igorini

igorini

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 31 Aug 2010
  • 256 сообщений
  • Авто: TOYOTA LC79 3L
  • Имя:Игорь
  • Пол:Мужчина
  • Город:Дрогобыч

Отправлено 13 June 2021 - 16:51

Мої вітання ! Авто LC Lj79 93р.в. двигун 3L. Скажу чесно ,відколи машина в мене, від тоді думав про турбування або заміну двигуна. 3L двигун непоганий, надійний , економний, але на довгій 70ці, на 33 та 35х тапках, лебідкою, силовиками, багажником, груженою під повало шмурдяком  і все це на заводських 90конів, це реально ні про що. З турбуванням не склалося, хоча всі деталі були давно прибані. Двигун почав під нагрузкою грітися, що типово для цих двигунів з такими пробігами і віком, надумав промити систему, через 20хв після промивки,  антифриз  конкретно повалив у вихлоп четвертого циліндру. Маючи негативний досвід з ремонтом старих двигунів з чавунними головками, навіть не став розбирати двигун для дефектовки,  а виставив на продаж комплектний двигун як є. Варіантів для свапу ,по моїм критеріям ,нажаль тойота не змогла запропонувати. Відносто всіма любимого  казету відповім так , його характеристики , потенціал  та надійність не відповідають ринковій ціні його свапу. Спочатку почав шукати бемеве донора  з M57, бо є вже напрацювання по цьому двигуну, дешевий як борщ і потенціал є. Але одна з головних вимог є надійність, а M57 хоч в цілому є надійним, але  багато електрики, п"єзофорсунки (відмова однієї з них робить з автомобіля нерухомістю), плюс купа пластика на навісному та  на охолодженю  , плюс 6 циліндрів- треба зміщувати радіатори до переду. Почав дивитись в сторону мерса, а у мерса є цікавий OM606 6цил 177к.с 330н.м, та той самий , тільки 5 циліндрів om605 на 150к.с 280н.м (те що треба),мотори мегаресурсні, меганадійні, мають величезний потенціал по тюнінгу ,ну також мають одне але , вони на електронному паливному насосі. Нащастя кулібіни навчились встановлювати на ці мотори повністю механічну паливну без втрати потужності,  причому це відкриває більший потенціал по тюнінгу, є приклади ом606 на 700к.с та 1000н.м . Це все лірика, на сьогоднішній день був придбаний донор w210  з om605, мех. паливний насос перебраний  , налаштований на стенді та встановлений на двигун, двигун завівся, можнас казати з пів оберту, працює гарно , не димить. Також було придбано колокол мкпп від старого бусіка -качки в простонароді, для стиковки з мкпп від 70ки, наразі підбираємо диск сцеплення і будемо "сватати" коробку з двигуном. Далі буде...     https://fex.net/uk/s/ymkatpd

Прикрепленные файлы



#2 ВНЕ САЙТА   AntDroid

AntDroid

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Регистрация: 06 Jan 2010
  • 1569 сообщений
  • Авто: TLC 100, LTC 2, VW T5, УАЗ 469
  • Имя:Антон
  • Город:Киев

Отправлено 14 June 2021 - 05:19

А если не секрет, Тойота то чем не угодила? Не казетом же единым.

#3 ВНЕ САЙТА   igorini

igorini

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 31 Aug 2010
  • 256 сообщений
  • Авто: TOYOTA LC79 3L
  • Имя:Игорь
  • Пол:Мужчина
  • Город:Дрогобыч

Отправлено 14 June 2021 - 10:30

А если не секрет, Тойота то чем не угодила? Не казетом же единым.

нажаль більше нічого дизельного, "механічного" ,підходящого по габаритах, по потужності і за адекватні гро ші я не зміг пригадати у Тойоти. У вас які думки?

#4 ВНЕ САЙТА   HardBlues

HardBlues

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 01 Feb 2012
  • 725 сообщений
  • Авто: RRC 3.9 VogueSE
  • Имя:Александр
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 14 June 2021 - 14:13

13ВТ - 3.4 турбдизель , 4-циліндровий
ставився на 74ту та 71-шу "важку" ресорну
механічніше не буває - рядний ПНВТ, ну "чистий трахтур "


Сообщение отредактировал HardBlues: 14 June 2021 - 14:16


#5 ВНЕ САЙТА   AntDroid

AntDroid

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Регистрация: 06 Jan 2010
  • 1569 сообщений
  • Авто: TLC 100, LTC 2, VW T5, УАЗ 469
  • Имя:Антон
  • Город:Киев

Отправлено 14 June 2021 - 14:23

1HD-T
  • Зундер это нравится

#6 ВНЕ САЙТА   HardBlues

HardBlues

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 01 Feb 2012
  • 725 сообщений
  • Авто: RRC 3.9 VogueSE
  • Имя:Александр
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 14 June 2021 - 14:26

PS

до речі - Ваш 79 кузов у ресорному виконанні називався 77

я вже не пам'ятаю,  чи були BJ 77 з таким турбодізелем, чи тільки  PZJ77 (це з 5-ти циліндровим атмо дізелем 3.5 літра) та HZJ 77 ( з 1HZ)

такий само кузов як Ваш легкий 79. та важкий 77 роблять навіть зараз - це СУЧАСНА  76, де позаду ресорний міст, попереду - на пружинах зі 105ки, правда з 6-циліндровими двигунами та V8

 

Це я до того, що Вам під капот і 6цил залізуть))))), пружини тільки поміняти доведеться


Сообщение отредактировал HardBlues: 14 June 2021 - 14:28

  • Зундер это нравится

#7 ВНЕ САЙТА   Vrubel

Vrubel

    Дока

  • ORM
  • PipPipPip
  • Регистрация: 09 Apr 2006
  • 6118 сообщений
  • Авто: Nissan Patrol Y61, BMW 540
  • Имя:Денис
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев, Летки

Отправлено 14 June 2021 - 15:02

нажаль більше нічого дизельного, "механічного" ,підходящого по габаритах, по потужності і за адекватні гро ші я не зміг пригадати у Тойоти. У вас які думки?

А от бмв м57 рассматривали?



#8 ВНЕ САЙТА   igorini

igorini

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 31 Aug 2010
  • 256 сообщений
  • Авто: TOYOTA LC79 3L
  • Имя:Игорь
  • Пол:Мужчина
  • Город:Дрогобыч

Отправлено 14 June 2021 - 18:29

13ВТ - 3.4 турбдизель , 4-циліндровий
ставився на 74ту та 71-шу "важку" ресорну
механічніше не буває - рядний ПНВТ, ну "чистий трахтур " Я цей , перепрошую, ексклюзив навіть вживу не бачив, вже не говорю про якісь варіанти в десь у нас в продажі.


1HD-T

ціна живого свапу неадекватна, 6 циліндрів -габарити і вага


А от бмв м57 рассматривали?

розглядав, але чому передумав я написав  вище. Якщо чисто для спорту , то норм варіант, а якщо кудись с сім"єю на дальняк, де може не бути хорошого дизелю і комп діагноста, нє.


PS

до речі - Ваш 79 кузов у ресорному виконанні називався 77

я вже не пам'ятаю,  чи були BJ 77 з таким турбодізелем, чи тільки  PZJ77 (це з 5-ти циліндровим атмо дізелем 3.5 літра) та HZJ 77 ( з 1HZ)

такий само кузов як Ваш легкий 79. та важкий 77 роблять навіть зараз - це СУЧАСНА  76, де позаду ресорний міст, попереду - на пружинах зі 105ки, правда з 6-циліндровими двигунами та V8

 

Це я до того, що Вам під капот і 6цил залізуть))))), пружини тільки поміняти доведеться

у важких 70ток морда трохи довша



#9 ВНЕ САЙТА   igorini

igorini

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 31 Aug 2010
  • 256 сообщений
  • Авто: TOYOTA LC79 3L
  • Имя:Игорь
  • Пол:Мужчина
  • Город:Дрогобыч

Отправлено 14 June 2021 - 18:50

моя 79тка в мене вже 7 років і всі ці 7 років я думав про заміну двигуна. Повірте при бюджеті свапу om 605го , його потужності  ,його надійності, простоті ,доступності і доступності запчастин, ви нічого з тойотівського не знайдете)  Зациклюватися на значку на двигуні ? Ви знаєте на чиїх агрегатах нова тойота супра чи тойота gt 86? Можливо з мерсовським двигуном 70ка втратить якусь частину харизми, але на скільки приємніше буде на ній їхати, а не плестися за фурою і робити  морду кірпічОм на затяжних під"йомах, коли тебе такого "крутого джипера" обганяє газелька))


  • BOX4x4, Cardon и Itonix это нравится

#10 ВНЕ САЙТА   HardBlues

HardBlues

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 01 Feb 2012
  • 725 сообщений
  • Авто: RRC 3.9 VogueSE
  • Имя:Александр
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 14 June 2021 - 21:34

так а чий моторчик на Супрі? поділіться плізз інформацією, цікаво

 

Вимушений з Вами погодитися - з 4 цил дизелями в Йоти не задалося

 

13ВТ  - тире 15ВТ - дійсно екзотика тй ще важкі вони

 

в мене 6-циліндрові - 12НТ  та 1HD-FTE,  от їм конкурента важко знайти ,  
 


Сообщение отредактировал HardBlues: 14 June 2021 - 21:35


#11 ВНЕ САЙТА   igorini

igorini

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 31 Aug 2010
  • 256 сообщений
  • Авто: TOYOTA LC79 3L
  • Имя:Игорь
  • Пол:Мужчина
  • Город:Дрогобыч

Отправлено 14 June 2021 - 21:47

так а чий моторчик на Супрі? поділіться плізз інформацією, цікаво

 

Вимушений з Вами погодитися - з 4 цил дизелями в Йоти не задалося

 

13ВТ  - тире 15ВТ - дійсно екзотика тй ще важкі вони

 

в мене 6-циліндрові - 12НТ  та тойота gt 86,  от їм конкурента важко знайти ,  
 

Toyota GR Supra побудована на новій платформі Cluster Architecture (CLAR), розробленої спільно інженерами Тойота і БМВ. Цю ж архітектуру буде використовувати і новий родстер BMW Z4. В рух Супру буде приводити рядна турбо шістка 3.0 л від BMW з віддачею приблизно 340 к.с., 8-ст. автоматична КПП виробництва ZF, задній привод, блокування диференціала та регульовані амортизатори. https://uk.wikipedia...i/Toyota_Supra  


  • Vrubel и Ozon это нравится

#12 ВНЕ САЙТА   HardBlues

HardBlues

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 01 Feb 2012
  • 725 сообщений
  • Авто: RRC 3.9 VogueSE
  • Имя:Александр
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 14 June 2021 - 21:50

"....на світі багато , друже Гораціо . такого, що й не наснилось нашим мудрецям,,,,   (С) Гамлет

я .....просто не маю слів....


  • Зундер и igorini это нравится

#13 ВНЕ САЙТА   Knifemaker

Knifemaker

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 06 Sep 2015
  • 172 сообщений
  • Авто: Defender 110
  • Имя:Ярослав
  • Пол:Мужчина
  • Город:Кіцмань

Отправлено 16 June 2021 - 12:02

"....на світі багато , друже Гораціо . такого, що й не наснилось нашим мудрецям,,,,   (С) Гамлет

я .....просто не маю слів....

Який же витончений коментар!

RRC та Шекспір



#14 ВНЕ САЙТА   Ozon

Ozon

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 08 Feb 2009
  • 479 сообщений
  • Авто: 4х4
  • Имя:Александр
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев-Кировоград

Отправлено 19 June 2021 - 18:11

Toyota GR Supra побудована на новій платформі Cluster Architecture (CLAR), розробленої спільно інженерами Тойота і БМВ. Цю ж архітектуру буде використовувати і новий родстер BMW Z4. В рух Супру буде приводити рядна турбо шістка 3.0 л від BMW з віддачею приблизно 340 к.с., 8-ст. автоматична КПП виробництва ZF, задній привод, блокування диференціала та регульовані амортизатори. https://uk.wikipedia...i/Toyota_Supra 

По факту будут одна и та же машина.

#15 ВНЕ САЙТА   Зундер

Зундер

    Дока

  • Модератор
  • PipPipPip
  • Регистрация: 26 Jun 2007
  • 5769 сообщений
  • Авто: Тренер штурманов
  • Имя:Виталий
  • Пол:Мужчина
  • Город:На своей широте, на своей долготе

Отправлено 21 June 2021 - 08:28

Модифицировать 3L  до 5LT дешевле.



#16 ВНЕ САЙТА   kilov

kilov

    Юнкер

  • ORM
  • Pip
  • Регистрация: 20 Jan 2005
  • 289 сообщений
  • Авто: 4х4. Ниссан
  • Имя:Виктор
  • Пол:Мужчина
  • Город:КИЕВ Куреневка

Отправлено 23 June 2021 - 18:15

Ну не скажи. Смотря что полезет при модификации.

#17 ВНЕ САЙТА   Regata

Regata

    Гость

  • Юзер
  • Регистрация: 10 Mar 2018
  • 20 сообщений
  • Авто: Toyota
  • Имя:Юрий
  • Пол:Мужчина
  • Город:Измаил

Отправлено 24 June 2021 - 07:13

Мої вітання ! Авто LC Lj79 93р.в. двигун 3L. Скажу чесно ,відколи машина в мене, від тоді думав про турбування або заміну двигуна. 3L двигун непоганий, надійний , економний, але на довгій 70ці, на 33 та 35х тапках, лебідкою, силовиками, багажником, груженою під повало шмурдяком  і все це на заводських 90конів, це реально ні про що....

Дуже цікаво... Я тут зовсім ще з 2L273.gif  2,4 літра...  



#18 ВНЕ САЙТА   Зундер

Зундер

    Дока

  • Модератор
  • PipPipPip
  • Регистрация: 26 Jun 2007
  • 5769 сообщений
  • Авто: Тренер штурманов
  • Имя:Виталий
  • Пол:Мужчина
  • Город:На своей широте, на своей долготе

Отправлено 24 June 2021 - 18:00

Ну не скажи. Смотря что полезет при модификации.

 

Если мастер в теме, то всё просто, расточить под новый размер и поставить другой коллектор с парой нюансов, без знаний которых не получится - не проходит долго.

Или самому штудировать форумы на разных языках. Если это не твой бизнес, то заплати тому кто уже штудировал, проверил и даст гарантию.

 

Родной двигатель на родных посадочных это родной двигатель на народных посадочных, и ты на мнооого меньше зависишь от криворукого "та и так сойдёт, переваривать уже не буду",



#19 ВНЕ САЙТА   БармалеЙ

БармалеЙ

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Регистрация: 13 Apr 2010
  • 3170 сообщений
  • Авто: GW Pegasus АТ ПРИЗРАК, LS400, эвакуатор
  • Имя:Александр
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев, Полесье

Отправлено 25 June 2021 - 07:46

Где то все это проходили....сначала трахаемся с заменой мотора ......Но мы ж не обращаем внимание что всунули тапки больше заводских.....родной мотор уклали всунули мощнее от другого корча. Пусть теперь терпит коробка с раздаткой...Дурдом....Все это было..а заканчивалось заменой  главных пар дабы вывести передаточное к заводским...


  • BOX4x4, Swamper и шилк это нравится

#20 ВНЕ САЙТА   BOX4x4

BOX4x4

    Оффроуд-мастер

  • ORM
  • PipPipPipPip
  • Регистрация: 15 Mar 2005
  • 11769 сообщений
  • Авто: Wrangler TJ 4.0, TLC79 1KD-FTV, TLC80 1HD-FT
  • Имя:Владимир
  • Пол:Мужчина
  • Город:Ужгород

Отправлено 25 June 2021 - 20:36

Все равно, темка интересная. Я поддерживаю эксперименты Игоря. Сам, таким творчеством, занимаюсь, более 20 лет. Даже удалось установить 3.0 турбодизель с ТЛК150 на 79ю (кто помнит ту историю). Бармалей, как всегда прав. Надо будет решать проблемы с трансмиссией, с возросшими нагрузками в полтора раза. Таких решений есть много. Игорь, парень технически очень грамотный, думаю он решит эти проблемы. Я желаю ему удачи.


  • Yurezz это нравится




Количество пользователей, читающих эту тему: 1

0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых пользователей


© 2004 - 2024 Offroadmaster ®
create & support by PAVLOFF & VOIN