Мої вітання ! Авто LC Lj79 93р.в. двигун 3L. Скажу чесно ,відколи машина в мене, від тоді думав про турбування або заміну двигуна. 3L двигун непоганий, надійний , економний, але на довгій 70ці, на 33 та 35х тапках, лебідкою, силовиками, багажником, груженою під повало шмурдяком і все це на заводських 90конів, це реально ні про що. З турбуванням не склалося, хоча всі деталі були давно прибані. Двигун почав під нагрузкою грітися, що типово для цих двигунів з такими пробігами і віком, надумав промити систему, через 20хв після промивки, антифриз конкретно повалив у вихлоп четвертого циліндру. Маючи негативний досвід з ремонтом старих двигунів з чавунними головками, навіть не став розбирати двигун для дефектовки, а виставив на продаж комплектний двигун як є. Варіантів для свапу ,по моїм критеріям ,нажаль тойота не змогла запропонувати. Відносто всіма любимого казету відповім так , його характеристики , потенціал та надійність не відповідають ринковій ціні його свапу. Спочатку почав шукати бемеве донора з M57, бо є вже напрацювання по цьому двигуну, дешевий як борщ і потенціал є. Але одна з головних вимог є надійність, а M57 хоч в цілому є надійним, але багато електрики, п"єзофорсунки (відмова однієї з них робить з автомобіля нерухомістю), плюс купа пластика на навісному та на охолодженю , плюс 6 циліндрів- треба зміщувати радіатори до переду. Почав дивитись в сторону мерса, а у мерса є цікавий OM606 6цил 177к.с 330н.м, та той самий , тільки 5 циліндрів om605 на 150к.с 280н.м (те що треба),мотори мегаресурсні, меганадійні, мають величезний потенціал по тюнінгу ,ну також мають одне але , вони на електронному паливному насосі. Нащастя кулібіни навчились встановлювати на ці мотори повністю механічну паливну без втрати потужності, причому це відкриває більший потенціал по тюнінгу, є приклади ом606 на 700к.с та 1000н.м . Це все лірика, на сьогоднішній день був придбаний донор w210 з om605, мех. паливний насос перебраний , налаштований на стенді та встановлений на двигун, двигун завівся, можнас казати з пів оберту, працює гарно , не димить. Також було придбано колокол мкпп від старого бусіка -качки в простонароді, для стиковки з мкпп від 70ки, наразі підбираємо диск сцеплення і будемо "сватати" коробку з двигуном. Далі буде... https://fex.net/uk/s/ymkatpd
Сообщений в теме: 20
#6 ВНЕ САЙТА
Отправлено 14 June 2021 - 14:26
PS
до речі - Ваш 79 кузов у ресорному виконанні називався 77
я вже не пам'ятаю, чи були BJ 77 з таким турбодізелем, чи тільки PZJ77 (це з 5-ти циліндровим атмо дізелем 3.5 літра) та HZJ 77 ( з 1HZ)
такий само кузов як Ваш легкий 79. та важкий 77 роблять навіть зараз - це СУЧАСНА 76, де позаду ресорний міст, попереду - на пружинах зі 105ки, правда з 6-циліндровими двигунами та V8
Це я до того, що Вам під капот і 6цил залізуть))))), пружини тільки поміняти доведеться
Сообщение отредактировал HardBlues: 14 June 2021 - 14:28
- Зундер это нравится
#8 ВНЕ САЙТА
Отправлено 14 June 2021 - 18:29
13ВТ - 3.4 турбдизель , 4-циліндровий
ставився на 74ту та 71-шу "важку" ресорну
механічніше не буває - рядний ПНВТ, ну "чистий трахтур " Я цей , перепрошую, ексклюзив навіть вживу не бачив, вже не говорю про якісь варіанти в десь у нас в продажі.
1HD-T
ціна живого свапу неадекватна, 6 циліндрів -габарити і вага
А от бмв м57 рассматривали?
розглядав, але чому передумав я написав вище. Якщо чисто для спорту , то норм варіант, а якщо кудись с сім"єю на дальняк, де може не бути хорошого дизелю і комп діагноста, нє.
PS
до речі - Ваш 79 кузов у ресорному виконанні називався 77
я вже не пам'ятаю, чи були BJ 77 з таким турбодізелем, чи тільки PZJ77 (це з 5-ти циліндровим атмо дізелем 3.5 літра) та HZJ 77 ( з 1HZ)
такий само кузов як Ваш легкий 79. та важкий 77 роблять навіть зараз - це СУЧАСНА 76, де позаду ресорний міст, попереду - на пружинах зі 105ки, правда з 6-циліндровими двигунами та V8
Це я до того, що Вам під капот і 6цил залізуть))))), пружини тільки поміняти доведеться
у важких 70ток морда трохи довша
#9 ВНЕ САЙТА
Отправлено 14 June 2021 - 18:50
моя 79тка в мене вже 7 років і всі ці 7 років я думав про заміну двигуна. Повірте при бюджеті свапу om 605го , його потужності ,його надійності, простоті ,доступності і доступності запчастин, ви нічого з тойотівського не знайдете) Зациклюватися на значку на двигуні ? Ви знаєте на чиїх агрегатах нова тойота супра чи тойота gt 86? Можливо з мерсовським двигуном 70ка втратить якусь частину харизми, але на скільки приємніше буде на ній їхати, а не плестися за фурою і робити морду кірпічОм на затяжних під"йомах, коли тебе такого "крутого джипера" обганяє газелька))
- BOX4x4, Cardon и Itonix это нравится
#10 ВНЕ САЙТА
Отправлено 14 June 2021 - 21:34
так а чий моторчик на Супрі? поділіться плізз інформацією, цікаво
Вимушений з Вами погодитися - з 4 цил дизелями в Йоти не задалося
13ВТ - тире 15ВТ - дійсно екзотика тй ще важкі вони
в мене 6-циліндрові - 12НТ та 1HD-FTE, от їм конкурента важко знайти ,
Сообщение отредактировал HardBlues: 14 June 2021 - 21:35
#11 ВНЕ САЙТА
Отправлено 14 June 2021 - 21:47
так а чий моторчик на Супрі? поділіться плізз інформацією, цікаво
Вимушений з Вами погодитися - з 4 цил дизелями в Йоти не задалося
13ВТ - тире 15ВТ - дійсно екзотика тй ще важкі вони
в мене 6-циліндрові - 12НТ та тойота gt 86, от їм конкурента важко знайти ,
Toyota GR Supra побудована на новій платформі Cluster Architecture (CLAR), розробленої спільно інженерами Тойота і БМВ. Цю ж архітектуру буде використовувати і новий родстер BMW Z4. В рух Супру буде приводити рядна турбо шістка 3.0 л від BMW з віддачею приблизно 340 к.с., 8-ст. автоматична КПП виробництва ZF, задній привод, блокування диференціала та регульовані амортизатори. https://uk.wikipedia...i/Toyota_Supra
- Vrubel и Ozon это нравится
#14 ВНЕ САЙТА
Отправлено 19 June 2021 - 18:11
По факту будут одна и та же машина.Toyota GR Supra побудована на новій платформі Cluster Architecture (CLAR), розробленої спільно інженерами Тойота і БМВ. Цю ж архітектуру буде використовувати і новий родстер BMW Z4. В рух Супру буде приводити рядна турбо шістка 3.0 л від BMW з віддачею приблизно 340 к.с., 8-ст. автоматична КПП виробництва ZF, задній привод, блокування диференціала та регульовані амортизатори. https://uk.wikipedia...i/Toyota_Supra
#17 ВНЕ САЙТА
Отправлено 24 June 2021 - 07:13
Мої вітання ! Авто LC Lj79 93р.в. двигун 3L. Скажу чесно ,відколи машина в мене, від тоді думав про турбування або заміну двигуна. 3L двигун непоганий, надійний , економний, але на довгій 70ці, на 33 та 35х тапках, лебідкою, силовиками, багажником, груженою під повало шмурдяком і все це на заводських 90конів, це реально ні про що....
Дуже цікаво... Я тут зовсім ще з 2L 2,4 літра...
#18 ВНЕ САЙТА
Отправлено 24 June 2021 - 18:00
Ну не скажи. Смотря что полезет при модификации.
Если мастер в теме, то всё просто, расточить под новый размер и поставить другой коллектор с парой нюансов, без знаний которых не получится - не проходит долго.
Или самому штудировать форумы на разных языках. Если это не твой бизнес, то заплати тому кто уже штудировал, проверил и даст гарантию.
Родной двигатель на родных посадочных это родной двигатель на народных посадочных, и ты на мнооого меньше зависишь от криворукого "та и так сойдёт, переваривать уже не буду",
#19 ВНЕ САЙТА
Отправлено 25 June 2021 - 07:46
Где то все это проходили....сначала трахаемся с заменой мотора ......Но мы ж не обращаем внимание что всунули тапки больше заводских.....родной мотор уклали всунули мощнее от другого корча. Пусть теперь терпит коробка с раздаткой...Дурдом....Все это было..а заканчивалось заменой главных пар дабы вывести передаточное к заводским...
- BOX4x4, Swamper и шилк это нравится
#20 ВНЕ САЙТА
Отправлено 25 June 2021 - 20:36
Все равно, темка интересная. Я поддерживаю эксперименты Игоря. Сам, таким творчеством, занимаюсь, более 20 лет. Даже удалось установить 3.0 турбодизель с ТЛК150 на 79ю (кто помнит ту историю). Бармалей, как всегда прав. Надо будет решать проблемы с трансмиссией, с возросшими нагрузками в полтора раза. Таких решений есть много. Игорь, парень технически очень грамотный, думаю он решит эти проблемы. Я желаю ему удачи.
- Yurezz это нравится
Количество пользователей, читающих эту тему: 1
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых пользователей