Всім привіт. Муки вибору;) Не можу вибрати, не важкий ендуро, підкажіть. Дивлюсь в сторону нового Geon X-Road 250 або б/у Suzuki Djebel 250. Буду вдячний за будь яку пораду, оскільки катав ще на Явах і Іжах в минулому сторіччі))).

Вибір ендуріка.
Автор
kupchak
, 17 Jan 2020 19:46
Сообщений в теме: 48
#2
ВНЕ САЙТА
Отправлено 17 January 2020 - 21:36
Знаю обидва моти. Джебел замахаєщся відновлювати дрібниці (різьби, посадочні). Серйозніших запчастин дефіцит. Іксроуд дуже слабенькі колеса, підвіска, двигун. Краще трохи докласти і купити Геон Дакар Твінкам Ендуро 250 той же Джебель, тільки новий, потужний, витривалий. Ще один варіант Геон Дакар GNX, для злих продубасів.
- BratAlex это нравится
#5
ВНЕ САЙТА
Отправлено 18 January 2020 - 20:14
Толстяк сказал(а) 17 Янв 2020 - 20:50:
То вже інший бюджет. Я б КТМ400LC4 на DRZ не проміняв. :)
Дякую, хлопці, що відкликнулись;). Буду думати. Може ще хтось, щось підкаже. А може і запропонує.
Толстяк сказал(а) 17 Янв 2020 - 19:36:
Знаю обидва моти. Джебел замахаєщся відновлювати дрібниці (різьби, посадочні). Серйозніших запчастин дефіцит. Іксроуд дуже слабенькі колеса, підвіска, двигун. Краще трохи докласти і купити Геон Дакар Твінкам Ендуро 250 той же Джебель, тільки новий, потужний, витривалий. Ще один варіант Геон Дакар GNX, для злих продубасів.
Генадій, ти розумієш, різьби, і все інше, для мене не є проблемою;). Але це японець. Ось і гризусь, і не можу вибрати ніяк))))
#6
ВНЕ САЙТА
Отправлено 18 January 2020 - 23:37
kupchak сказал(а) 18 Янв 2020 - 18:14:
Дякую, хлопці, що відкликнулись;). Буду думати. Може ще хтось, щось підкаже. А може і запропонує.
Генадій, ти розумієш, різьби, і все інше, для мене не є проблемою;). Але це японець. Ось і гризусь, і не можу вибрати ніяк))))
Японцю 20 років. Він важкий, неповороткий, прожерливий. Товариш має майстерню, ремонтує мотоцикли, я часто заходжу і бачу китайців. Вони набагато технологічніші за старих японців. Приміром поршні, виготовляються на тому заводі де хонда і сузукі замовляють для своїх. Цінник всемеро нижчий. На все.Повір, Геон, Шінерей і Кові мають моделі, які нічим не гірші за японців. Ті моделі, що я у попередньому пості назвав. Якби не їздив на тому всьому не став би агітувати. Зараз собі складаю кастомний ендурик з китайським верхньовальним 200куб двигуном і дивною ходовкою, для покатух з компанією на тихоходних мотах, бо мій КТМ мінімальну швидкість 20 км год має. Інакше закипає.
той Джебель на чесному обліку? Ти знаєш людину і можеш покататися хоч півгодинки? Не 2-3хвилини, а пару літрів бенза спалити.
- kupchak это нравится
#7
ВНЕ САЙТА
Отправлено 19 January 2020 - 17:24
Ув. топикстартер!
Человек в спокойном и здравом состоянии ориентируется или на критерий "цена-качество", или жертва "хочунемогу". В последнем случае спрашивать бесполезно, нужно отработать гештальт, в первом случае ориентированию мешают стереотипы и воспаленные умы с боку с экспертными мнениями.
Комрад Толстяк абсолютно прав насчет китайцев гион/шинерей/кови.
Соотношение цена-качество у новых и аккуратно бу таких мотов очень хорошее и никакой религии. Старые японцы могут быть как супер, так и хлам.
Удачи в поисках правильных путей!
- BratAlex это нравится
#8
ВНЕ САЙТА
Отправлено 19 January 2020 - 17:52
Котэ сказал(а) 19 Янв 2020 - 15:24:
Дякую, чим більше порад, тим краще. Для цього і створив тему. Толстяка думка для мене важлива,- питань нема. Також чекаю інші поради. І чим більше,- тим краще. Буде що проаналізувати.Ув. топикстартер!
Человек в спокойном и здравом состоянии ориентируется или на критерий "цена-качество", или жертва "хочунемогу". В последнем случае спрашивать бесполезно, нужно отработать гештальт, в первом случае ориентированию мешают стереотипы и воспаленные умы с боку с экспертными мнениями.
Комрад Толстяк абсолютно прав насчет китайцев гион/шинерей/кови.
Соотношение цена-качество у новых и аккуратно бу таких мотов очень хорошее и никакой религии. Старые японцы могут быть как супер, так и хлам.
Удачи в поисках правильных путей!
#14
ВНЕ САЙТА
Отправлено 03 February 2020 - 09:51
Більшість початківців, особливо невисокого зросту, хочуть низький мотоцикл. Всі думають, що якщо з мотоцикла твердо спираєшся на ноги, лнгше керувати ним. Це хибна думка. Знаю , що в тебе чудова просторова уява і легко можеш уявити чотири точки які управляють мотоциклом, це рульова колонка (не дві точки на рулі), підніжки і трохи сидіння, яке в основному тільки заважає на складних ділянках. Отже три основні точки. І раптом дві точки, які утворюють ідеальну фігуру трикутник зникають, зявляється точка на сидінні. Ти втрачаєш спосіб балансувати переносячи вагу і як правило у кращому випадку зупиняєшся. На слизькому, чи сипучому, або просто крутому підйомі дуже важко зрушити. А хто їде не розклавши ноги, пез проблем проходить цю ділянку. До чого веду. Я товстий незграбний хлоп, залізаю на мот важко, можу дістатии до землі лише одною ногою, зсунувшись на бік, і тільки носком. Висота найнижчої точки сидіння 985 мм. Тільки на перших виїздах хотів нижчий мот, потім ці дуриці вивітрилися з голови :)
- Котэ это нравится
#15
ВНЕ САЙТА
Отправлено 03 February 2020 - 11:51
Ось цей нижчий від мого 105 мм, має трохи менший розмір коліс, легкий, дефорсований двигун, може їздити у режимі "чихпих". Ще має фішку з дорогих моделей, що регульвана підвіска.
https://mototek.com....uct/view/22/810
Є в них з нормального розміру колесами, шини більш широкий і доступний асортимент. на 20мм вищий за попередній, але витриваліший. Єдине, що мене не влаштовує у всіх сучасних моделях, це малий бак. Але хлопці по парі пляшок бензини привязують і не паряться. https://mototek.com....50-cb-21-18-pro
- kupchak это нравится
#18
ВНЕ САЙТА
#19
ВНЕ САЙТА
Отправлено 04 February 2020 - 21:45
Мотоцикл їде швидше набагато ніж машина. Особливо у населених пунктах, легко тянучки обганяти, зупинятися будь де, зрізати стежками і т.д. Мотоцикл по ямах їде швидше. Комфорт кращий ніж у мого, через правильний дорожній кастор переднього колеса, мяка сідушка, тихший вихлоп, світлотехніка є. Не бачу сенсу катати його на лаветі.
#20
ВНЕ САЙТА
Отправлено 04 February 2020 - 22:24
Толстяк сказал(а) 04 Фев 2020 - 19:45:
Мотоцикл їде швидше набагато ніж машина. Особливо у населених пунктах, легко тянучки обганяти, зупинятися будь де, зрізати стежками і т.д. Мотоцикл по ямах їде швидше. Комфорт кращий ніж у мого, через правильний дорожній кастор переднього колеса, мяка сідушка, тихший вихлоп, світлотехніка є. Не бачу сенсу катати його на лаветі.
Генадій, просто дані моти відносятся більше до "крос", ніж "ендуро". Тому й задаю питання фахівцям. Чи зможуть моі старі кості)) витримати " доіздинг" туди і назад?:)
Количество пользователей, читающих эту тему: 2
0 пользователей, 2 гостей, 0 скрытых пользователей