Monterey\Trooper 3.2 AT - Страница 6 - Бортовой Дневник - OffRoadMaster.com - стиль жизни 4х4!

Перейти к содержимому


Фотография

Monterey\Trooper 3.2 AT


  • Авторизуйтесь для ответа в теме
Сообщений в теме: 109

#101 ВНЕ САЙТА   DimonZT

DimonZT

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 02 Apr 2012
  • 764 сообщений
  • Авто: ВАЗ2108 ралі, JettaVI,Сamaro 4gen.3.8, Monterey3.2
  • Имя:Дима
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 27 July 2023 - 13:31

З'явилось на днях кілька годин вільних від роботи і фарбування пікапів на своє відро. На запущеному моторі хотів по знімати ВВ дроти зі свічок. Робота мотора мінялась лише коли з 3 і 4 циліндрів знімав. Коли мотор заглох, ворушивки насвічник почув клацання форсунок (при увімкненому запаленні). Потім ще помітив клацання коли за ресивер шевелив мотор. Зняв ресивер (зі знятим вже не клацало нічого), розмотав косу моторну, перевірив про всяки випадок опір форсунок ще раз, бо прочитав, що вони бувають низькоомні і високоомні, а в мене якраз одна з іншого комплекту від цього ж двигуна. Опір на всіх 12.7-13 наміряв. В моторній косі ось таких надломів ізоляції повно. Планую замінити шматок цього дроту на свіжий, ще деякі соплі по прибирати. Потім далі буду копати. Свічки мокрі і чорні. 

Хотів ще компресію поміряти, але довбаний гнучкий шланг не закручується. Лише на пів витка і далі не крутиться ( А прямим накінечником нема кому допомогти, щоб притискати...

Далі буде...ще через кілька місяців...

 

П.с.: Може реально купити фронтеру з 2х вальним мотором і свапнути? Хоч діагностика з ОБД2 буде...

Прикрепленные файлы


  • virski это нравится

#102 ВНЕ САЙТА   Sherman

Sherman

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 24 Mar 2010
  • 233 сообщений
  • Авто: Pajero Vagon
  • Имя:Валерий
  • Пол:Мужчина
  • Город:Kyiv-Chernivci

Отправлено 29 July 2023 - 13:54


П.с.: Може реально купити фронтеру з 2х вальним мотором і свапнути? Хоч діагностика з ОБД2 буде...

А вот это уже интересно 303.gif



#103 ВНЕ САЙТА   virski

virski

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 28 Apr 2009
  • 263 сообщений
  • Авто: Мерс, RR-13
  • Имя:Владимир
  • Пол:Мужчина
  • Город:Kyiv

Отправлено 31 July 2023 - 21:01


В моторній косі ось таких надломів ізоляції повно

Это в любом случае нужно всё устранять - лишним не будет. И брать провода нормальные, не экономить. 


Сообщение отредактировал virski: 31 July 2023 - 21:02


#104 ВНЕ САЙТА   DimonZT

DimonZT

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 02 Apr 2012
  • 764 сообщений
  • Авто: ВАЗ2108 ралі, JettaVI,Сamaro 4gen.3.8, Monterey3.2
  • Имя:Дима
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 13 August 2023 - 00:24

Дріт на форсунки частково замінив. Переуклав проводку. Врізку дротів ГБО переробив зі скруток на пропаяну. На холодну перевірили з другом іскру - на всіх 3 катушках парами все на місці. З собою не було інструменту закрутит свічки і спробувати прогріти, щоб і на гарячу подивитись. Компресію поміряти так і не вдалось. На гнучкому шланові пройшов плашкою різьбу, один фіг нічого не показує, прямий накінечник так вдавлював, шо зломав пиптик який стравлює з манометра тиск. Інший мій старий компресометр не дістає, колодязь надто глибокий. Таке шось. Даром викинув на той компресометр "аллойд" біля 700грн. Гімно. 

Один дріт з моторної коси так і не зміг дістати. Судячи з усього то на ДПКВ 3х піновий йде, він же до розподільника запалення під'єднується. Ні зверху, ні знизу дістатись не вийшло. А став близько до стіни, то і з-під колеса спробувати залізти теж не зміг. Тільки побачив, шо воно там все в мастилі.Там в принципі все в мастилі. Між коробкою і двигуном сопливить.

 

Катушки мабуть, все ж по знімаю з розподільника, та хоч подивлюсь на стан контактів. Тоді вже буду пробувати запускати, прогрівати, дивитись що буде.



#105 ВНЕ САЙТА   DimonZT

DimonZT

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 02 Apr 2012
  • 764 сообщений
  • Авто: ВАЗ2108 ралі, JettaVI,Сamaro 4gen.3.8, Monterey3.2
  • Имя:Дима
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 15 August 2023 - 12:53

Зібрав назад все до купи. Запустив двигун. Прогрів. На гарячу лиш трошки попукувало і стрілка тахометра смикалась, але вже не було такого, ніби лише 2 циліндра з 6 працюють. Хоча і сам блок катушок не зміг розібрати, бо на 6 головка велика, а на 5 маленька. На 5.5в мене немає. Х. з. як їх розкрутити, чи є такий розмір головок. 

Втім це не надто обрадувало, бо дуже сильно димить. Поки не працювало запалення, то в циліндри налило добряче бензину. Рівень вище десь на 5мм від максимуму.

Думаю, що треба таки виймати всього двигуна, розбирати і пробувати з 2х зібрати один, може щось докуповувати. Вся складність ситуації окрім того, що сам двигун вийняти фізично, ще в тому, що коліно точити не можна, циліндри точити не можна.

Але ті, що в нагрузку мені віддали коліно і блок, вони вже шліфовані. Не знаю чи гільзований блок. 

Нове коліно як крило від літака коштує. 

Осі коромисел теж не дешево. Короче, якшо капіталити тупо новим всім, то то більше вартості машини вийде. 

Купити донора - це купити кота в мішку, який не відомо в якому стані буде...Отака фігня... 

Чи зразу свапати шось від інших машин? Хто за таке візьметься і скільки це по грошам вийде? Звісно, було б цікаво, щось на більш сучасній коробці 6ст акпп запхати. Але і не уявляю, хто міг би таке зробити в нас. 



#106 ВНЕ САЙТА   GoldFish

GoldFish

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Регистрация: 07 Aug 2009
  • 1680 сообщений
  • Авто: GrandCherokee 5.7 HEMI
  • Имя:Юрий
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 15 August 2023 - 13:04

 

Зібрав назад все до купи. Запустив двигун. Прогрів. На гарячу лиш трошки попукувало і стрілка тахометра смикалась, але вже не було такого, ніби лише 2 циліндра з 6 працюють. Хоча і сам блок катушок не зміг розібрати, бо на 6 головка велика, а на 5 маленька. На 5.5в мене немає. Х. з. як їх розкрутити, чи є такий розмір головок. 

Втім це не надто обрадувало, бо дуже сильно димить. Поки не працювало запалення, то в циліндри налило добряче бензину. Рівень вище десь на 5мм від максимуму.

Думаю, що треба таки виймати всього двигуна, розбирати і пробувати з 2х зібрати один, може щось докуповувати. Вся складність ситуації окрім того, що сам двигун вийняти фізично, ще в тому, що коліно точити не можна, циліндри точити не можна.

Але ті, що в нагрузку мені віддали коліно і блок, вони вже шліфовані. Не знаю чи гільзований блок. 

Нове коліно як крило від літака коштує. 

Осі коромисел теж не дешево. Короче, якшо капіталити тупо новим всім, то то більше вартості машини вийде. 

Купити донора - це купити кота в мішку, який не відомо в якому стані буде...Отака фігня... 

Чи зразу свапати шось від інших машин? Хто за таке візьметься і скільки це по грошам вийде? Звісно, було б цікаво, щось на більш сучасній коробці 6ст акпп запхати. Але і не уявляю, хто міг би таке зробити в нас. 

 

Коліна ще треба знати з яким датчиком положення, там декілька варіантів було по кількості зубів. В мене вроді в гаражі валяється коліно і блок.

 

Блок гільзований, але ще нікому не вдалося перемогти масложор повністю, крім зменшення за рахунок задньго сальника коліна і були експерименти зі збільшення масловідвідних каналів на поршнях.



#107 ВНЕ САЙТА   GoldFish

GoldFish

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Регистрация: 07 Aug 2009
  • 1680 сообщений
  • Авто: GrandCherokee 5.7 HEMI
  • Имя:Юрий
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 15 August 2023 - 13:12

Якщо сопливить сзаду, то треба задній сальник міняти, але треба брати саме в оригіналі. В неоригіналі він не такий іде. Можеш Бармалея набрати він з ними розбирався



#108 ВНЕ САЙТА   DimonZT

DimonZT

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 02 Apr 2012
  • 764 сообщений
  • Авто: ВАЗ2108 ралі, JettaVI,Сamaro 4gen.3.8, Monterey3.2
  • Имя:Дима
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 15 August 2023 - 17:52

Коліна ще треба знати з яким датчиком положення, там декілька варіантів було по кількості зубів. В мене вроді в гаражі валяється коліно і блок.

 

Блок гільзований, але ще нікому не вдалося перемогти масложор повністю, крім зменшення за рахунок задньго сальника коліна і були експерименти зі збільшення масловідвідних каналів на поршнях.

Та якшо там буде жерти чисто з конструктивних особливостей, то фіг з ним. Багато моторів піджирають мастило в нормальному стані. 

 

Якщо сопливить сзаду, то треба задній сальник міняти, але треба брати саме в оригіналі. В неоригіналі він не такий іде. Можеш Бармалея набрати він з ними розбирався

В мене начебто "Кортеко" є задній сальник. Не ставити?

 

Поки план такий: перекотити бобіка в інший гараж, де є балка з гаком, щоб можна було витягнути мотор, потім буду його частинами виймати. А далі вже розтин покаже, чи можна коліно з того двигуна, що в машині використати і що звідти можна взяти, щоб може з 2х один зібрати.І відвезти мотористу весь металобрухт, що в мене є, щоб він проміряв що там з розмірами наявних нових деталей, еліпси, ступінь зношеності і т.д. на старих. І вже тоді приймати рішення шо робити з усім цим "щастям". Чи взагалі шукати як притащити якусь ОФБ з 3.2 двохвальним з-за кордону, чи нове коліно на цей мотор десь купувати чи ще якісь варіанти. 



#109 ВНЕ САЙТА   GoldFish

GoldFish

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Регистрация: 07 Aug 2009
  • 1680 сообщений
  • Авто: GrandCherokee 5.7 HEMI
  • Имя:Юрий
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 15 August 2023 - 19:03

Та якшо там буде жерти чисто з конструктивних особливостей, то фіг з ним. Багато моторів піджирають мастило в нормальному стані. 
 

В мене начебто "Кортеко" є задній сальник. Не ставити?
 
Поки план такий: перекотити бобіка в інший гараж, де є балка з гаком, щоб можна було витягнути мотор, потім буду його частинами виймати. А далі вже розтин покаже, чи можна коліно з того двигуна, що в машині використати і що звідти можна взяти, щоб може з 2х один зібрати.І відвезти мотористу весь металобрухт, що в мене є, щоб він проміряв що там з розмірами наявних нових деталей, еліпси, ступінь зношеності і т.д. на старих. І вже тоді приймати рішення шо робити з усім цим "щастям". Чи взагалі шукати як притащити якусь ОФБ з 3.2 двохвальним з-за кордону, чи нове коліно на цей мотор десь купувати чи ще якісь варіанти.


Там не просто сальник повинен стояти, а картридж.

Саша на цих моторах собаку з'їв. Тіки мій разів 5 розбирав , а кума напевно ще більше. Поговори з ним
  • PAVLOFF и DimonZT это нравится

#110 ВНЕ САЙТА   Sherman

Sherman

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 24 Mar 2010
  • 233 сообщений
  • Авто: Pajero Vagon
  • Имя:Валерий
  • Пол:Мужчина
  • Город:Kyiv-Chernivci

Отправлено 22 August 2023 - 04:46

А какой картридж? 






Количество пользователей, читающих эту тему: 0

0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых пользователей


© 2004 - 2024 Offroadmaster ®
create & support by PAVLOFF & VOIN