З'явилось на днях кілька годин вільних від роботи і фарбування пікапів на своє відро. На запущеному моторі хотів по знімати ВВ дроти зі свічок. Робота мотора мінялась лише коли з 3 і 4 циліндрів знімав. Коли мотор заглох, ворушивки насвічник почув клацання форсунок (при увімкненому запаленні). Потім ще помітив клацання коли за ресивер шевелив мотор. Зняв ресивер (зі знятим вже не клацало нічого), розмотав косу моторну, перевірив про всяки випадок опір форсунок ще раз, бо прочитав, що вони бувають низькоомні і високоомні, а в мене якраз одна з іншого комплекту від цього ж двигуна. Опір на всіх 12.7-13 наміряв. В моторній косі ось таких надломів ізоляції повно. Планую замінити шматок цього дроту на свіжий, ще деякі соплі по прибирати. Потім далі буду копати. Свічки мокрі і чорні.
Хотів ще компресію поміряти, але довбаний гнучкий шланг не закручується. Лише на пів витка і далі не крутиться ( А прямим накінечником нема кому допомогти, щоб притискати...
Далі буде...ще через кілька місяців...
П.с.: Може реально купити фронтеру з 2х вальним мотором і свапнути? Хоч діагностика з ОБД2 буде...