Monterey\Trooper 3.2 AT - Страница 5 - Бортовой Дневник - OffRoadMaster.com - стиль жизни 4х4!

Перейти к содержимому


Фотография

Monterey\Trooper 3.2 AT


  • Авторизуйтесь для ответа в теме
Сообщений в теме: 109

#81 ВНЕ САЙТА   BratAlex

BratAlex

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 18 Dec 2013
  • 164 сообщений
  • Авто: Honda Passport
  • Имя:Алексей
  • Пол:Мужчина
  • Город:Вишневое

Отправлено 30 January 2023 - 21:20

 Аби ж ще електроніка була людська, щоб сканером прочитати можна було. А то пів мотора не працює, і чек при цьому і не мигнув навіть.

аналогічна історія, дуже не хватає OBD2, але він є в DOHC моторі, то я вже думав може замінити цю частину? Але хз як багато деталей тре міняти, та й не знаю чи нормальна єлектроніка в плані діагностики у DOHCа...


  • DimonZT это нравится

#82 ВНЕ САЙТА   БармалеЙ

БармалеЙ

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Регистрация: 13 Apr 2010
  • 3170 сообщений
  • Авто: GW Pegasus АТ ПРИЗРАК, LS400, эвакуатор
  • Имя:Александр
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев, Полесье

Отправлено 31 January 2023 - 10:23

OBD2 есть и на обычных 6вд1. На нашем есть точно. Могу даже фото сделать. Так что достаточно найти проводку


  • DimonZT это нравится

#83 ВНЕ САЙТА   DimonZT

DimonZT

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 02 Apr 2012
  • 764 сообщений
  • Авто: ВАЗ2108 ралі, JettaVI,Сamaro 4gen.3.8, Monterey3.2
  • Имя:Дима
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 31 January 2023 - 13:05

OBD2 есть и на обычных 6вд1. На нашем есть точно. Могу даже фото сделать. Так что достаточно найти проводку

Сам ОБД2 роз'єм в мене є. Але читав, що на машинах 97 року він ще не функціональний і там треба по старому скріпкою рахувати блимання лампочки. І якраз така скріпка валялась в машині від попереднього власника.

 

Поки купив нові свічки. Буде час, сходжу поміняю, гляну чи що зміниться. Заодно і ендоскопом в циліндри по заглядую ще раз, сфоткаю які там задири на стінках.


  • BratAlex это нравится

#84 ВНЕ САЙТА   BratAlex

BratAlex

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 18 Dec 2013
  • 164 сообщений
  • Авто: Honda Passport
  • Имя:Алексей
  • Пол:Мужчина
  • Город:Вишневое

Отправлено 01 February 2023 - 10:57

OBD2 есть и на обычных 6вд1. На нашем есть точно. Могу даже фото сделать. Так что достаточно найти проводку

На моєму точно нема, я машину трохи розбирав. Тобто повністю )))



#85 ВНЕ САЙТА   Acetilen

Acetilen

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 14 Nov 2010
  • 606 сообщений
  • Авто: тойотик и мерсик..
  • Имя:Еduard
  • Пол:Мужчина
  • Город:Вишнево

Отправлено 03 February 2023 - 18:02

DimonZT, а завести обд2 ни как?
  • BratAlex это нравится

#86 ВНЕ САЙТА   DimonZT

DimonZT

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 02 Apr 2012
  • 764 сообщений
  • Авто: ВАЗ2108 ралі, JettaVI,Сamaro 4gen.3.8, Monterey3.2
  • Имя:Дима
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 05 February 2023 - 22:33

DimonZT, а завести обд2 ни как?

А я не знаю як. 

 

 

З новими свічками проїхав я може зо 3км нормально до гаража, потім знову почалось те саме. До гаража, ще більш-менш добрався. А назад знову таке враження, що поступово залишається лише 2 циліндра працювати. Знімав ВВдроти з 5ти ціліндрів по черзі. То на лівій голові взагалі реакції ніякої. Тільки тріскотіти в колодязі починає. І один насвічник за пальці вкусив. А на правій голові 1 цилінд так само. А от вже як з 3 циліндра зняв, то мотор заглох.  

Короче, далі план такий. ВВ дроти нові. Потім якись димогенератор придумати перевірити на герметичність впуск. І позичити в когось компресометр на гнучкому шлангу і з різьбовою фіксацією. Бо в мене є лише який треба руками прижимати. Та і його в 5-6 циліндри буде проблематично запхати. Вакуумник заважає і з іншої сторотитеж щось там ускладнює доступ.



#87 ВНЕ САЙТА   Acetilen

Acetilen

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 14 Nov 2010
  • 606 сообщений
  • Авто: тойотик и мерсик..
  • Имя:Еduard
  • Пол:Мужчина
  • Город:Вишнево

Отправлено 06 February 2023 - 17:12


ВВ дроти нові

Так их нужно было сразу под замену, вместе со свечами.



#88 ВНЕ САЙТА   DimonZT

DimonZT

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 02 Apr 2012
  • 764 сообщений
  • Авто: ВАЗ2108 ралі, JettaVI,Сamaro 4gen.3.8, Monterey3.2
  • Имя:Дима
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 07 February 2023 - 00:03

Так их нужно было сразу под замену, вместе со свечами.

Тут ще стикнувся з тим, що не так просто знайти які ж дроти потрібні. По картинкам по одному і тому ж коду запчастини видає як і для одно- так і для двовального мотора. Там відмінність в закривачках самого свічного колодязя. Думав взяти 0986357167Bosch. Але не зрозуміло то все ж таки для якого вони двигуна. Знайшов, що на авторинку на одній з точок є  

T281B Tesla в наявності, то мабуть, схожу подивлюсь які

саме там вони



#89 ВНЕ САЙТА   BratAlex

BratAlex

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 18 Dec 2013
  • 164 сообщений
  • Авто: Honda Passport
  • Имя:Алексей
  • Пол:Мужчина
  • Город:Вишневое

Отправлено 07 February 2023 - 12:40

Тут ще стикнувся з тим, що не так просто знайти які ж дроти потрібні. По картинкам по одному і тому ж коду запчастини видає як і для одно- так і для двовального мотора. Там відмінність в закривачках самого свічного колодязя. Думав взяти 0986357167Bosch. Але не зрозуміло то все ж таки для якого вони двигуна. Знайшов, що на авторинку на одній з точок є  

T281B Tesla в наявності, то мабуть, схожу подивлюсь які

саме там вони

я до того як купив (рідні) дроти в штатах, то купляв 2 комплекти 2108, працювало норм



#90 ВНЕ САЙТА   Acetilen

Acetilen

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 14 Nov 2010
  • 606 сообщений
  • Авто: тойотик и мерсик..
  • Имя:Еduard
  • Пол:Мужчина
  • Город:Вишнево

Отправлено 09 February 2023 - 11:04


я до того як купив (рідні) дроти в штатах

А де купляли? 



#91 ВНЕ САЙТА   BratAlex

BratAlex

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 18 Dec 2013
  • 164 сообщений
  • Авто: Honda Passport
  • Имя:Алексей
  • Пол:Мужчина
  • Город:Вишневое

Отправлено 09 February 2023 - 22:41

А де купляли? 

не памятаю чи можна тут прямі лінки тому так: ww.rockauto.com


  • Acetilen это нравится

#92 ВНЕ САЙТА   DimonZT

DimonZT

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 02 Apr 2012
  • 764 сообщений
  • Авто: ВАЗ2108 ралі, JettaVI,Сamaro 4gen.3.8, Monterey3.2
  • Имя:Дима
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 10 February 2023 - 00:52

я до того як купив (рідні) дроти в штатах, то купляв 2 комплекти 2108, працювало норм

В мене комлект таких в гаражі лежить. Але ж до нього ще доїхати треба якось. 

Спершу самому вилікуватись треба, потім вже до машини повертатись.


  • BratAlex это нравится

#93 ВНЕ САЙТА   Acetilen

Acetilen

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 14 Nov 2010
  • 606 сообщений
  • Авто: тойотик и мерсик..
  • Имя:Еduard
  • Пол:Мужчина
  • Город:Вишнево

Отправлено 12 February 2023 - 02:04

BratAlex, дякую. 



#94 НА САЙТЕ   Eduardo

Eduardo

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Регистрация: 22 Apr 2009
  • 2440 сообщений
  • Авто: СУНДУК
  • Имя:Эдуард
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 12 February 2023 - 13:54

Дроти ВВ з америки якісь оригінальні не обов'язково купляти, і дорого везти. Функція в них проста, дроти достатньої якості підійдуть без проблем від будь чого. Що не працював цілий ряд у V6 треба все уважно і послідовно перевіряти.
1) запалення (фізична наявність іскри ще не гарантує нормальну роботу котушок запалення, до того ж вона може вийти з ладу при відніманні ВВ дрота від свічи, тож іскра може бути присутня, але її потужність, тривалість і затримка в часі візуально не дуже контролюється...
2)постачання пального
(Тиск в рампі, чи не забились фільтри, форсунки, я також цілісність проводки для керування форсунок. Ну і тд) от тут, зважаючи на вік авто, якщо весь ряд не працює, то можливо просто немає сигналу з ебк на форсунки, наприклад відвалилось десь заземлення в скрутках які дехто полюбляє, чи просто окиснення,перетерся чи зламався десь дрот на землю...
Перевірити наявність землі в проводці до форсунок відносно легко самостійно тестером, але треба зняти конектори з форсунок, бо котушки низькоомні і покажуть майже кз через котушки . Форсунки зазвичай легко зняти і перевірити розпилення буквально тримаючи їх в руках, хоча можливо у v6 чи v8 може бути важко з доступом... Можно також легко промити форсунки бензинові за необхідності(в ютюбі є як це самостійно зробити, а дмсо(дімексид в аптеці) ацетон чи розчинник для нітроемалі можно купити в магазині /будринку.
3) компресія
Купіть собі прилад на авторинку, самий недорогий коштує приблизно стільки ж, скільки візьмуть на сто за діагностику. Може виявитись, що десь її нема чи майже нема, тож і буде багато чого зрозуміло по стану клапанів і грм механізму і самого двигуна в цілому. Наприклад , Гідрокомпенсатори могли закоксуватись і клапан якийсь може взагалі повністю не зачинятись, то компресія може бути нестабільна в часі.

Лампа чек на панелі може давно перегоріла, чи проблема з проводкою, чи її минулий хазяїн відключив на продаж, то не факт що ебк не оре про проблеми з мотором.
Ну і так далі, і в такому ключі... Успіхів!
  • DimonZT это нравится

#95 ВНЕ САЙТА   DimonZT

DimonZT

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 02 Apr 2012
  • 764 сообщений
  • Авто: ВАЗ2108 ралі, JettaVI,Сamaro 4gen.3.8, Monterey3.2
  • Имя:Дима
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 12 February 2023 - 15:32

Бензину наливають форсунки. З вихлопу смердить і свічки мокрі. Форсунки знімав, на стенді чистили. Одна форсунка трохи відрізняється, бо хоч і з одного мотора, але виявилось, що можуть бути дещо різні. По параметрам, наскільки пам'ятаю, то однакові вони. 

Тут в мене більше питання чи коли збирав впуск, рампу і т.д. чи підсоса повітря немає ніде. Бо нижню частину на герметику збирав, верхню сам вирізав прокладку. 2 масових проводка, які прикручуються на корпус двигуна біля катушок я пропаював, бо надломані були і саму кільцеву клему замінив.  

 

Дивно що по всіх каталогах видає дроти для DOHC. Тільки на рокавто можна для SOHC знайти. Але по тим кодам в нас нічого не гуглиться. Все з-за кордону лише.

Ходив на ринок, подивився T281B Tesla - теж зі скошеною заглушкою свічного колодязя.

 

Лампа чеку при увімкненні запалення загорається. Тобто сама лампа працює.



#96 НА САЙТЕ   Eduardo

Eduardo

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Регистрация: 22 Apr 2009
  • 2440 сообщений
  • Авто: СУНДУК
  • Имя:Эдуард
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 12 February 2023 - 17:09

Якщо сильний підсос повітря, це може бути чутно, це дуже ймовірна причина проблем! шукати пробій прокладки може бути складно. Зазвичай проливають водою. Також, на деяких двигунах в незручному і непомітному місці може бути якийсь патрубок по типу до вакуумного підсилювача гальмів, вентиляції картеру і тд, то перевіряти че не потріщав і взагалі чи на місці все?! Якщо всюди масло, то може десь маслозйомні ковпачки на клапанах гумові в грм вже все, чи маслоуловлювач на вентиляції картерних газів відсутній або якісь частини системи і засмоктують багато олії в впускний коллектор.. я б перевірив як порційно форсунка пшикає, чи не відкрита весь час(бо згорів каскад керування форсунками в ебк, як варіант), що може бути причиною заливання і бензожеру, але це малоймовірно.
Перевірка тиску в рампі та клапану надлишкового тиску, тиск бензонасосу може суттєво впливати на старт двигуна та витрати пального...
Компресія - також важлива і інформативна діагностика стану в цілому, бо як є багато олії і вона зококсувалась під клапанами, то компресія може вже десь відсутня, чи низька десь, і з певними наслідками (то не буде горіти десь і буде кисень на виході весь час і заливання двигуна паливом, бо лямбда зонд весь час буде бачити з одного циліндру кисень в надлишку, тому скільки бензу не лий в такому випадку, все одно буде кисень діагностуватися лямбдазондом і буде ебк заливати по максимуму по всіх форсунках, щоб погасити надлишок кисню на вихлопі! Може тільки більш менш непогано буде при прогріванні, поки ебк двигуна не бере в розрахунок покази лямбда зонду. це на вскидку декілька хвилин лише, бо цей час там ебк використовує інші карти програмування для керування роботою двигуна.
А це кільця гумові ущільнювачі під форсунками чи не потріщали? Чи загубились.
  • DimonZT это нравится

#97 ВНЕ САЙТА   DimonZT

DimonZT

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 02 Apr 2012
  • 764 сообщений
  • Авто: ВАЗ2108 ралі, JettaVI,Сamaro 4gen.3.8, Monterey3.2
  • Имя:Дима
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 12 February 2023 - 17:41

Якщо сильний підсос повітря, це може бути чутно, це дуже ймовірна причина проблем! шукати пробій прокладки може бути складно. Зазвичай проливають водою. Також, на деяких двигунах в незручному і непомітному місці може бути якийсь патрубок по типу до вакуумного підсилювача гальмів, вентиляції картеру і тд, то перевіряти че не потріщав і взагалі чи на місці все?! Якщо всюди масло, то може десь маслозйомні ковпачки на клапанах гумові в грм вже все, чи маслоуловлювач на вентиляції картерних газів відсутній або якісь частини системи і засмоктують багато олії в впускний коллектор.. я б перевірив як порційно форсунка пшикає, чи не відкрита весь час(бо згорів каскад керування форсунками в ебк, як варіант), що може бути причиною заливання і бензожеру, але це малоймовірно.
Перевірка тиску в рампі та клапану надлишкового тиску, тиск бензонасосу може суттєво впливати на старт двигуна та витрати пального...
Компресія - також важлива і інформативна діагностика стану в цілому, бо як є багато олії і вона зококсувалась під клапанами, то компресія може вже десь відсутня, чи низька десь, і з певними наслідками (то не буде горіти десь і буде кисень на виході весь час і заливання двигуна паливом, бо лямбда зонд весь час буде бачити з одного циліндру кисень в надлишку, тому скільки бензу не лий в такому випадку, все одно буде кисень діагностуватися лямбдазондом і буде ебк заливати по максимуму по всіх форсунках, щоб погасити надлишок кисню на вихлопі! Може тільки більш менш непогано буде при прогріванні, поки ебк двигуна не бере в розрахунок покази лямбда зонду. це на вскидку декілька хвилин лише, бо цей час там ебк використовує інші карти програмування для керування роботою двигуна.
А це кільця гумові ущільнювачі під форсунками чи не потріщали? Чи загубились.

Кільця під форсунками нові.  На холодну робота двигуна краще. А от десь після градусів 40-50 приблизно вже починаються пропуски. І чим гарячіше нагрівається, тим гірше працює.

 

Замовив ВВ дроти з рокавто. Подивимось які приїдуть і скільки часу то займе. В любому випадку нові хай будуть, навіть якщо і зараз не в них справа виявиться.


  • BratAlex это нравится

#98 НА САЙТЕ   Eduardo

Eduardo

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Регистрация: 22 Apr 2009
  • 2440 сообщений
  • Авто: СУНДУК
  • Имя:Эдуард
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 12 February 2023 - 18:25

То перше треба перевіряти на герметичність систему випуску, якщо на холоду працює кращ. Це означає, що ебк працює в цей час по спеціальній програмі з трохи збагаченою паливом сумішу, не спираючись на покази лямбда зонду, щоб двигун стабільно працювавав без зонду і швидко прогрівався. потім з певної температури приходить сигнал з датчику температури(теж може глючити, також може бути декілька), що вже час переключатись на іншу программу з урахуванням лямбда зонду і тут все починається... Доречі, спираючись на покази датчику детонації в моторах (не знаю чи багатьох) ебк може навіть побачити пропуски запалення і при накопиченні їх взагалі може відключати деяких циліндри(парами на катушках запалення і вимикати також форсунки. Але все це повинно видавати багато помилок від ебк. А тут варто мати обд2 шнур і адаптер юсб/ком (елм327 чи ще щось ціна питання на рівні однієї діагностики в' спеців', які сунуть кабель і вже давай гроші, а ремонтувати вони не знають як, в більшості своїй...)для підведення ноуту і самостійної діагностики і скидання помилок, чи навіть корекції карт.софт теж е безкоштовний.

Сообщение отредактировал Eduardo: 12 February 2023 - 18:27

  • DimonZT это нравится

#99 НА САЙТЕ   Eduardo

Eduardo

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Регистрация: 22 Apr 2009
  • 2440 сообщений
  • Авто: СУНДУК
  • Имя:Эдуард
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 12 February 2023 - 18:33

Впускання, а не випускання, соррі, не побачив, а цей т9 наредагуав підлюка!
Elm327 може бути і синезубий, тобто бездротовий

Сообщение отредактировал Eduardo: 12 February 2023 - 18:37


#100 НА САЙТЕ   Eduardo

Eduardo

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Регистрация: 22 Apr 2009
  • 2440 сообщений
  • Авто: СУНДУК
  • Имя:Эдуард
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 12 February 2023 - 19:12

2 масових проводка, які прикручуються на корпус двигуна біля катушок я пропаював, бо надломані були і саму кільцеву клему замінив.

Дивно що по всіх каталогах видає дроти для DOHC. Тільки на рокавто можна для SOHC знайти. Але по тим кодам в нас нічого не гуглиться. Все з-за кордону лише.
Ходив на ринок, подивився T281B Tesla - теж зі скошеною заглушкою свічного колодязя.

Лампа чеку при увімкненні запалення загорається. Тобто сама лампа працює.

Були в мене реальні випадки, надломився провод прямо перед входом в роз'єм на форсунку, прямо під ізоляцією, було зовсім непомітно, інколи все було гаразд, а потім ні... Ледь знайшов. ВВ провода малоймовірно, воно того не вартує, хоча на старих авто чого тільки не буває!

Сообщение отредактировал Eduardo: 12 February 2023 - 19:16

  • kotlow и DimonZT это нравится




Количество пользователей, читающих эту тему: 2

0 пользователей, 2 гостей, 0 скрытых пользователей


© 2004 - 2024 Offroadmaster ®
create & support by PAVLOFF & VOIN