Отправлено 12 February 2023 - 13:54
Дроти ВВ з америки якісь оригінальні не обов'язково купляти, і дорого везти. Функція в них проста, дроти достатньої якості підійдуть без проблем від будь чого. Що не працював цілий ряд у V6 треба все уважно і послідовно перевіряти.
1) запалення (фізична наявність іскри ще не гарантує нормальну роботу котушок запалення, до того ж вона може вийти з ладу при відніманні ВВ дрота від свічи, тож іскра може бути присутня, але її потужність, тривалість і затримка в часі візуально не дуже контролюється...
2)постачання пального
(Тиск в рампі, чи не забились фільтри, форсунки, я також цілісність проводки для керування форсунок. Ну і тд) от тут, зважаючи на вік авто, якщо весь ряд не працює, то можливо просто немає сигналу з ебк на форсунки, наприклад відвалилось десь заземлення в скрутках які дехто полюбляє, чи просто окиснення,перетерся чи зламався десь дрот на землю...
Перевірити наявність землі в проводці до форсунок відносно легко самостійно тестером, але треба зняти конектори з форсунок, бо котушки низькоомні і покажуть майже кз через котушки . Форсунки зазвичай легко зняти і перевірити розпилення буквально тримаючи їх в руках, хоча можливо у v6 чи v8 може бути важко з доступом... Можно також легко промити форсунки бензинові за необхідності(в ютюбі є як це самостійно зробити, а дмсо(дімексид в аптеці) ацетон чи розчинник для нітроемалі можно купити в магазині /будринку.
3) компресія
Купіть собі прилад на авторинку, самий недорогий коштує приблизно стільки ж, скільки візьмуть на сто за діагностику. Може виявитись, що десь її нема чи майже нема, тож і буде багато чого зрозуміло по стану клапанів і грм механізму і самого двигуна в цілому. Наприклад , Гідрокомпенсатори могли закоксуватись і клапан якийсь може взагалі повністю не зачинятись, то компресія може бути нестабільна в часі.
Лампа чек на панелі може давно перегоріла, чи проблема з проводкою, чи її минулий хазяїн відключив на продаж, то не факт що ебк не оре про проблеми з мотором.
Ну і так далі, і в такому ключі... Успіхів!