Знайшов 2й комплект форсунок бензинових. З них 1 мертва і в однієї чи якийсь показник відрізняється: 13, а у решти 12. Забув тільки про що ця цифра.В мене на машині була встановлена з першого комплекту одна форсунка, що недозакривалась.
Оскільки ГБО щось не хотіло працювати, де одна вже газова форсунка стояла 2Ом замість 3Ом у решти. Це все червоні вальтеки були.
Вирішив скинути впускний колектор і зразу вирішити обидва ці питання. Газові форсунки повіз на діагностику до газовщика. В результаті вони всі відправились на смітник. Купив нові АЕВ 2х3шт. Вийшли вони мені біля 2900грн.
По бензиновим форсункам теж не все так просто виявилось. Другий комплект виявився не таким як перший. Хоча обидва від одного ж мотора начебто. Кольорові кілечки маркувальні, очевидно, різні. І сопло інакше. Буде тепер бензинова одна не така як решта. Втім, навряд то на щось особо буде впливати. Побачимо. На фото видно чим зовні відрізняються.
Ще поки лазив там, то зачепив, зломав пластиковий клапан вентиляції в клапанній кришці Приліпив назад на "крокодил". Пошукаю, раптом знайдеться в продажу такий десь.
Зараз зібрав все до купи. Запустив мотор. Чадить капець. Поки вигоріло трохи. Гідрокомпенсатор якийсь стукає дуже гучно. Хвилин за 15 роботи так і не прокачався.
Паралельно фарам під'єднав пару світлодіодних додаткових ліхтарів з 6Д лінзою, в яких є СТГ чітка. Бо рідні фари шо свічки світять, не видно нічорта.
Зняв з двигуна компресор кондиціонера. Поки він там всеодно не потрібен і не працював, то нащо зайве возити ))
Поки наче все.
На зиму хочу переставити Ісузу з гаража на стоянку. На його місце перегнати Камаро 4ген 99 року, котрий стояв в іншому гаражі біля ТЕЦ. Після останнього прильоту зі стелі на нього впав шматок ДСП, подряпав трохи. Щось в 1.5м від забору стрьомно мені тепер тримати ту машину.
Хоча і де Ісузу стоїть, то над кооперативом саме збили 2 ракету, то майже всі ворота в гаражах по відчиняло. В одному крайньому зсунулась бетонна плита перекриття. В кількох гаражах уламками той бетон пробило навіть. Не те щоб там сильно безпечніше місце, але хай хоч роззосереджені будуть і бетонне перекриття все ж міцніше за профнастил 0.3мм.
4 машини розпихати ще та задачка. Біля ТЕЦ залишив тільки ралійку. Виживе, то виживе, ні - значить така доля.
Далі на роботи над Ісузу треба порцію бабла. А з цим зараз дещо скрутно.
З найближчих планів поїхати до газовиків, щоб ГБО запустити. Потім треба буде шукати де розвал\сходження зробити. Повну заміну мастила в АКПП. Замінити сальники всі 3 заднього мосту і заодно і там мастило змінити. Збирати бабло на зборку двигуна. І шукати де осі коромисел не за всі бабки знайти. Пам'ятаю, писали на промпідшипнику попитати. Так ще не дійшо до того справа.
Реле не знаю від чого. Просто 4х контактне реле. Яка різниця?
Сообщение отредактировал DimonZT: 26 October 2022 - 23:36