На рашковском исузу форуме проскакивала тема, что рокера втулили. Но я в свое время не нашел кто возьмется. У меня уже тарабанить начало, Бармалей 4 раза весь мотор перетрушивал, чтобы найти источник стука. В результате поменял оси и забыл
А в середині рокерів знос був? Де брав ті осі?
На випуску то там рокери з широкою основою. Там не люфтить.
Сьогодні на правій голові зняв коромисла відмивати. Так задній бугель розподвала був тріснутий і заварений. Щось мені таке діло не дуже до вподоби. Може ще і з тієї голови, що зараз в машині стоїть краще переставлю.
Трохи полірнув від 800 до 3000 наждачки бугеля розподвала лівої голови, окрім переднього, бо в своїх умовах не можу сам шківи зняти. На фото різниця видно полірованої і не полірованої внутрянки.
Ще думаю упоротись і полірнути камеру згорання, тарілки клапанів, пройтись по випускним каналам, перевірити сумісність каналів з колекторами. Теоретично це збільшує детонаційну стійкість і зменшує теплове навантаження на клапана і сідла. Мотор то на газу буде їздити. Цікаво би ще продути, дізнатись скільки CFM ці голови пропускають. Може вмовлю свого моториста, що на корчі мені мотора робив продути на стенді. Канали пиляти не збираюсь - це ні до чого на цьому двигуні.
Поки задумка підготувати по максимуму голови. Покласти на полицю доки дійде черга до мотора, щоб потім менше часу пішло зібрати низ один з 2х (коліно треба буде виймати зі встановленого зараз) і вкинути вже під капот.
Ще питання: в задньому мості напіввісь має вийматись вільно? Відкрутив 4 гайки, зняв гальмівну систему і ступиця має виходити, чи там на мості з самоблоком є ще якісь нюанси? Бо щось не йде воно. Треба сальник замінити.