Monterey\Trooper 3.2 AT - Страница 2 - Бортовой Дневник - OffRoadMaster.com - стиль жизни 4х4!

Перейти к содержимому


Фотография

Monterey\Trooper 3.2 AT


  • Авторизуйтесь для ответа в теме
Сообщений в теме: 109

#21 ВНЕ САЙТА   DimonZT

DimonZT

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 02 Apr 2012
  • 764 сообщений
  • Авто: ВАЗ2108 ралі, JettaVI,Сamaro 4gen.3.8, Monterey3.2
  • Имя:Дима
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 21 February 2020 - 01:17

А где машина стояла?

На дорозі біля дому. 

 

******************************************

Вчора поліз глянути рівень масла     284.gif 

 Доливав кілометрів 300 назад (всього проїхав десь 500км за цей час) десь до середини рівня.  Тепер щуп на 1мм торкався масла кінчиком О.о

Це ж скільки масла в трубу вилітає і при тому не димить особо сизим. Лише коли після тривалої стоянки запускається.

Треба докупити масла, бо вже нема що доливати. Ну і міняти сальники клапанів з прокладками свічних колодязів. Також хочу поміряти компресію і тиск в рампі.  Але на все часу трохи не вистачає.

 

Потім та й думаю викручу свічки хоч гляну що там твориться. Чесно кажучи, був спантеличений як мотор взагалі запускається і працює. На свічках пів міліметру "моху". Очевидно масляний кокс. В гаражі було 4 старих, але чистих свічки які вже і в ВАЗ2108 по працювали і в ФВ Джетта на газу 10к км від'їздили. Вкрутив їх і 2 свічки трохи прочистив. Мотор з переляку аж важче запустився, але ніби по звуку навіть легше працювати став.

В колодцях свічних середніх циліндрів (особливо лівої голови) озера масла. Крайні сухі. Може там кілька крапель було.

 

Ще встиг замінити одну лампочку в лівій фарі. До правої не було вже часу добиратис,  а не знімаючи акум не зручно залазити. Поставив жовту лампочку. Дістав звідти синю.  Зрозуміло чого на дорозі ніфіга світла не видно було. Навіга люди ставлять це синє лайно...особливо в мокру погоду взагалі ж світла немає від таких ламп. Тепер хоч щось видно що світить, не лише у відображенні машин попереду на свілофорах.

 

Майже назбирав всі деталі для ГБО. Планую на вихідних докупити решту дрібниць.

Заміряв витрату пального трохи від повного до повного. На 130км пішло 30л.273.gif  Тобто 23л\100. Ну але це і в досить не економному режимі  більша частина - в гараж з гаража, де майже не вмикалась 4 передача.

Зараз ще один замір зроблю, бо після того ще 150км проїхав. Має трохи менше вийти.

 

І фотка з номерами прокладок голів мотора.

 

З 2108 практично вже закінчив возитись. Скоро, думаю, можна буде більше братись до Ісузу.  

Прикрепленные файлы



#22 ВНЕ САЙТА   DimonZT

DimonZT

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 02 Apr 2012
  • 764 сообщений
  • Авто: ВАЗ2108 ралі, JettaVI,Сamaro 4gen.3.8, Monterey3.2
  • Имя:Дима
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 25 March 2020 - 00:41

За останній час поставили ГБО. Але так і не їздив на ньому ще. Поки з'явилось трохи більше часу вільного, вирішив з іржою почати боротись. Наразі розкидав трохи морду. Поки болгаркою позачищав і пообмазував Н3РО4 передню частину рами і кузова. Крила теж іржаві, поки познімав щоб кращий доступ був. Заодно потім перегляну що там в ходовій твориться. Стабілізатор зняв. Там втулки і стійки під заміну. Тільки не знайду щось поліуретанові стійки ((

Пильник гранати правої розірваний на двоє. Треба виймати привід, міняти. Привода правий і лівий однакові? В мене запасний один є. 

Прикрепленные файлы


  • GoldFish это нравится

#23 НА САЙТЕ   БармалеЙ

БармалеЙ

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Регистрация: 13 Apr 2010
  • 3170 сообщений
  • Авто: GW Pegasus АТ ПРИЗРАК, LS400, эвакуатор
  • Имя:Александр
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев, Полесье

Отправлено 25 March 2020 - 12:59

Полеуретановые стойки это как? Втулки точно есть . А стойки....



#24 ВНЕ САЙТА   kachkanius

kachkanius

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 18 Jun 2012
  • 427 сообщений
  • Авто: Opel Campo 2.5TD
  • Имя:Алексей
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 25 March 2020 - 13:58

Полеуретановые стойки это как? Втулки точно есть . А стойки....

наверное имеется виду стойки стабилизатора переднего... 

 

вопрос нах он нуэет этот полиуретан????


За останній час поставили ГБО. Але так і не їздив на ньому ще. Поки з'явилось трохи більше часу вільного, вирішив з іржою почати боротись. Наразі розкидав трохи морду. Поки болгаркою позачищав і пообмазував Н3РО4 передню частину рами і кузова. Крила теж іржаві, поки познімав щоб кращий доступ був. Заодно потім перегляну що там в ходовій твориться. Стабілізатор зняв. Там втулки і стійки під заміну. Тільки не знайду щось поліуретанові стійки ((

Пильник гранати правої розірваний на двоє. Треба виймати привід, міняти. Привода правий і лівий однакові? В мене запасний один є. 

По-моему телевизор сгнил... перемычка та что внизу



#25 ВНЕ САЙТА   Jeepo

Jeepo

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 29 Dec 2010
  • 294 сообщений
  • Авто: OPEL MONTEREY
  • Имя:Дед Юра
  • Пол:Мужчина
  • Город:Odessa

Отправлено 25 March 2020 - 14:20


По-моему телевизор сгнил... перемычка та что внизу[/quote]


В мене таке було... Ледь радіатор не загубив в Чернівцях...

#26 ВНЕ САЙТА   DimonZT

DimonZT

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 02 Apr 2012
  • 764 сообщений
  • Авто: ВАЗ2108 ралі, JettaVI,Сamaro 4gen.3.8, Monterey3.2
  • Имя:Дима
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 25 March 2020 - 18:00

 

вопрос нах он нуэет этот полиуретан????


 

Ходить довше. На попередньому монтереї я як поставив в перший рік, 6 років від'їздив так і продав. А звичайні розбиваються значно швидше. Тоді в "точка опори" їх брав. А тепер в списку вже немає їх чомусь.

 

На телевізорі трохи підлатали каріес покуда можна було залізти зварювальником не знімаючи кузов. Ще пару місць зварювальник "провтикав", мать його...Заклею на крокодил. Не силові місця один фіг. А за ради 2х маленьких латочок шукати напівавтомат вже не охота.  А в кронштейні бампера і поряд там ще на рамі електродом сам заварю.


По-моему телевизор сгнил... перемычка та что внизу[/quote]


В мене таке було... Ледь радіатор не загубив в Чернівцях...

Для радіатора там же кронштейни вище прикручені до передньої панелі. Туди ще не дійшла рижа.



#27 ВНЕ САЙТА   DimonZT

DimonZT

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 02 Apr 2012
  • 764 сообщений
  • Авто: ВАЗ2108 ралі, JettaVI,Сamaro 4gen.3.8, Monterey3.2
  • Имя:Дима
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 06 April 2020 - 20:30

Відкрутив рульові тяги. Після заливання з'єднань тормозухою, наргівання газовим пальником і молотком. 

Хочу розібрати все включно зі зняттям переднього мосту. Якщо вже упоротись, то по повній))

Накуповую паралельно деталі в ходовку. Круто, коли є піджопна машина і не горить зробити іншу - можна більш грунтовно підійти до процесу. 

По ходу діла виникло кілька питань:

1 як правильно зняти верхні важелі? Можна якось, щоб гальмівні шланги не відкручувати?

2 як правильно знімати нижні важелі в частині торсіону? 

3 як виймається привід? точніше внутрішнія граната. Треба пильники замінити.

4 я правильно зрозумів, поворотному кулаку в нас є сальник зі сторони приводу (8944077110)

, голчастий підшипник 8944077080

і ще один підшипник на саму ступицю? Цей 8942588190 чи цей 8971183060 тільки не зрозумію?

Коди дивлюсь тут.

 

 

 

Прикрепленные файлы



#28 ВНЕ САЙТА   kachkanius

kachkanius

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 18 Jun 2012
  • 427 сообщений
  • Авто: Opel Campo 2.5TD
  • Имя:Алексей
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 07 April 2020 - 11:34

Відкрутив рульові тяги. Після заливання з'єднань тормозухою, наргівання газовим пальником і молотком. 

Хочу розібрати все включно зі зняттям переднього мосту. Якщо вже упоротись, то по повній))

Накуповую паралельно деталі в ходовку. Круто, коли є піджопна машина і не горить зробити іншу - можна більш грунтовно підійти до процесу. 

По ходу діла виникло кілька питань:

1 як правильно зняти верхні важелі? Можна якось, щоб гальмівні шланги не відкручувати?

2 як правильно знімати нижні важелі в частині торсіону? 

3 як виймається привід? точніше внутрішнія граната. Треба пильники замінити.

4 я правильно зрозумів, поворотному кулаку в нас є сальник зі сторони приводу (8944077110)

, голчастий підшипник 8944077080

і ще один підшипник на саму ступицю? Цей 8942588190 чи цей 8971183060 тільки не зрозумію?

Коди дивлюсь тут.

1. відкрутити 2 болти що біля тормозного шлангу якраз(на фото на нас дивляться) та знімати разом з вісьюю. Бажано не розгубити шайби розвалу та потім поставити їх так же щоб хоча би до сто розвалу доїхати біль меньш. Шланг можна відкрутити від ричага-там зпід низу він прикручений болтом М8.

Не знаю чи Є в тебе зйомник для шарових. треба зняти верхню шарову з поворотного кулака. Якщо нема то можна з допомогою домкрату це зробити. Нижню якщо не треба міняти то можна просто відкрутити 4 болти і нехай вісить на поворотному кулаку. Буде більше питань пиши.

Але я б рабив поміняти шланги

 

2. відпустити спочатку торсіони(болти ті що десь по середині рами, в мене вони були дуууже заржавівші ледве відкрутив полюбе відмочувати ВД-40)

далі  відкрутити поворотний кулак щоб не мішав. відкрутити 2 гайки кріплення  фланця ще торсіон до ричага прикручений. Далі відктурутити болти сайлентблоків. бути готовим до того що болти не витяшнеш бо приржавіли. Якщо вдастя витягти болти то ричаг знятий. якщо ні то болгарка .

 

3. Знімаєш з гранати далі здвигаеш його в сторону зовнішнього там всередині є кільце штопорне. Далі витягуеш разом з зовнішньою гранатою. Перед цим звичайно потрібно зняти кришку знаружи ступиці та відкрутити хоча би нижню шарову щоб зняти привод в зборі.

 

4. Там 2 сальника 2 конусних підшипника 1 ігольчатий підшипник. Також треба шайбу між гранатою та поворотним кулаком

Сальник поворотного кулака- 8-98036-595-0 (Isuzu) или 3001130-K01 (Great Wall) ; - Це той що до гранати прилягає

Сальник ступицы- 8-98036594-0 (Isuzu) или 5281044100 (Hyundai\Kia); - Той що закривае підшипники ступиці від попадання води та гівна його видно тільки коли знати ступицю він за барабаном тормозним. 

Подшипник игольчатый ШРУСа- 7E-HK3016C (NTN), 141040 (Cargo), HK3016 (SKF);
Шайба над игольчатым подшипником в поворотном кулаке- 8-94407-718-0 (Isuzu) или 3001113-K01 (Great Wall - не брать, говно);
Подшипники ступицы- HR 32008XJ (наружный) и HR 32009XJ-A (внутренний, обязательно с буковой "A", она обозначает увеличенный радиус скругления кромки внутреннего диаметра); или ремкомплект VKBA 1985 (SKF), это 2 подшипника и 1 сальник, но сейчас- не рекомендую, сальник там посредственный, а внешний подшипник- индийский;

 

Підшипники по ISUZU брати впринципі нема сенсу. в оригіналі NSK (головне не брати польські НСК) 

Сальники  брати оригінал!

 

Каталог впринципі той норм. Є ще один http://www.catcar.in...G9zRmlsdGVyPT0=

 

Ще досить багато інфи Е тут

https://frontera.ru/...pel-frontera-a/

 

Будуть питання пиши. 


Сообщение отредактировал kachkanius: 07 April 2020 - 11:38

  • DimonZT это нравится

#29 ВНЕ САЙТА   DimonZT

DimonZT

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 02 Apr 2012
  • 764 сообщений
  • Авто: ВАЗ2108 ралі, JettaVI,Сamaro 4gen.3.8, Monterey3.2
  • Имя:Дима
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 07 April 2020 - 14:57

 

 

4. Там 2 сальника 2 конусних підшипника 1 ігольчатий підшипник. Також треба шайбу між гранатою та поворотним кулаком

Сальник поворотного кулака- 8-98036-595-0 (Isuzu) или 3001130-K01 (Great Wall) ; - Це той що до гранати прилягає

Сальник ступицы- 8-98036594-0 (Isuzu) или 5281044100 (Hyundai\Kia); - Той що закривае підшипники ступиці від попадання води та гівна його видно тільки коли знати ступицю він за барабаном тормозним. 

Подшипник игольчатый ШРУСа- 7E-HK3016C (NTN), 141040 (Cargo), HK3016 (SKF);
Шайба над игольчатым подшипником в поворотном кулаке- 8-94407-718-0 (Isuzu) или 3001113-K01 (Great Wall - не брать, говно);
Подшипники ступицы- HR 32008XJ (наружный) и HR 32009XJ-A (внутренний, обязательно с буковой "A", она обозначает увеличенный радиус скругления кромки внутреннего диаметра); или ремкомплект VKBA 1985 (SKF), это 2 подшипника и 1 сальник, но сейчас- не рекомендую, сальник там посредственный, а внешний подшипник- индийский;

 

Підшипники по ISUZU брати впринципі нема сенсу. в оригіналі NSK (головне не брати польські НСК) 

Сальники  брати оригінал!

Дякую. Але чекай, HR 32009XJ-A пише що це задньої ступиці підшипник. 

Я от думаю, може краще розібрати нутрощі, і вже по ним дивитись коди, якщо їх там ще можна буде знайти.



#30 ВНЕ САЙТА   kachkanius

kachkanius

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 18 Jun 2012
  • 427 сообщений
  • Авто: Opel Campo 2.5TD
  • Имя:Алексей
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 07 April 2020 - 21:38

Дякую. Але чекай, HR 32009XJ-A пише що це задньої ступиці підшипник. 
Я от думаю, може краще розібрати нутрощі, і вже по ним дивитись коди, якщо їх там ще можна буде знайти.

ну звичайно краще розібрати і дивитись по ходу тим більше якщо є можливість простою.

хто пише задній? авто.про? не сміши. 100% той що треба.
і ще раз повторюсь внутнішній обовязково з буквою А!!! якщо без неї то задовбешся підтягувати підшипники і не зиозумієш що за фігня коїться.
  • DimonZT это нравится

#31 ВНЕ САЙТА   DimonZT

DimonZT

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 02 Apr 2012
  • 764 сообщений
  • Авто: ВАЗ2108 ралі, JettaVI,Сamaro 4gen.3.8, Monterey3.2
  • Имя:Дима
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 08 May 2020 - 22:23

На сьогодні вся ходовка розібрана, перечищена, замінені верхні сайлентблоки, всі шарові (верхні під важель), всі рульові, замінені манжети і пильники гальмівних циліндрів, пильники "гранат" на правому приводі. Перемиті ступичні і гольчаті підшипники. В ступиці, що з лівої сторони стояла внутрішній підшипник був як раз не правильний, без галтелі. Замінений на новий Тimken.

 

Схоже, машина по багнюці не їздила раніше, бо сальники цапф були мотлохом, при цьому гольчаті в хорошому стані виявились.

 

Сальники цапф від гейтвола, сальник ступиці одини вижив, інший, теж від ховера. Шайки ступичних підшипників теж від ховера. Всього 80грн шт проти кількох сотень за исузовський, який ще і  чекати треба було. Ще треба відбійники нижніх важелів купити ховеровські. Десь по 200грн вони. 

Рама почищена, 2 дірки варив, в цілому стан досить хороший. Кузов більш постраждав від корозії. Потім дійде і до нього черга.

Раму погрунтував, пофарбував, а зверху ще і барашком задув. 

 

Ступичні підшипники затягував за допомогою кулька з пляшками з водою 2.5л. підвішеними на шпильку))

 

Зараз частково вже зібрав. Але є один нюанс. Привода в цапфу не до кінця заходять, не можу начепити стопор на шліци зовнішньої гранати. Як би її до кінця встромити?  Якийсь нюанс збірки я прогавив? Концепт приблуди як втягнути той привід в мене є: упори в ступицю зробити і за рахунок болта вкрученого в штифт гранати потягнути її назовні, щоб вона вскочила в сальник цапфи.

Чи треба було цапфу молотком стукнути заганти в неї привід до кінця перш ніж шарові і рульові прикручувати?

Думаю, на фотках видно про що мова. 

 

 

Прикрепленные файлы


Сообщение отредактировал DimonZT: 08 May 2020 - 22:26


#32 ВНЕ САЙТА   Сава

Сава

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Регистрация: 01 May 2008
  • 1412 сообщений
  • Авто: UAZ3151
  • Имя:Александр
  • Пол:Мужчина
  • Город:г.Киев

Отправлено 09 May 2020 - 07:09

 

 

Перевірка рівня АТФки на працюючому моторі і селекторі АКПП в положенні "паркінг", попередньо пройшовшись по всім іншим положенням,  здійснюється?

В положении N (нейтраль)



#33 ВНЕ САЙТА   DimonZT

DimonZT

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 02 Apr 2012
  • 764 сообщений
  • Авто: ВАЗ2108 ралі, JettaVI,Сamaro 4gen.3.8, Monterey3.2
  • Имя:Дима
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 09 May 2020 - 22:06

З приводами сьогодні розібрався. 

Тепер на черзі гальма зібрати. Треба йти на базар за магістраллю від блоку АБС до лівого колеса. Бо для стальної трубки розвальцовщика нема де взяти. Самий геморой буде витягти стару і прокласти нову. Купу всього відкручувати знову треба буде.

 

Є питаня по рульовому валу в мене. Там пильник розірвався в хлам. Я його розковиряв, вийняв в середині стопорне кільце і вийняв шматок цього кардану. Питання - з чого би туди пильника підібрати? З якоїсь рульової рейки? В кталозі навіть окремою деталлю не значиться. Хоча навряд його б і знайти можна було б. Стикався хтось з такою задачкою?

Прикрепленные файлы

  • Прикрепленный файл  ISUX0403101.gif   24.94К   0 Количество загрузок:


#34 ВНЕ САЙТА   kachkanius

kachkanius

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 18 Jun 2012
  • 427 сообщений
  • Авто: Opel Campo 2.5TD
  • Имя:Алексей
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 09 May 2020 - 23:51

На сьогодні вся ходовка розібрана, перечищена, замінені верхні сайлентблоки, всі шарові (верхні під важель), всі рульові, замінені манжети і пильники гальмівних циліндрів, пильники "гранат" на правому приводі. Перемиті ступичні і гольчаті підшипники. В ступиці, що з лівої сторони стояла внутрішній підшипник був як раз не правильний, без галтелі. Замінений на новий Тimken.
 
Схоже, машина по багнюці не їздила раніше, бо сальники цапф були мотлохом, при цьому гольчаті в хорошому стані виявились.
 
Сальники цапф від гейтвола, сальник ступиці одини вижив, інший, теж від ховера. Шайки ступичних підшипників теж від ховера. Всього 80грн шт проти кількох сотень за исузовський, який ще і  чекати треба було. Ще треба відбійники нижніх важелів купити ховеровські. Десь по 200грн вони. 
Рама почищена, 2 дірки варив, в цілому стан досить хороший. Кузов більш постраждав від корозії. Потім дійде і до нього черга.
Раму погрунтував, пофарбував, а зверху ще і барашком задув. 
 
Ступичні підшипники затягував за допомогою кулька з пляшками з водою 2.5л. підвішеними на шпильку))
 
Зараз частково вже зібрав. Але є один нюанс. Привода в цапфу не до кінця заходять, не можу начепити стопор на шліци зовнішньої гранати. Як би її до кінця встромити?  Якийсь нюанс збірки я прогавив? Концепт приблуди як втягнути той привід в мене є: упори в ступицю зробити і за рахунок болта вкрученого в штифт гранати потягнути її назовні, щоб вона вскочила в сальник цапфи.
Чи треба було цапфу молотком стукнути заганти в неї привід до кінця перш ніж шарові і рульові прикручувати?
Думаю, на фотках видно про що мова.


А чого шайба-пыльник той що на шрусі погнутий? Має бути рівнесенький щоб сальник гарно бігав і не пропускав воду

#35 ВНЕ САЙТА   kachkanius

kachkanius

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 18 Jun 2012
  • 427 сообщений
  • Авто: Opel Campo 2.5TD
  • Имя:Алексей
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 10 May 2020 - 00:03

На сьогодні вся ходовка розібрана, перечищена, замінені верхні сайлентблоки, всі шарові (верхні під важель), всі рульові, замінені манжети і пильники гальмівних циліндрів, пильники "гранат" на правому приводі. Перемиті ступичні і гольчаті підшипники. В ступиці, що з лівої сторони стояла внутрішній підшипник був як раз не правильний, без галтелі. Замінений на новий Тimken.
 
Схоже, машина по багнюці не їздила раніше, бо сальники цапф були мотлохом, при цьому гольчаті в хорошому стані виявились.
 
Сальники цапф від гейтвола, сальник ступиці одини вижив, інший, теж від ховера. Шайки ступичних підшипників теж від ховера. Всього 80грн шт проти кількох сотень за исузовський, який ще і  чекати треба було. Ще треба відбійники нижніх важелів купити ховеровські. Десь по 200грн вони. 
Рама почищена, 2 дірки варив, в цілому стан досить хороший. Кузов більш постраждав від корозії. Потім дійде і до нього черга.
Раму погрунтував, пофарбував, а зверху ще і барашком задув. 
 
Ступичні підшипники затягував за допомогою кулька з пляшками з водою 2.5л. підвішеними на шпильку))
 
Зараз частково вже зібрав. Але є один нюанс. Привода в цапфу не до кінця заходять, не можу начепити стопор на шліци зовнішньої гранати. Як би її до кінця встромити?  Якийсь нюанс збірки я прогавив? Концепт приблуди як втягнути той привід в мене є: упори в ступицю зробити і за рахунок болта вкрученого в штифт гранати потягнути її назовні, щоб вона вскочила в сальник цапфи.
Чи треба було цапфу молотком стукнути заганти в неї привід до кінця перш ніж шарові і рульові прикручувати?
Думаю, на фотках видно про що мова.

В мене отака приспособа для підтягування шрусаПрикрепленный файл  f7b5a3es-960.jpg   183.08К   1 Количество загрузок:
  • DimonZT это нравится

#36 ВНЕ САЙТА   DimonZT

DimonZT

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 02 Apr 2012
  • 764 сообщений
  • Авто: ВАЗ2108 ралі, JettaVI,Сamaro 4gen.3.8, Monterey3.2
  • Имя:Дима
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 10 May 2020 - 10:48

А чого шайба-пыльник той що на шрусі погнутий? Має бути рівнесенький щоб сальник гарно бігав і не пропускав воду

То до мене постарались. Доведеться сподіватись, що внутрішній діаметр сальника буде достатньо тримати. Потім ще гляну до запасного привода що там як, може наступного року його поставлю. Бо пильники хоч і нові на гранатах, але видно лежали давненько, трохи не дуже свіжі. 

Для підтяжки привода використав шматок труби де кінець упирав в ступицю підставивши туди іншого болта, а від кінця труби в кількох сантиметрах просверлив отвір і через нього болт вкрутив. А далі вже закон фізики про важіль вступив в дію :) 



#37 ВНЕ САЙТА   DimonZT

DimonZT

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 02 Apr 2012
  • 764 сообщений
  • Авто: ВАЗ2108 ралі, JettaVI,Сamaro 4gen.3.8, Monterey3.2
  • Имя:Дима
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 14 June 2020 - 20:42

Дозбирав ходову. Замінив пильник рульового вала. Як повністю витягнути вал із моторного щита я так і не зметикував, тому зібрати механізм, особливо поставити стопор туди однією рукою  відтягуючи пильник і натягнути пильник на ту коробочку - це був напевне найжорсткіший секс їз всього. 

 

Зібрав до купи зварювального напіватомата. 2й раз в житті тримаючи його в руках  поприварював  по присирав латки. Сподіваюсь на кілька років вистачить. Погано що з середини цю балку телевізора не почистити було. Хіба може коли мотора вийматиму, буде радіатор вийнятий, то трохи залізу туди.  

Короче, як міг вичистив іржу і болгаркою, і перетворювачем іржі. Замазав спершу кислотником, потім акриловим грунтом, потім фарбою, а зверху ще і "барашком" задув. 

 

Ще питання на майбутнє: де в Києві вміють розвал, сходження і кастор на таких машинах робити? Бо пластинки розвальні я, звісно всі по переплутував де які були.

Прикрепленные файлы

  • Прикрепленный файл  IMG_3366.JPG   145.75К   0 Количество загрузок:
  • Прикрепленный файл  IMG_3368.JPG   124.46К   0 Количество загрузок:
  • Прикрепленный файл  IMG_3367.JPG   155.81К   0 Количество загрузок:


#38 ВНЕ САЙТА   kachkanius

kachkanius

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 18 Jun 2012
  • 427 сообщений
  • Авто: Opel Campo 2.5TD
  • Имя:Алексей
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 15 June 2020 - 07:04

Я робив на СТО Cardon (Cardon) 2 разит все добре. рекомендую

 

https://www.offroadm...-чт/?p=26641026

 

P.S. Рекомендую перевірити регуліровку торсіон(там я скидав фотки)  до поїздки туди(або там стояти "над душою") але зазвичай цього ніхто не любить, та й там не треба мабуть.

Чому натяжку тросіонів бо з неї все починаеться і якщо сильно накручені то часто буває неможливо виставити розвал.


Як повністю витягнути вал із моторного щита я так і не зметикував,

Знівмається з салону з рулем разом. Треба було запитати :)


Сообщение отредактировал kachkanius: 15 June 2020 - 07:05

  • DimonZT это нравится

#39 ВНЕ САЙТА   DimonZT

DimonZT

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 02 Apr 2012
  • 764 сообщений
  • Авто: ВАЗ2108 ралі, JettaVI,Сamaro 4gen.3.8, Monterey3.2
  • Имя:Дима
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 27 September 2020 - 23:47

Давно не писав нічого, бо мало вільного часу було і дуже повільно йшла робота. Багато часу займало просто збагнути шо куди і як. 

Внятних картинок з площадками для лебідки в інтернеті так і не знайшов. Лише загальні фотки встановлених лебідок. А найцікавіше було як саме то все діло до рами кріпити. Хотілось і не дуже низько щоб стояла лебідка. В наявності був металевий кутник 60х60 здається і труба 25. Ще купив шматок 8мм листової залізяки. Вийшла конструкція, що видно на фото. Місця кріплень теж видно.

Ще треба вкоротити +провода і поставити розмикач на нього, загерметизувати коробку електрики і купити фрезу розширити пару отворів під болти, бо при обварюванні один кроншейн потянгуло, не співпадать тепер.

Саму лебідку до площаки прикрутив болтами 10.5 міцності. Там м10 вони. Вистачить такого класу міцності? На кріплення "губ" має значення яка міцність болтів буде чи пари будь-яких м10 вистачить?

78e8d94dd129.jpg
 
37e9e682560f.jpg
 
6d9083882fb4.jpg
 

 

out/in працюють чомусь навпаки. Це мінуса треба поміняти місцями? 

 

 

Бампер хотів залишити стандартний. Але довелось його сильно порізати, щоб він надягнувся. Фактично всю секцію, що мала забирати повітря на радіатори вирізав і залізяку довелось підрізати. Про це наступного разу напишу, як буду встановлювати.

Тепер думаю чи не над-то ослабив його. Хоча і в ролі бампера тепер виступатиме частково площадка для лебідки, але думаю, ще потім якось невеличкого кенгурятника зварю.

************************************************************************************************************************************************

 

Ще є таке питання: при вмиканні R або D з P або N є сильні удари і металеве лязгання. Звісно, раз автомат, то зразу на нього грішив. Але покрутив рукою кардан, так відчутний люфт і стук з роздатки чути. Цей люфт можна прибрати? РК ж окремо знімається, як я зрозумів. Чи доцільніше на розборках шукати ніж ремонтувати (і чи є їх чи ремонтувати взагалі)? Тоді питання чи відрізняються роздатки з монтереїв 3.2 і з фронтер 3.2? 



#40 ВНЕ САЙТА   kachkanius

kachkanius

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 18 Jun 2012
  • 427 сообщений
  • Авто: Opel Campo 2.5TD
  • Имя:Алексей
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 28 September 2020 - 01:59

out/in працюють чомусь навпаки. Це мінуса треба

поміняй місцями 2 верхні проводи що ближче до барабану місцями.
і да це не мінуса якщо що.
і взагалі краще відразу блок під капот а не пробувати його герметизувати.
Прикрепленный файл  20200928_025609.jpg   327.94К   0 Количество загрузок:

Сообщение отредактировал kachkanius: 28 September 2020 - 02:00





Количество пользователей, читающих эту тему: 2

0 пользователей, 2 гостей, 0 скрытых пользователей


© 2004 - 2024 Offroadmaster ®
create & support by PAVLOFF & VOIN