А где машина стояла?
На дорозі біля дому.
******************************************
Вчора поліз глянути рівень масла
Доливав кілометрів 300 назад (всього проїхав десь 500км за цей час) десь до середини рівня. Тепер щуп на 1мм торкався масла кінчиком О.о
Це ж скільки масла в трубу вилітає і при тому не димить особо сизим. Лише коли після тривалої стоянки запускається.
Треба докупити масла, бо вже нема що доливати. Ну і міняти сальники клапанів з прокладками свічних колодязів. Також хочу поміряти компресію і тиск в рампі. Але на все часу трохи не вистачає.
Потім та й думаю викручу свічки хоч гляну що там твориться. Чесно кажучи, був спантеличений як мотор взагалі запускається і працює. На свічках пів міліметру "моху". Очевидно масляний кокс. В гаражі було 4 старих, але чистих свічки які вже і в ВАЗ2108 по працювали і в ФВ Джетта на газу 10к км від'їздили. Вкрутив їх і 2 свічки трохи прочистив. Мотор з переляку аж важче запустився, але ніби по звуку навіть легше працювати став.
В колодцях свічних середніх циліндрів (особливо лівої голови) озера масла. Крайні сухі. Може там кілька крапель було.
Ще встиг замінити одну лампочку в лівій фарі. До правої не було вже часу добиратис, а не знімаючи акум не зручно залазити. Поставив жовту лампочку. Дістав звідти синю. Зрозуміло чого на дорозі ніфіга світла не видно було. Навіга люди ставлять це синє лайно...особливо в мокру погоду взагалі ж світла немає від таких ламп. Тепер хоч щось видно що світить, не лише у відображенні машин попереду на свілофорах.
Майже назбирав всі деталі для ГБО. Планую на вихідних докупити решту дрібниць.
Заміряв витрату пального трохи від повного до повного. На 130км пішло 30л. Тобто 23л\100. Ну але це і в досить не економному режимі більша частина - в гараж з гаража, де майже не вмикалась 4 передача.
Зараз ще один замір зроблю, бо після того ще 150км проїхав. Має трохи менше вийти.
І фотка з номерами прокладок голів мотора.
З 2108 практично вже закінчив возитись. Скоро, думаю, можна буде більше братись до Ісузу.