Monterey\Trooper 3.2 AT - Бортовой Дневник - OffRoadMaster.com - стиль жизни 4х4!

Перейти к содержимому


Фотография

Monterey\Trooper 3.2 AT


  • Авторизуйтесь для ответа в теме
Сообщений в теме: 109

#1 ВНЕ САЙТА   DimonZT

DimonZT

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 02 Apr 2012
  • 764 сообщений
  • Авто: ВАЗ2108 ралі, JettaVI,Сamaro 4gen.3.8, Monterey3.2
  • Имя:Дима
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 12 January 2020 - 00:18

Майже 2 роки муляло мене відсутність 4х4. Попередній  бобік ось був https://www.drive2.r...onterey/610862/

По великому рахунку, не так, щоб він мені і дуже вже був треба, але свербіло в дупі. Збирав по трохи форанклінів. Поставив собі установку щоб не дорожче 6к  і з рестайловим салоном як мінімум купувати бензинового сарайчика. А в оголошеннях все то ціни 6.5-7к і більше. За машини 20+років і біля 300пробігу default_wacko.pngdefault_ph34r.pngdolben.gifКосмонавти, одним словом...Аж тут перед новим роком вискакує оголошення з адекватною ціною в 5к. (Так як я свого 93 року продав 2 роки тому) за машину вже 97 року. Мотор 3.2. Шкіряний рестайловий слон. На автоматі (правда це скоріше мінус в даному випадку). Газу немає при такому пробігу. Схоже на те, що за машиною намагались хоча б трохи слідкувати. Виявилось що таки намагались, хоч і на все не вистачало сил. Рама ціла. Звісно рижа, але ще пластами не відпадають шматки. Кузов звісно з гнилими задніми арками, хоч і варений вже. в тих місцях. по рамці лобового тільки зверху взудті місця.

В техпаспорті  і відповідно базах МВС чомусь машина значиться як Isuzu UBS, хоча по вінкоду Monterey.

 

Двигун: 6VD1 SOHC (177к.с, 260Н*М) . Заводиться і їде нормально. Тільки сальники клапанів течуть, і після простою димова завіса при запуску.  

 

АКПП: 4L30e (скоріш за все, ще не виясняв точно). Трохи буває смикається при перепиканні між R і D, а також при пермиканні з 2 на 1 і якісь сторонні звуки є, але працює і чек.транси не загораються.

Система підключення переднього приводу Shift On The Fly

Задній міст з LSD.  Це все якщо вірити підкапотній табличці комплектації.

Салон шкіряний. Передні сідла перешити треба. 

В принципі на той час із комплектації немає хіба люку і плюшок які на прулі ставились.

Минулий господар насипав ще повну машину різного барахла від неї. 2й мотор, який треба зібрати. Але там є нюанс: колінвал прошліфували, а цього не можна робити. Хіба зіграти в лотерею із закалкою ТВЧ, але не факт що буде вдало. Ще купу різних деталей,  ще не всі сумки і коробки розібрав навіть. Ще комплект стокового розміру колес віддав, стопку літератури.  І взагалі людина, схоже перживала продаж чи не більше, ніж я коли попереднього продавав з 3ї спроби. 

Пару фоток поки сьогодні приїхавши подивитись "Метелицю" зробив.

Із планів на майбутнє:

- першим ділом ставити ГБО,  апотім збирати 2й мотор, що мені віддали, бо бензин жре відрами просто default_ph34r.png

- додати світла, бо фари світяться, але не освітлюють дорогу. По мокрому ввечері взагалі не зрозуміло чи вони увімкнені.

- поборотися з іржею.

По ходу діла буду писати що і як, питати поради і теоретичну допомогу у форумчан :) 

 

53b17e634e3at.jpg

953547cd1041t.jpg

b0ad93022b52t.jpg


  • GoldFish, Новый, kachkanius и 3 другим это нравится

#2 ВНЕ САЙТА   DimonZT

DimonZT

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 02 Apr 2012
  • 764 сообщений
  • Авто: ВАЗ2108 ралі, JettaVI,Сamaro 4gen.3.8, Monterey3.2
  • Имя:Дима
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 19 January 2020 - 01:04

Оскільки фари ніфіга не освітлюють дорогу вирішив глянути чого протитуманки не працюють. Хоч трохи додаткового світла не завадило би. Виявилось дістатись до них простіше скинувши бампер. Коли зняв, то постала картина що видно на фото. Трохи каріесу. Поки просто обмазав фосфатною кислотою. Пізніше буду все це розкидувати більш глобально і латати.

Самі ж туманки не світили, бо іржаві в хлам. Електрика хоч вся працює. Відновлювати їх смислу не бачу. Відбивач самої фари знизу в середині геть іржавий, контакти теж, скло теж таке собі вже. Думаю туди встановлювати якісь світлодіодні ліхтарі. Треба визначитись тільки з широким чи вузьким пучком. Думаю краще з вузьким. Його легше буде виставити так, щоб не сліпило зустрічних і на дорогу світило.

Питав в одних щоб головні фари переробити під лінзу і ксенон, так сказали що полірують тільки нове скло, бо старе мовляв тріскається часто при шліфовці-поліровці.. А де його взяти  я х.з.. 

Тепер буду підбирати які б ліхтарі на місце ПТФ поставити. Може тимчасово щось притулю з того, що в мене вже є.

 

І вже з концепцією треба визначатись до чого йти: чи бампер передній (та і задній в принципі) весь залізний варити чи якусь дугу робити. Але починати тут треба з встановлення лебідки, яку я ще на попереднього Монтерея купив, але так і не поставив. Так в гаражі і лежить. 

Також треба визначитись із розміром коліс. Зараз стоять БФГ АТ 265/75. Але вони і безтолкові. І великі колеса по ходовці дають нормально і колійність по асфальту сильна. Жаль що немає шин 245\80, або 255\75. Точніше 245\80 знайшов одні, але то гравійні "мІшки". А в мене не рейдова машина точно :) От думаю чи сильно убого буде на 235\85 виглядати і їхати в багнюці?

255\85 цікавий розмір. Але їх вибір дуже малий. Та і під них треба боділіфт робити однозначно. Мабуть поки дотиратиму те що є, а там в процесі може щось вималюється.

 

По ГБО поки збираю барахло і думаю як би меншою кров'ю закріпити тимчасовий балон тор в багажнику, поки придумаю як мені бути з тими балонами, куди і які тулити. Дійде черга скинути бензобак, можливо якась картина вималюється щодо цього. Схиляюсь заморочитись меншим бензобаком перед заднім мостом, а балони на місце рідного бензобаку втулити.

Прикрепленные файлы



#3 ВНЕ САЙТА   BratAlex

BratAlex

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 18 Dec 2013
  • 164 сообщений
  • Авто: Honda Passport
  • Имя:Алексей
  • Пол:Мужчина
  • Город:Вишневое

Отправлено 19 January 2020 - 09:05

по баллону я сделал так же, баллон уже стоит вместо бака, новый бак в процессе сварки. а туманки как вариант https://aliexpress.r...rchweb201603_53или такие же есть в прямоугольном корпусе, мне понравились тем что луч  правильной формы и можно ездить по ДОП



#4 ВНЕ САЙТА   DimonZT

DimonZT

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 02 Apr 2012
  • 764 сообщений
  • Авто: ВАЗ2108 ралі, JettaVI,Сamaro 4gen.3.8, Monterey3.2
  • Имя:Дима
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 19 January 2020 - 12:54

по баллону я сделал так же, баллон уже стоит вместо бака, новый бак в процессе сварки. а туманки как вариант https://aliexpress.r...rchweb201603_53или такие же есть в прямоугольном корпусе, мне понравились тем что луч  правильной формы и можно ездить по ДОП

З чого бак варите? Сталь, нерж, люминь? Бензонасос і "ДУТ" як має бути реалізовані?



#5 ВНЕ САЙТА   BratAlex

BratAlex

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 18 Dec 2013
  • 164 сообщений
  • Авто: Honda Passport
  • Имя:Алексей
  • Пол:Мужчина
  • Город:Вишневое

Отправлено 19 January 2020 - 13:12

З чого бак варите? Сталь, нерж, люминь? Бензонасос і "ДУТ" як має бути реалізован

бак из нержи 2мм.

крепление насоса внутри бака от нексии с небольшой доработкой, насос любой погружной

указатель топлива родной адаптированный под размеры бака (у меня он с завода отдельно от насоса)



#6 ВНЕ САЙТА   kachkanius

kachkanius

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 18 Jun 2012
  • 427 сообщений
  • Авто: Opel Campo 2.5TD
  • Имя:Алексей
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 20 January 2020 - 11:33

Трохи каріесу.


Стандартно для всіх Isuzu-opel подібних.



Також треба визначитись із розміром коліс.


Голосую за 255/85/16

#7 ВНЕ САЙТА   БармалеЙ

БармалеЙ

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Регистрация: 13 Apr 2010
  • 3170 сообщений
  • Авто: GW Pegasus АТ ПРИЗРАК, LS400, эвакуатор
  • Имя:Александр
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев, Полесье

Отправлено 20 January 2020 - 11:40

235х85х16 это те что ставят на деф с завода. выбора хватает. Получается 32. Накат будет то что надо , Не будет на колейности швырять. Автомат не будет грется. На покатухах хватит


Сообщение отредактировал БармалеЙ: 20 January 2020 - 11:40

  • DimonZT это нравится

#8 ВНЕ САЙТА   DimonZT

DimonZT

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 02 Apr 2012
  • 764 сообщений
  • Авто: ВАЗ2108 ралі, JettaVI,Сamaro 4gen.3.8, Monterey3.2
  • Имя:Дима
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 25 January 2020 - 22:42

Зібрались їхати з товаришами подивитись на покатуху і самим по лісі покататись, але з моїм бобиком трапилась халепа. Під горку з площі Шевченка в сторону ірпінського КП на 3 передачі раптом пропала потужність на 4 передачі, потім коробка перейшла на 3, 4 не хотіла вмикатись. Під педаллю газу щось типу абс потріскувало в момент коли мало перемикатись на 4, але переходу не відбувалось. І звуки з коробки якісь ще з'явились. Доповз 60км\год до КП.  Почекав інших. Їхати далі, а машина 1-2 передачі їде добре, а на 3 максимум 2000обертів і тухне. Довелось повернутись і залишити її на заправці. Ввечері приїхали назад. Додому вертався - як нічого і небуло. Хіба на одному відрізку на 4 передачі якась вібрація була, але не знаю чи то там асфальт горбатий такий чи то трансмісія. Хоча під скидання газу і зменшення  швидкості вібрація перипинялась, то з'являлась і скинувши ще газ знову зникала потім геть перестало і далі доїхав додому без вибриків. 

Тепер от думаю, що то могло бути?

Рівень масла є, бо пробку відкрутив перевірити, то ще і грам 100 вилив. 

Схоже з коробасом виграв джекпот з цією машиною(( Хто шарить в таких коробках? Скільки готувати бабла, щоб перебрати там все?  Може в кого є номерочки деталей, буду вдячний, почати по троху скуповувати різні прокладки, фільтра, соленоїди і т.д. для ремонту. 

Чи шукати зразу МКПП? Але не факт, що і вона буде не ушатана така ж...



#9 ВНЕ САЙТА   DimonZT

DimonZT

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 02 Apr 2012
  • 764 сообщений
  • Авто: ВАЗ2108 ралі, JettaVI,Сamaro 4gen.3.8, Monterey3.2
  • Имя:Дима
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 26 January 2020 - 21:10

Сьогодні забирав підніжки в попереднього власника, розказав про проблему. Каже, що то швидше в моторі справа. Бо в нього були саме до мотора питання. А до АКПП не було. Може і не перемикалась коробка, бо мотор обертів не розвивав. Але тоді питання чого на 1-2 крутився,а на 3 ні. Хоч би якийсь чек. загорівся, було б зрозуміло де першочергова причина, а так хіба гадати доводиться. Треба ставити газ і частіше їздити на ньому, щоб краще зрозуміти як він поводиться в різних режимах.



#10 ВНЕ САЙТА   GoldFish

GoldFish

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Регистрация: 07 Aug 2009
  • 1680 сообщений
  • Авто: GrandCherokee 5.7 HEMI
  • Имя:Юрий
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 27 January 2020 - 09:37

Похожее по симптомам (чтобы мотор не хотел набирать обороты) у меня было когда проскочил ремень ГРМ. Но его не попускало, а просто с каждым днем становилось хуже. Еще эти моторы очень критичны подсосу воздуха.

Но что за треск под пидалью газа может быть хз. Больше всетаки на коробку похоже.

 

Еще пропуски зажигания могу такое давать.


  • DimonZT это нравится

#11 ВНЕ САЙТА   БармалеЙ

БармалеЙ

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Регистрация: 13 Apr 2010
  • 3170 сообщений
  • Авто: GW Pegasus АТ ПРИЗРАК, LS400, эвакуатор
  • Имя:Александр
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев, Полесье

Отправлено 03 February 2020 - 15:57

И чем все закончилось?303.gif



#12 ВНЕ САЙТА   DimonZT

DimonZT

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 02 Apr 2012
  • 764 сообщений
  • Авто: ВАЗ2108 ралі, JettaVI,Сamaro 4gen.3.8, Monterey3.2
  • Имя:Дима
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 04 February 2020 - 00:56

И чем все закончилось?303.gif

Поки нічим. За цей час їздив лише по району один раз. Потикав передачі Л-2-3. Так ніби при вмиканні Д стало менше штурхатись. Хоча може то просто так здалось. Так собі їздила як нічого не бувало без навантаження.

Поки курю форум ісузовський на тему автоматів.  І все ж ніяк не зрозумію чи то з кпп була проблема чи двигун не видавав потужність. Може бензонасос  недокачував (хоча бак майже повний був). Може щось перегрілось в коробці.  Якби ж хоч якась лампочка загорілась, було б зрозуміліше куди копати.

Думаю для почтаку треба буде просто АТФку змінити з фільтром, перш ніж більш глобально лізти в неї, якщо це все ж вона. 

Поки нема часу зайнятись ГБО, щоб можна було більше їздити і спостерігати як себе в різних умовах машина поводить.

 

Перевірка рівня АТФки на працюючому моторі і селекторі АКПП в положенні "паркінг", попередньо пройшовшись по всім іншим положенням,  здійснюється?



#13 ВНЕ САЙТА   БармалеЙ

БармалеЙ

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Регистрация: 13 Apr 2010
  • 3170 сообщений
  • Авто: GW Pegasus АТ ПРИЗРАК, LS400, эвакуатор
  • Имя:Александр
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев, Полесье

Отправлено 04 February 2020 - 11:29

Да именно так. На прогретом моторе-коробке. Кстати у нас есть такой исудзу. Никаких проблем с коробкой Акпп. А вот с проводкой датчиками пришлось на нем повозится. Но там и машина вся перебрана от а до я



#14 ВНЕ САЙТА   DimonZT

DimonZT

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 02 Apr 2012
  • 764 сообщений
  • Авто: ВАЗ2108 ралі, JettaVI,Сamaro 4gen.3.8, Monterey3.2
  • Имя:Дима
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 04 February 2020 - 12:01

Да именно так. На прогретом моторе-коробке. Кстати у нас есть такой исудзу. Никаких проблем с коробкой Акпп. А вот с проводкой датчиками пришлось на нем повозится. Но там и машина вся перебрана от а до я

Моторними чи коробочними?



#15 ВНЕ САЙТА   БармалеЙ

БармалеЙ

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Регистрация: 13 Apr 2010
  • 3170 сообщений
  • Авто: GW Pegasus АТ ПРИЗРАК, LS400, эвакуатор
  • Имя:Александр
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев, Полесье

Отправлено 04 February 2020 - 13:27

моторка. 



#16 ВНЕ САЙТА   GoldFish

GoldFish

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Регистрация: 07 Aug 2009
  • 1680 сообщений
  • Авто: GrandCherokee 5.7 HEMI
  • Имя:Юрий
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 04 February 2020 - 15:25

Поки нічим. За цей час їздив лише по району один раз. Потикав передачі Л-2-3. Так ніби при вмиканні Д стало менше штурхатись. Хоча може то просто так здалось. Так собі їздила як нічого не бувало без навантаження.

Поки курю форум ісузовський на тему автоматів.  І все ж ніяк не зрозумію чи то з кпп була проблема чи двигун не видавав потужність. Може бензонасос  недокачував (хоча бак майже повний був). Може щось перегрілось в коробці.  Якби ж хоч якась лампочка загорілась, було б зрозуміліше куди копати.

Думаю для почтаку треба буде просто АТФку змінити з фільтром, перш ніж більш глобально лізти в неї, якщо це все ж вона. 

Поки нема часу зайнятись ГБО, щоб можна було більше їздити і спостерігати як себе в різних умовах машина поводить.

 

Перевірка рівня АТФки на працюючому моторі і селекторі АКПП в положенні "паркінг", попередньо пройшовшись по всім іншим положенням,  здійснюється?

АТФка чистая? Запаха гари нету? Попробуй капнуть на салфетку и посмотри на предмет твердых частиц

 

Ксати бензонасос вполне может быть. Вспомнил у меня было, что на малых оборотах шел, а на больших не хотел.

Померяй давление в топливной рампе.


  • DimonZT это нравится

#17 ВНЕ САЙТА   dering

dering

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 04 Sep 2012
  • 150 сообщений
  • Авто: 4х4 и Форестер
  • Имя:Володя
  • Пол:Мужчина
  • Город:одесса-киев

Отправлено 05 February 2020 - 12:29

Перевірка рівня АТФки на працюючому моторі і селекторі АКПП в положенні "паркінг", попередньо пройшовшись по всім іншим положенням,  здійснюється?


Проверили уровень?

#18 ВНЕ САЙТА   DimonZT

DimonZT

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 02 Apr 2012
  • 764 сообщений
  • Авто: ВАЗ2108 ралі, JettaVI,Сamaro 4gen.3.8, Monterey3.2
  • Имя:Дима
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 06 February 2020 - 23:27

Не було часу. А сьогодні серед білого дня (десь між 12 і 13.30) ось такий подаруночок мені. 

Поки вирізав шматок листового металу та шурупами прикрутив.

Думаю чи вставляти купувати скло, чи зашити його наглухо. Якраз колись читав в одному з бортовиків на Д2, де власник музикальну машину робив, то він в ту нішу щось по автозвуку напхав.

 

Замість щоб на щось корисне час витратити, довелось вечір латати дірку ((

Особливо шкода компресора Т.макс на 160л.хв. 

Він і під ганчіркою був і в сумці. Тому наркети ті не знали що там. Полізли чисто бо щось взагалі було і машина стояла 6 днів на місці.

Прикрепленные файлы


Сообщение отредактировал DimonZT: 06 February 2020 - 23:29


#19 ВНЕ САЙТА   БармалеЙ

БармалеЙ

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Регистрация: 13 Apr 2010
  • 3170 сообщений
  • Авто: GW Pegasus АТ ПРИЗРАК, LS400, эвакуатор
  • Имя:Александр
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев, Полесье

Отправлено 07 February 2020 - 14:11

стекло есть....звони если что


  • DimonZT это нравится

#20 ВНЕ САЙТА   robos

robos

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 24 Jan 2013
  • 251 сообщений
  • Авто: Patrol
  • Имя:Роман
  • Пол:Мужчина
  • Город:Vinica

Отправлено 10 February 2020 - 18:30

А где машина стояла?






Количество пользователей, читающих эту тему: 0

0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых пользователей


© 2004 - 2024 Offroadmaster ®
create & support by PAVLOFF & VOIN