Всім привіт, вставлю і я свої 5 коп.
По розходу електрики є два варіанти:
При використанні мотора на вел швидкості і з великим навантаженням розхід буде великим
А якщо зробити велике пониження швидкості в трансм, то розхід значно зменшиться, але і швидко авто не поїде.
Так отримаєте авто тракторного типу, там мотор не має великої потужності, бо її і не треба, все робить редукція, але помало.
Для прикладу порівняйте розхід акума в шуруповерті на 2 і на 1 швидкості
Ще один момент по розходу в електромобілі - це нульовий розхід при простоях, накаті, розворотах, мотор не обертається - розхід нуль.
Я колись приємно здивувався розходом електрики на саморобній платформі, думаю це через причини які я вказав.
Бувало що я цілий день на городі монькався з апаратом, а в сумі розхід не дуже і великий
От на цьому я все тестував: