Філософія Буймер
Змагання для спортсменів – ось ідея, принцип і база. Головне – учасник. Спортсмен отримає складну, різну, виснажливу і цікаву трасу. Трасу, що буде вимагати максимальної концентрації сил і уваги від першої секунди до останньої. Не буде часу розслабитись, перевести дух. Не буде часу помилуватись осіннім лісом. Бо 15 годин проти тебе торф, рельєф, болото, глина, бобри. А у твоїй команді лише ти, другий пілот і машина. І головний приз тут не лебідка і не комплект шин. Переможець отримає повагу!
Що таке Буймер ?
ГО «Спортивне об’єднання «Сівер 4х4» організує спортивно-туристичний захід «Буймер 2019».
«Буймер» – це поєднання спортсменів і автотуристів. Фактично, буде проведено два паралельних заходи: трофі змагання у якості фінального етапу Відкритого кубку Східної України та експедицію з елементами бездоріжжя.
Автотуристи зможуть у форматі експедиції насолодитися краєвидами Ворскли, дослідити територію одного з найкрасивіших національних парків Слобожанщини – Гетьманського Національного парку України, перевірити свої сили і командний дух під час подолання природніх перешкод в лісах Тростянецького і Охтирського районів Сумської області.
І головне – трек експедиційного маршруту буде проходити неподалік спецділянок трофі змагання, отже ви зможете оцінити не лише красу регіону, а і повболівати за спортсменів, на власні очі побачити запеклу боротьбу техніки, людей і природи.
Коли?
25 – 26 жовтня 2019 р.
Де?
Охтирський район, Сумська область.
Особливості Буймеру
Не буде пильних перегонів між точками, не буде бездоріжжя лише навколо КТ, не буде коротких швидких СД, не буде тупого болота виключно на лебідці. Ми беремо за основу формат Ладога Трофі та Мега Харду і пристосовуємо його до наших умов і місцевості.
Учасники отримають комбінацію лінійних СД, коридорних СД і вільного GPS-орієнтування.
Основний рух буде відбуватись по лінійним СД. Це рух по заданому треку, повним бездоріжжям. Через ліс, болото, спуски, підйоми. Кілометри бездоріжжя. Кілометри навіть без грунтовок. Контроль руху по треку буде відбуватись за допомогою GPS-трекерів. Це змагання у чистому вигляді. Ви бачите своїх суперників, вони бачуть вас. Азарт сприятиме помилкам, холодна голова – перемозі.
Такий формат дозволяє визначити дійсно найсильнішого. Бо розвідникам робити нічого, а технічкам буде складно йти по трасі.
Планується одна коридорна СД розрахунково на 2-3 години. Нам не подобаються СД, які від старту до фінішу вимагають йти лише на лебідці. Тому СД буде динамічною. У найсильніших екіпажів є шанс пройти без лебідки.
Також будуть надані координати КТ в стороні від основного треку для вільного GPS-орієнтування. Це буде битва штурманів. Більша частина маршруту пролягає в лісах. Супутникові знімки не допоможуть. Лише стара добра топокарта та штурманська інтуїція дозволить виграти вільне орієнтування.
Комбінація таких форматів змусить вас не лише тиснути газ, а і розробляти стратегію, аналізувати дії суперників, корегувати свої плани залежно від ситуації на трасі.
Орієнтована тривалість гонки 14 годин.
Рівень складності траси. Все написане вірне для першої машини на КТ. Глибина води вказана максимальна при постановці КТ.
Категорія «Стандарт»: не передбачає тріалу, окремі КТ можуть вимагати використання траків. Рівень води розрахований так, щоб не замочити салон.
Категрія «Рейд»: старий-добрий рейд з Буймерівка трофі )). Може бути тріал без явного ризику перевороту, на КТ знадобиться ручна лебідка, траки, лопата, сокира. Глибина водяних КТ приблизно «по коліно».
Категорія «Хард»: рівень ТР 1 в Чемпіонаті України. Може бути тріал без явного ризику перевороту, спуски і підйоми, які вимагатимуть страхування стропою і використання лебідки, більшість КТ можуть бути взяті за допомогою лебідки. Глибина водяних КТ приблизно до 1м.
Категорія «Супер Хард»: рівень ТР 2 ТР 3 в Чемпіонаті України. Може бути тріал з ризиком перевороту, спуски і підйоми, які вимагатимуть страхування стропою і використання лебідки, більшість КТ можуть бути взяті лише з використанням однієї чи двох лебідок. Глибина водяних КТ може бути трохи більше, за 1 м.
Окремо слід вказати на такі особливості «Буймеру»:
1. Після побудови траси ми складемо максимально точний індивідуальний регламент. Учасники отримають чіткі і зрозумілі правила, які виключать виникнення спірних ситуацій.
2. Ми докладемо максимальних зусиль, щоб результати було оголошено максимально швидко.
3. Всі фотографії взяття КТ всіма екіпажами будуть доступні на сайті. Ви можете самі переконатись у чесності суддівства, а також дізнатись як брали КТ ваші суперники.
4. Ми спробуємо забезпечити максимально можливу відеофіксацію змагання. Планується надання машин для фото і відеокореспондентів. Це забезпечить їх доступ до найвіддаленіших ділянок траси і, відповідно, висвітлення перебігу гонки.
5. Планується, що машини учасників буде обладнано GPS трекерами для надання глядачам інформації про місцезнаходження екіпажів та висвітлення ситуації на трасі змагання. Також цей захід покликаний попередити нечесне проходження траси змагання.
6. По закінченню гонки всіх чекає загальний фуршет :)
Більш детальна інформація на сайті ГО Спортивне об’єднання Сівер 4х4 або за тел. о5о 59о 64 14