Всім доброго......Приорітет даної теми хотів би , щоб був все таки на теорії , розрахунках, законах фізики. Почну.....
У мене та багатьох моїх знайомих авто - 60 Патрол. На його прикладі хочу розглянути ліфт підвіски ( правильний). Але , і в теорії , і в практиці ліфтований автомобіль ніколи не збереже ні геометрії ,ні довговічності роботи вузлів і агрегатів, ні аеродинаміки , і ще купу всякого "НІ" порівняно з базовим авто. Про це потрібно завжди пам"ятати і старатись переробляти максимально точно і якісно .
Для початку рекомендую ось це , хто не знає .А хто знає- ще раз почитати не зашкодить https://ru.wikipedia...iki/Тяга_Панара
Тяга Панара - оди з основних елементів підвіски авто, на який треба звертати увагу при ліфті.
Блін , просив адміністрацію сайту про збільшення максимального розміру файлу , який можна загружати , мабудь забули . Прошу ще раз ! Будь ласка ! Коли сфоткано -цікавіше і доходить швидше. Починаєш зменшувати об"єм - тратиш час- вже й викладати не хочеться.
Чому тяга Панара завжди знаходиться під незначним кутом на ненагруженому авто, а не горизонтально ? І цей кут для різних авто інакший .Буду виказувати свої думки- якщо помиляюсь -виправте. Як правило, нижня точка тяги закріплена до моста , а верхня - до рами , або кузова. Коли авто під нагрузкою ( пасажири , багаж) просідає - тяга приближається до горизонтального положення ( в теорії) . Основна задача тяги Панара - максимально запобігти поперечному зміщенню моста вправо-вліво. Отже -коли міст піднімається відносно рами ввех , то він все рівно зміщується на одну сторону, і коли міст зміщується відносно рами вниз- то він також зміщується в ту саму сторону.
При ліфті підвіски тяга Панара завжди збільшує свій кут наклону , і тоді міст працює неправильно
. Далі- більше. Так само неправильно починає працювати кардан відносно своєї осі. Далі , як правило, передня тяга Панара по ходу авто закріплена до рами з однієї сторони ( припустимо - з лівої) , а задня - навпаки- з правої. Тоді передній міст тікає вліво , а задній вправо
. Краса неземна
. І чим більший ліфт -тим більше зміщення колії передніх коліс відносно задніх. В кого такий ліфт підвіски- перевірте - візьміть рулєтку і переміряйте відстань від рами до кожного диска або колеса. І Ви зрозумієте , що їздите на високій кривій фірі ( телега - рус.) ще й за свої немалі гроші. Щоб приблизитись до заводської геометрії мостів в поперечному положенні необхідно тягу Панара виставити в її ізначальне положення по куту, але необхідно враховувати , що хід пружини під ліфт (а вона довша від базової), є більший . Відповідно і хід моста вверх-вниз буде також більший. Для цього треба продовжити кронштейн рами , до якого кріпиться тяга Панара приблизно на висоту ліфта (теоретично). Тягу Панара бажано зробити регулюючу по довжині з лівою- правою різьбою з контргайками або хомутами( так як рульова тяга , яка відповідає за сходження) - для точного виставлення моста. І буде Вам щастя На сьогодні все, якщо когось зацікавила тема - то ,далі буде........