Заметил периодичное 2 сек. проседание напряжения по вольтметру на приборке. Поиски привели к панели реле возле правой АКБ. Реле включает какую-то достаточно большую нагрузку, просаживая сеть до 13В. Силовые провода на реле около 6-10 квадратов белый с красной полоской и белый с зеленой. Пока отсоединил реле, но какаято схема работает и напряжение на колодке каждых две секунды появляется гдето на пол-секунды. Заводил без реле все вроде работает как раньше. Провалов напряжения нет. При рабочем ддвижке без нагрузки напряжение на батареях 14.32, с включеными фарами 14.25. Кто знает где искать проблемку?
Сообщений в теме: 16
#3 ВНЕ САЙТА
Отправлено 30 December 2017 - 18:38
Біля правого аккума є дві релюхи , які відповідають за свічки накалу, сфоткай реле, яке відключив.
Під металевою кришкою є кілька менших реле звичайного типу, потім один схожий на соленоїд, прикручений до крила і ще дві більші релюхи прикручені до крила. Та що я відключив посередині. Зараз темно, не сфотогорафую.
#4 ВНЕ САЙТА
Отправлено 30 December 2017 - 18:59
Там є реле стартера( подібне на соленоїд), реле бі=бі, реле дворніків, коричневе реле (на 4.2, яке відповідає за електропідйомник вікон) і два реле свічок накалу з товстими дротами. Треба бачити........
Скоріш за все- це реле накалу- треба починати шукати з блоку управління ( знаходиться в салоні) зі сторони пасажира під запобіжниками.
#5 ВНЕ САЙТА
Отправлено 30 December 2017 - 19:19
Там є реле стартера( подібне на соленоїд), реле бі=бі, реле дворніків, коричневе реле (на 4.2, яке відповідає за електропідйомник вікон) і два реле свічок накалу з товстими дротами. Треба бачити........
Скоріш за все- це реле накалу- треба починати шукати з блоку управління ( знаходиться в салоні) зі сторони пасажира під запобіжниками.
Так, ті релюшки ідентичні до крайньої товсті червоні дроти, а до середньої, яку відключив - білі. Свічки включаються і виключаються, як має бути, хоч з реле хоч без. Спробую завтра залізти до того блока.
#6 ВНЕ САЙТА
Отправлено 30 December 2017 - 19:35
На рахунок свічок ти не можеш знати- ти орієнтуєшся по лампочці на панелі. Якщо хоча б одна з двох релюх згоріла або відключена- лампочка на приборці загорається і гасне, але дуже скоро.При двох норально робочих релюхах на холодну при включенні запалення лампочка гасне десь через 5-10 секунд. Завтра на холодну попробуй завести авто- якщо зле заводиться при відключеній релюсі- значить ти відключив реле свічок накалу.
В блоці управління ти нічого не побачиш- там електроніка. І ті блоки є двох видів. Пофоткай і виклади.........
#7 ВНЕ САЙТА
Отправлено 31 December 2017 - 15:06
На рахунок свічок ти не можеш знати- ти орієнтуєшся по лампочці на панелі. Якщо хоча б одна з двох релюх згоріла або відключена- лампочка на приборці загорається і гасне, але дуже скоро.При двох норально робочих релюхах на холодну при включенні запалення лампочка гасне десь через 5-10 секунд. Завтра на холодну попробуй завести авто- якщо зле заводиться при відключеній релюсі- значить ти відключив реле свічок накалу.
В блоці управління ти нічого не побачиш- там електроніка. І ті блоки є двох видів. Пофоткай і виклади.........
Так як ти сказав. Зранку завівся тяжко. Пішов блок фоткати.
#10 ВНЕ САЙТА
Отправлено 01 January 2018 - 13:21
Привiт, всiх з Новим 2018 роком. Генадiй, давай "пробiжимось" ще раз по авто: коли падае напруга? На холодну? Постiйно? Час вiд часу( перiодично)? Це важлииво. Це раз. Зроби фото (кiлька) головки зi сторони форсунок(свiчок накалу), щоб було видно шину(и) пiд'еднання свiчок накалу. Це два. Перевiр дроти i контакти, до шин(и) свiчок накалу, чи нiчого не коротить- це три.
#12 ВНЕ САЙТА
Отправлено 01 January 2018 - 14:31
Вибрав найкраще фото, свічки в паралель. Одною шиною зєднані всі. Подивився - нічого не торкається. Єдине що можна зняти корпус фільтра, вимити і наново зєднати шиною. Але я упевнений, що справа не в контактах.
03.jpg 50.85К 0 Количество загрузок:
Сообщение отредактировал Толстяк: 01 January 2018 - 14:31
#13 ВНЕ САЙТА
Отправлено 01 January 2018 - 15:31
Принцип роботи блоку управлiння( БЭУ) свiчками накалу: -включаеш запалення , БЭУ подае сигнал на реле,через певний промiжок часу сигнал вiдключаеться. Свiчки нагрiлись. Також БЭУ спрацьовуе вiд датчика температури, вiд датчика спiдометра i ще вiд чогось- не пам'ятаю. Японцi тут перемудрили. Якщо на свiчках одна шина- значить всi свiчки одинаковi. На 2,8 три свiчки накалу, три докалу- рiзнi по конструкцii. На приборцi все працюе адекватно? Якщо все добре ,то пропоную роздiлити пошук на двi складовi:1. до реле 2. реле i пicля реле
#14 ВНЕ САЙТА
Отправлено 01 January 2018 - 15:49
Зняти всi свiчки накалу i перевiрити- не тестером, не контролькою, а подати напругу на кожну свiчку окремо, i вiзуально перевiрити на нагрiв кожну свiчку- всi 6 штук. Далi: зняти два реле накалу i також iх перевiрити. Але не на звук ,клац-клац ,а подати 12 вольт на управлiння реле, а замикання силових контактiв перевiрити контролькою або тестером.
Можна пiти простiшим шляхом- КОЛГОСП- все викинути, поставить реле свiчок накалу, наприклад, з Гольфа i закрити питания, а можна вiдновлювати нiссановську схему- рiшення за тобою. Але перевiрка свiчок та iх реле не зашкодить.
Можна пiти простiшим шляхом- КОЛГОСП- все викинути, поставить реле свiчок накалу, наприклад, з Гольфа i закрити питания, а можна вiдновлювати нiссановську схему- рiшення за тобою. Але перевiрка свiчок та iх реле не зашкодить.
- Толстяк это нравится
Темы с аналогичным тегами Патрол Y60, TD42
БАРАХОЛКА 4Х4 →
ПPОДАМ ВСЕ!!! →
Стартер на Patrol y60 td42Автор orsua , 11 May 2018 Patrol 4.2 стартер, стартер и 1 еще... |
|
|
||
БАРАХОЛКА 4Х4 →
ПPОДАМ ВСЕ!!! →
Продам комплект пружин,дверь передняя левая,задние тормозные колодки.Автор kuzi , 04 Oct 2015 Патрол Y60 |
|
|
Количество пользователей, читающих эту тему: 1
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых пользователей