КПП - УАЗ 451 (4-х ступка)
РК - ГАЗ 69. Минулого року купляв новою.
Мости - ГАЗ 21. Передаточне 4,55. Передній з самоблоком БТР 80. Нові шруси (старі в нагрузку), підшипники і сальники. Кардани в ідеалі.
Підвіска перед/зад ричажна. "Клюшки" від паджеро, пружини Черокі, аморти спереді Черокі, зад - Ironman.
Торм. перед/зад дискові. Бліни -Самурай, суппорта AUDI a6
ГУР BMW E34 з демфером, радіатор новий нового зразка з підвищеною тепловіддачою 3160.... танкові фари з ксеноном, лебідка Dragon winch 12000(ще 1,5 року ну гарантії), Італійська газова установка Lovato, колеса Сільвера 33/10,5R15, повністю нова проводка з окремою масою кузова і окремо лебідки.
Салон шкіра Grand Cherokee.
По кузову: кабріолет, тент новий, задні крила розширені, на передніх зроблені розширення, щоб не закидувало болото, повітряний фільтр саморобний під фільтр VW LT35 і забір повітря винесений .
Аккум новий 100А.
Машина успішно пройшла Карпатський Кордон 2017 та взяла 1 місце в дводенних змаганнях Східниця Трофі 2017 в класі Хард. Підвіска працює на відмінно, машина м'яка і має хорошу артикуляцію, витримує значно сильніші крени, ніж на ресорах і в парі з блокіровкою і хорошою понижайкою (2,8) їде завидно добре. Запчастини купувались новими, хороші масла та обробка кузова. Максимально можливо збережено оригінальний вигляд.
Продаж тільки з перереєстрацією (за мій кошт)