Всім привіт ! Підніму стару тему, бо я ж власне створив її та хочу продовжити
Всі поради, які ви дали мені три роки тому, всі вони мені дуже допомогли. Колеса, які я купив, відкатали майже 100 000 км. Бачили вони різні дороги, бездоріжжя і халепи. Їздив я на них і по місту і по трасах, і по безлюдних піщаних дюнах, і по сирих лісах. Добре всюди себе показали. Поки я не потрапив у реально серьйозну пригоду. Сів на пузо на міжколійний горб і прийшлося ночувати в машині в лісі при температурі десь +2 градуси.
Трактор приїхав і витяг нас. Але я серьозно задумався над тим як же мені не потрапляти у таке. І задумав мати два комплекта коліс.
Справа в тому, що я серьозно обладнав машину для автономного проживання (там є все крім туалета). Це дозволяє мені подорожувати тижднями і місяцями. І постійно хочеться заїхати все далі і глибше. Зараз я постійно використовую колеса 235/76 R15. Цей розмір ніяк не заважає колесу крутитись в арці, та і якихось надмірних навантажень на двигун-коробку-мости я не відчуваю. Хочу залишити цей розмір як основний на якому машина буде пересуватись по місту та в не дуже екстремальних подорожах. Але для серьозних вилазок хочу мати окремий комплект.
І тут питання, шановні пані та пацанове, який максимальний розмір колеса буде легко переносити механіка моєго автомобіля ? (за умови що в арку влізе любий розмір на любому диску) Я розумію що це дуже примітивний підхід - прямо питати який розмір не поламає мені машину, але можливо у когось є досвід. Чи може існують методики визначити який допуск на збільшення коліс закладають у конструкцію автовиробники.
Вкрай вдячний за приділену увагу.