Пшик зпід кришки радіатора Y60 2.8 - Patrol Y60 Y61 - OffRoadMaster.com - стиль жизни 4х4!

Перейти к содержимому


Фотография

Пшик зпід кришки радіатора Y60 2.8


  • Авторизуйтесь для ответа в теме
Сообщений в теме: 24

#1 ВНЕ САЙТА   Romko

Romko

    Гость

  • Юзер
  • Регистрация: 07 Apr 2017
  • 9 сообщений
  • Авто: nissan navara
  • Имя:Роман
  • Пол:Мужчина
  • Город:Микуличин (Яремче)

Отправлено 08 April 2017 - 20:06

Друг купив PATROL Y60 2,8. Машинка класна, їде чудово. Веселий настрій. Заїхали на шрот підкупити всілякі дрібниці і власник шроту  піднявши капот, відкрутив кришку радіатора. На заглушеній машині зробився пшик. Він сказав, що капец головці, або прокладці. Гази! Ні бульбашок, ні димка немає. Це нас не втішило. Питання до форумчан. Чи дійсно признаки (капеца), бо настрій геть пропав.



#2 ВНЕ САЙТА   Direktor

Direktor

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 15 Nov 2010
  • 698 сообщений
  • Авто: Toyota FJ Cruiser Nissan patrol Y60
  • Имя:Денис
  • Пол:Мужчина
  • Город:каменец

Отправлено 08 April 2017 - 20:18

Мотор при этом был горячий??

Уровень Антифриза в розшерительном на месте, или пропадает ???

#3 ВНЕ САЙТА   Romko

Romko

    Гость

  • Юзер
  • Регистрация: 07 Apr 2017
  • 9 сообщений
  • Авто: nissan navara
  • Имя:Роман
  • Пол:Мужчина
  • Город:Микуличин (Яремче)

Отправлено 08 April 2017 - 20:25

Мотор гарячий. Масло чисте.Рівень в нормі. При прогазовці з горловини вихлюпується трішки рідини. Але бульбашок немає і піни теж. Трішки патрубок надутий (твердий)



#4 ВНЕ САЙТА   Direktor

Direktor

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 15 Nov 2010
  • 698 сообщений
  • Авто: Toyota FJ Cruiser Nissan patrol Y60
  • Имя:Денис
  • Пол:Мужчина
  • Город:каменец

Отправлено 08 April 2017 - 20:34

З вашего рассказа пока не вижу повода для паники ...
Но эта переписка;
Как гадание на Кофейный гуще.....

Подождем пока подключатся к теме другие Форумчане...
Поделятся дельным советом....

#5 ВНЕ САЙТА   Сава

Сава

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Регистрация: 01 May 2008
  • 1412 сообщений
  • Авто: UAZ3151
  • Имя:Александр
  • Пол:Мужчина
  • Город:г.Киев

Отправлено 08 April 2017 - 20:40

Не переймайтеся поки.Пшик має бути бо там є тиск (близько 1.1бар) При працюючомі двигуні якщо є бульбашки в розширюючому бачку .тоді тільки приймати кардинальне рішення.При попаданні ох.рідини в циліндр буде дим характерного кольору

#6 ВНЕ САЙТА   kupchak

kupchak

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 24 Mar 2014
  • 793 сообщений
  • Авто: Y60, Москвич ИЖ 412 ИЭ, ендуро чекушка.
  • Имя:Ярослав
  • Пол:Мужчина
  • Город:с.Березiвка, Iвано-Франківска обл.

Отправлено 08 April 2017 - 20:53

Привіт, озвучте шрот...... Хриплин? Пшик повинен бути. Якщо заїхали,значить піхло гаряче. Якщо піхло гаряче, значить ОР розширена. В кришці радіатора Патруля є клапан(перепускний). Якщо відкрутити кришку- пшик......

Не переймайтеся поки.Пшик має бути бо там є тиск (близько 1.1бар) При працюючомі двигуні якщо є бульбашки в розширюючому бачку .тоді тільки приймати кардинальне рішення.При попаданні ох.рідини в циліндр буде дим характерного кольору

Не переймайтеся поки.Пшик має бути бо там є тиск (близько 1.1бар) При працюючомі двигуні якщо є бульбашки в розширюючому бачку .тоді тільки приймати кардинальне рішення.При попаданні ох.рідини в циліндр буде дим характерного кольору


Сава, в Патрулі інакше. Кришка- це перепускний клапан між охододжуючую системою і бачком. При недостатку тосолу повинен проходити зворотній процес всасу тосолу з бачка в систему. У пацанів все нормально, просто на бабло вирішили розвести. Якось так. Нормальне явище в нашому регіоні....

#7 ВНЕ САЙТА   Romko

Romko

    Гость

  • Юзер
  • Регистрация: 07 Apr 2017
  • 9 сообщений
  • Авто: nissan navara
  • Имя:Роман
  • Пол:Мужчина
  • Город:Микуличин (Яремче)

Отправлено 08 April 2017 - 20:57

Але на інших Патролах, чи моїй наварі такого не бачив. Зранку на холодно цей пшик теж є.



#8 ВНЕ САЙТА   Сава

Сава

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Регистрация: 01 May 2008
  • 1412 сообщений
  • Авто: UAZ3151
  • Имя:Александр
  • Пол:Мужчина
  • Город:г.Киев

Отправлено 08 April 2017 - 21:01

Так.Діагностувати має спеціаліст

#9 ВНЕ САЙТА   Khimik

Khimik

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 13 Apr 2011
  • 477 сообщений
  • Авто: Y60, 61
  • Имя:Роман
  • Пол:Мужчина
  • Город:Львів

Отправлено 08 April 2017 - 21:09

пшик...

якшо почне за день наповнювати бачок, тоді і треба готуватися до варки голови.

я так їздив певно з пів року - зранку відкривав капот, шпріцом з шлангом переливав тосол назад в радіатор.

а, і зимою на світлофорах тримав піівтора оборотів, бо інакше не могло продути ту повітряну пробку і мерз.



#10 ВНЕ САЙТА   kupchak

kupchak

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 24 Mar 2014
  • 793 сообщений
  • Авто: Y60, Москвич ИЖ 412 ИЭ, ендуро чекушка.
  • Имя:Ярослав
  • Пол:Мужчина
  • Город:с.Березiвка, Iвано-Франківска обл.

Отправлено 08 April 2017 - 21:11

Але на інших Патролах, чи моїй наварі такого не бачив. Зранку на холодно цей пшик теж є.


Ну і супер, значить система герметична.

#11 ВНЕ САЙТА   Direktor

Direktor

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 15 Nov 2010
  • 698 сообщений
  • Авто: Toyota FJ Cruiser Nissan patrol Y60
  • Имя:Денис
  • Пол:Мужчина
  • Город:каменец

Отправлено 08 April 2017 - 21:12

Але на інших Патролах, чи моїй наварі такого не бачив. Зранку на холодно цей пшик теж є.

А на холодную;
Это уже плохо

#12 ВНЕ САЙТА   Сава

Сава

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Регистрация: 01 May 2008
  • 1412 сообщений
  • Авто: UAZ3151
  • Имя:Александр
  • Пол:Мужчина
  • Город:г.Киев

Отправлено 08 April 2017 - 21:15

Кришка має два клапани :Розширення і вауумний(через нього подається ох.рідина при охолодженні)Від працездатності кришки залежить процес охолодження двигуна

#13 ВНЕ САЙТА   Romko

Romko

    Гость

  • Юзер
  • Регистрация: 07 Apr 2017
  • 9 сообщений
  • Авто: nissan navara
  • Имя:Роман
  • Пол:Мужчина
  • Город:Микуличин (Яремче)

Отправлено 08 April 2017 - 21:22

Може грішити на кришку. Але на гарячо кришка перепускає при певній температурі а на холодно працює як ваукум?



#14 ВНЕ САЙТА   kupchak

kupchak

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 24 Mar 2014
  • 793 сообщений
  • Авто: Y60, Москвич ИЖ 412 ИЭ, ендуро чекушка.
  • Имя:Ярослав
  • Пол:Мужчина
  • Город:с.Березiвка, Iвано-Франківска обл.

Отправлено 08 April 2017 - 21:25

Кришка має два клапани :Розширення і вауумний(через нього подається ох.рідина при охолодженні)Від працездатності кришки залежить процес охолодження двигуна


Та да, але, як правило, на старих ведрах, цей процес працює неадекватно. В мене була така ж хрєнь. Тосол виганяло в бачок, а назад,- без матюків не поясню.... Поки не поміняв радіатор, який на пряму з'єднувався з бачком. А в бачку вже пробка з клапаном. Після цього вже проїхав тисяч з тридцять, якщо б була проблема в голові- давно б вилізла.....

#15 ВНЕ САЙТА   Romko

Romko

    Гость

  • Юзер
  • Регистрация: 07 Apr 2017
  • 9 сообщений
  • Авто: nissan navara
  • Имя:Роман
  • Пол:Мужчина
  • Город:Микуличин (Яремче)

Отправлено 08 April 2017 - 21:25

Значить кришка клинить. І не перепускає ні туда ні на холодно назад?



#16 ВНЕ САЙТА   Сава

Сава

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Регистрация: 01 May 2008
  • 1412 сообщений
  • Авто: UAZ3151
  • Имя:Александр
  • Пол:Мужчина
  • Город:г.Киев

Отправлено 08 April 2017 - 21:42

При нагріванні бачок має наповнюватись(але кришка має тримати 1.1 бар)закрита система вимагає т иску .При нормальній роботтакого і кришріванні двигунаки на холодний двигун рівень ох.рідини в радіаторі має бути в нормі

#17 ВНЕ САЙТА   Crawler

Crawler

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Регистрация: 27 Feb 2008
  • 1449 сообщений
  • Авто: Моноцикл
  • Имя:Зураб
  • Пол:Мужчина
  • Город:Чернівці

Отправлено 08 April 2017 - 21:51

Вам повезло что тот хозяйн шрота Масляный фильтр не открутил на работающем двигателе, или трубки с тнвд и на ходу не снял Полуось с кулаком вместе ... А то  пришлось бы вторую машину донора покупать :284: :1: :330: 


  • ЛEШИЙ это нравится

#18 ВНЕ САЙТА   lion

lion

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 18 Jul 2010
  • 290 сообщений
  • Авто: Авто
  • Имя:Сергій
  • Пол:Мужчина
  • Город:Київ

Отправлено 08 April 2017 - 21:52

Роман, поганяйте недільку на коняці, вона сама все розповість. А потім до попереднього власника на достовірність рекомендацій про життєздатність двигуна. Гарного настрою і не переймайтесь розводняками.


Сообщение отредактировал lion: 08 April 2017 - 21:54

  • Direktor это нравится

#19 ВНЕ САЙТА   Сава

Сава

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Регистрация: 01 May 2008
  • 1412 сообщений
  • Авто: UAZ3151
  • Имя:Александр
  • Пол:Мужчина
  • Город:г.Киев

Отправлено 08 April 2017 - 21:52

Вибачте ,пост не можу корегувати ,але суть ясна

#20 ВНЕ САЙТА   kupchak

kupchak

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 24 Mar 2014
  • 793 сообщений
  • Авто: Y60, Москвич ИЖ 412 ИЭ, ендуро чекушка.
  • Имя:Ярослав
  • Пол:Мужчина
  • Город:с.Березiвка, Iвано-Франківска обл.

Отправлено 08 April 2017 - 22:05

пшик...
якшо почне за день наповнювати бачок, тоді і треба готуватися до варки голови.
я так їздив певно з пів року - зранку відкривав капот, шпріцом з шлангом переливав тосол назад в радіатор.
а, і зимою на світлофорах тримав піівтора оборотів, бо інакше не могло продути ту повітряну пробку і мерз.

Рома, ти бачив мого Патруля, в мене була така ж проблема. Викинув на хрєн штатний радіатор( який заї..ався паяти), встановив від Газелі+ розширювальний бачок+ вентилятори+ додаткові датчики+ релюхи. Про систему охолодження забув. Ніяк руки не дойдуть встановити додаткові тумблери примусового включення вентиляторів в важких умовах експлуатації авто. Так що, не завжди винна голова....




Количество пользователей, читающих эту тему: 0

0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых пользователей


© 2004 - 2024 Offroadmaster ®
create & support by PAVLOFF & VOIN