Друг купив PATROL Y60 2,8. Машинка класна, їде чудово. Веселий настрій. Заїхали на шрот підкупити всілякі дрібниці і власник шроту піднявши капот, відкрутив кришку радіатора. На заглушеній машині зробився пшик. Він сказав, що капец головці, або прокладці. Гази! Ні бульбашок, ні димка немає. Це нас не втішило. Питання до форумчан. Чи дійсно признаки (капеца), бо настрій геть пропав.
Пшик зпід кришки радіатора Y60 2.8
Автор
Romko
, 08 Apr 2017 20:06
Сообщений в теме: 24
#6 ВНЕ САЙТА
Отправлено 08 April 2017 - 20:53
Привіт, озвучте шрот...... Хриплин? Пшик повинен бути. Якщо заїхали,значить піхло гаряче. Якщо піхло гаряче, значить ОР розширена. В кришці радіатора Патруля є клапан(перепускний). Якщо відкрутити кришку- пшик......
Сава, в Патрулі інакше. Кришка- це перепускний клапан між охододжуючую системою і бачком. При недостатку тосолу повинен проходити зворотній процес всасу тосолу з бачка в систему. У пацанів все нормально, просто на бабло вирішили розвести. Якось так. Нормальне явище в нашому регіоні....
Не переймайтеся поки.Пшик має бути бо там є тиск (близько 1.1бар) При працюючомі двигуні якщо є бульбашки в розширюючому бачку .тоді тільки приймати кардинальне рішення.При попаданні ох.рідини в циліндр буде дим характерного кольору
Не переймайтеся поки.Пшик має бути бо там є тиск (близько 1.1бар) При працюючомі двигуні якщо є бульбашки в розширюючому бачку .тоді тільки приймати кардинальне рішення.При попаданні ох.рідини в циліндр буде дим характерного кольору
Сава, в Патрулі інакше. Кришка- це перепускний клапан між охододжуючую системою і бачком. При недостатку тосолу повинен проходити зворотній процес всасу тосолу з бачка в систему. У пацанів все нормально, просто на бабло вирішили розвести. Якось так. Нормальне явище в нашому регіоні....
#9 ВНЕ САЙТА
Отправлено 08 April 2017 - 21:09
пшик...
якшо почне за день наповнювати бачок, тоді і треба готуватися до варки голови.
я так їздив певно з пів року - зранку відкривав капот, шпріцом з шлангом переливав тосол назад в радіатор.
а, і зимою на світлофорах тримав піівтора оборотів, бо інакше не могло продути ту повітряну пробку і мерз.
#14 ВНЕ САЙТА
Отправлено 08 April 2017 - 21:25
Кришка має два клапани :Розширення і вауумний(через нього подається ох.рідина при охолодженні)Від працездатності кришки залежить процес охолодження двигуна
Та да, але, як правило, на старих ведрах, цей процес працює неадекватно. В мене була така ж хрєнь. Тосол виганяло в бачок, а назад,- без матюків не поясню.... Поки не поміняв радіатор, який на пряму з'єднувався з бачком. А в бачку вже пробка з клапаном. Після цього вже проїхав тисяч з тридцять, якщо б була проблема в голові- давно б вилізла.....
#18 ВНЕ САЙТА
Отправлено 08 April 2017 - 21:52
Роман, поганяйте недільку на коняці, вона сама все розповість. А потім до попереднього власника на достовірність рекомендацій про життєздатність двигуна. Гарного настрою і не переймайтесь розводняками.
Сообщение отредактировал lion: 08 April 2017 - 21:54
- Direktor это нравится
#20 ВНЕ САЙТА
Отправлено 08 April 2017 - 22:05
Рома, ти бачив мого Патруля, в мене була така ж проблема. Викинув на хрєн штатний радіатор( який заї..ався паяти), встановив від Газелі+ розширювальний бачок+ вентилятори+ додаткові датчики+ релюхи. Про систему охолодження забув. Ніяк руки не дойдуть встановити додаткові тумблери примусового включення вентиляторів в важких умовах експлуатації авто. Так що, не завжди винна голова....пшик...
якшо почне за день наповнювати бачок, тоді і треба готуватися до варки голови.
я так їздив певно з пів року - зранку відкривав капот, шпріцом з шлангом переливав тосол назад в радіатор.
а, і зимою на світлофорах тримав піівтора оборотів, бо інакше не могло продути ту повітряну пробку і мерз.
Количество пользователей, читающих эту тему: 3
0 пользователей, 3 гостей, 0 скрытых пользователей