До речі, про фебест.
Років 4-5 тому взяв собі передні подушки кузова. Знав, шо то лайно (як і їхні брати - Hans шось там), але думаю, вже тупо кусень гуми з отвором посередині асілять зробити.
Ну і таки факт - поки шо не просіли, не розслоїлися чи шось таке.
Так шо в у випадку простих речей, які вдесятеро дешевші оригінала, і в принципі, не є критично важливими деталями, мож бавитися з кЕтайцями.
ПС. Про кетайські авто:
Добре, що маю свою голову, і не слухав всяких бздур.
Трапилось так, що тра було друге авто в сім'ю, жінка здала на права, всі діла, рублів сильно на нових спортеджів чи равів не було, думаю, купимо на разі кЕтайця, а там буде видно.
Чому кЕтайця? Бо за 8К було ВСЬО!!!
Автомати-подушки-абееси-склопідйомники-дотяжчики-парктроніки-магнітоли_з_флешками і т.д.
Потім читаю всякі отзиви - біда. І як я доїхав до дому з салону і не зігнив по дорозі? хз....
Ну то такоє.
Через рік жінка попадає в ДТП невеличке. Мінус крило і бампер.
Ну як мінус - крило потягнув, троха порівнав, куски бампера стягнув стяжками і т.д.
Забив.
Ну і тако: крило в місцях згину почало рижіти. 2 роки рижіло.
Потім почало ржавіти.
Нині поміняв.
і так, в студії кЕтаєць 10-го року (Авто 99% часу ночує надворі - тобто мокне, мерзне і т.д.)
Вдарене, погнуте і вирівняне, і нарешті через 5 років зігнивше крило:
Хоча, підозрюю, якби не наші спеціалісти з "прєдпродажної підготовки", би їм ся гикало, воно би ще жило.
Чотко видно корозію іно в районі дзюрок від саморізів, якими прикручували підкрильники.
Поріг, який давно мав згнити в ноль:
підкрильне середовище:
Загальний в'ю китайця (тут згідно всіх лєгенд має бути видно калєндар на протилежній стіні через іржаві дзюри)