Сообщений в теме: 30
#1 ВНЕ САЙТА
Отправлено 13 February 2017 - 19:31
Доброго усім дня!
Шукав на просторах мережі інфо по порталам Унімог і бачу, що її (інфи) дуже мало для чіткого розуміння слабких та сильних сторін різних моделів мостів. Те що використовують в оффроаді: 404, 406, 411, 413, 416, 421......
Я впевнений, що такі дані, як вага, ширина, передаточні числа, "портальність", доступність запчастин дуже важливо мати при будівництві котлети.
У найближчому майбутньому плануємо починати виготовляти баггі на базі двигуна Lexus LS 400 1uz-fe vvt-i (284 к.с.) і стоїть питання трансмісії...
Поділіться інформацією та досвідом по мостах Унімога. Лапи не інтересні через свою дороговизну..
Шукав на просторах мережі інфо по порталам Унімог і бачу, що її (інфи) дуже мало для чіткого розуміння слабких та сильних сторін різних моделів мостів. Те що використовують в оффроаді: 404, 406, 411, 413, 416, 421......
Я впевнений, що такі дані, як вага, ширина, передаточні числа, "портальність", доступність запчастин дуже важливо мати при будівництві котлети.
У найближчому майбутньому плануємо починати виготовляти баггі на базі двигуна Lexus LS 400 1uz-fe vvt-i (284 к.с.) і стоїть питання трансмісії...
Поділіться інформацією та досвідом по мостах Унімога. Лапи не інтересні через свою дороговизну..
#2 ВНЕ САЙТА
Отправлено 13 February 2017 - 20:31
Мосты унимога.jpg 94.46К 0 Количество загрузок:
По этим мостам может все рассказать Саня Лимузинщик!!
ПС , а зачем на багги порталы?
#3 ВНЕ САЙТА
Отправлено 13 February 2017 - 20:47
Всегда унимоговские, были дороже лапландеровских. Их можно было было купить с ЗИПа, еще пару лет назад, нулевыми. Сейчас, не знаю.
Для твоего проекта багги, они тяжелезные. Передний 280, задний 240 кг. В чем смысл?
А, моторчик 1uz-fe, действительно, очень хорош.
Сообщение отредактировал BOX4x4: 13 February 2017 - 20:52
- nautilus это нравится
#5 ВНЕ САЙТА
Отправлено 13 February 2017 - 21:09
Всегда унимоговские, были дороже лапландеровских. Их можно было было купить с ЗИПа, еще пару лет назад, нулевыми. Сейчас, не знаю.
Для твоего проекта багги, они тяжелезные. Передний 280, задний 240 кг. В чем смысл?
А, моторчик 1uz-fe, действительно, очень хорош.
Вова, наверно опечатка... Если нет то подскажи пожалуисто где можно взять Лапы дешевле чем Унимоги..
#6 ВНЕ САЙТА
Отправлено 13 February 2017 - 21:57
В планах баггі на самонесучому каркасі, 1uz досить легкий як на v8( 200кг), каркас теж не дуже важкий получиться, тому маси мостів особливо не боюсь. Тому потрібно створити якусь таблицю з конструктивними відмінностями мостів.
На даний час пропонують мости 411 за 2 з копійками $ і вага, зі слів продавця 400кг. пара... Чи підійдуть вони мені? Яке у них п.ч.? Реальна вага? Ніде нема жодної інформації. Єдине- ширина 145см.
Досвід в будівництві баггі є на базі jeep 4.0, і практика показує що портали не помішали б))) дани 60 у нас нема, мости патрола 60 з арб блокіровкою спереді виходить на ціну уніків
На даний час пропонують мости 411 за 2 з копійками $ і вага, зі слів продавця 400кг. пара... Чи підійдуть вони мені? Яке у них п.ч.? Реальна вага? Ніде нема жодної інформації. Єдине- ширина 145см.
Досвід в будівництві баггі є на базі jeep 4.0, і практика показує що портали не помішали б))) дани 60 у нас нема, мости патрола 60 з арб блокіровкою спереді виходить на ціну уніків
#8 ВНЕ САЙТА
Отправлено 13 February 2017 - 22:31
Что значит подойдет ли вам мосты?? И как это мы должны знать?? ))))
Багги бывают разные.. )) Стройтся оно будет для каких целей, скорость проходимость летучесть??
Унимог 404 родным 60л.сильным 2.0 (ОЕМ615) двигателем тоже хорошо едит, на 40 колесах..
Так что по больше инфо и легче будет что-та подсказать..
#9 ВНЕ САЙТА
Отправлено 13 February 2017 - 23:17
Основний акцент на проходимість в горах. Резина 37. А чи підійдуть, я мав на увазі чи не порве двигун мости.. всетаки 60к.с. проти 280....
І в загальному, я думаю що було б корисно для нас усіх зібрати максимум даних про мости Унімога на форумі. Я не перший і не останній буду їх ставити і у мому випадку в сліпу не хочеться викинути 2т $ і потім, як в анекдоті, шукати вихід з ситуації що склалась... Пропозиції є, але якої саме моделі вибирати я поняття не маю бо ніде не розписано жодних деталей((
І в загальному, я думаю що було б корисно для нас усіх зібрати максимум даних про мости Унімога на форумі. Я не перший і не останній буду їх ставити і у мому випадку в сліпу не хочеться викинути 2т $ і потім, як в анекдоті, шукати вихід з ситуації що склалась... Пропозиції є, але якої саме моделі вибирати я поняття не маю бо ніде не розписано жодних деталей((
- Gen это нравится
#11 НА САЙТЕ
Отправлено 19 February 2017 - 17:58
Мда.. Не густо...
Andriyos, тут не смотрели ?
http://unimogcentre....og404specs.html
http://unimogcentre....og406specs.html
http://unimogcentre....og435specs.html
- Eduardo и Andriyos это нравится
#13 ВНЕ САЙТА
Отправлено 20 February 2017 - 09:55
Andriyos, тут не смотрели ?
http://unimogcentre....og404specs.html
На том сайте никакой ценной информации.. Такой же сайт как у любого дилера.. Для начинающих то что доктор прописал..
Спасибо!!
#14 ВНЕ САЙТА
Отправлено 21 February 2017 - 14:11
Дякую за ссилки!
Ітак, що вдалось знайти буду поступово викладати. Можливо є неточності, тому поправляйте.
Unimog 404
- Редукція - 7,54:1 ( 3,54:1 на головній парі і 2,13:1 на колісному редукторі)
- Ширина мостів: 145 см.
- Суха вага мостів:
передній - 240кг.
задній - 220кг.
- Кліренс +12см
#15 ВНЕ САЙТА
Отправлено 21 February 2017 - 15:43
Unimog 406 /416 (мости в даних моделях одинакові)
- Редукція - 6,527 ( 3,143:1 на головній парі і 2,077:1 на колісному редукторі)
Також зустрічаюсться з:
6,061 ( 3,143:1 на головній парі і 1,929:1 на колісному редукторі)
5,308 ( 2,555:1 на головній парі і 2,077:1 на колісному редукторі)
- ширина - 145/155см ?????
- Суха вага мостів:
передній - 320кг
задній - 280кг
- Кліренс +12см
Сообщение отредактировал Andriyos: 21 February 2017 - 15:44
#17 ВНЕ САЙТА
Отправлено 21 February 2017 - 20:53
Читаю Піратів4х4 і знайшов про різницю мостів 411 і 404... різниця в щирині мостів: (до плоскості прилягання диску(на стандартних барабанних тормозах))
404-59"=149,86см.
411-56"=142,24см.
Також пишуть про інші(коротші) півосі і інше передаточне число...
Корпуса бортових взаємозамінні.
Кліренс +3,75" =9,525см.
404-59"=149,86см.
411-56"=142,24см.
Також пишуть про інші(коротші) півосі і інше передаточне число...
Корпуса бортових взаємозамінні.
Кліренс +3,75" =9,525см.
Сообщение отредактировал Andriyos: 21 February 2017 - 20:57
- Timofeevich это нравится
#19 НА САЙТЕ
Отправлено 22 February 2017 - 00:47
Andriyos Андрей, может тут ещё найдёте что-то полезное :
http://www.oocities....r_axle_info.htm
http://www.theranger...axleguide.shtml
Сообщение отредактировал Timofeevich: 22 February 2017 - 00:47
- Andriyos это нравится
#20 ВНЕ САЙТА
Отправлено 22 February 2017 - 07:59
- Andriyos это нравится
Темы с аналогичным тегами Мосты, Унимог, Unimog
БАРАХОЛКА 4Х4 →
АВТО-МОТО-КВАДPО, ГАPАЖИ И ДАЧИ →
Продам котлету ТР-3Автор Andriyos , 27 Sep 2021 Котлета, ТР-3, Unimog, Багги и 1 еще... |
|
|
||
Список форумов →
Мероприятия ORM - Ух покатались!!! Покатухи покатушки... →
А давайте испытаем Унимог а!Автор Мазай , 29 Aug 2018 Унимог, Unimog |
|
|
||
|
БАРАХОЛКА 4Х4 →
ПPОДАМ ВСЕ!!! →
Продам мосты nissan patrol k 160 и коробка с раздаткойАвтор Aligator , 01 May 2018 мосты |
|
|
|
|
БАРАХОЛКА 4Х4 →
ПPОДАМ ВСЕ!!! →
Мосты Mercedes Unimog 404Автор Silence , 02 Apr 2017 unimog, мосты, унимог, 404, узкие |
|
|
|
Список форумов →
Бортовой Дневник →
И снова портальные мосты и снова в Житомире, восстанавливаем КУЗНЕЧИКА.Автор лимузинщик , 12 Mar 2016 унимог, порталы, редуктора, мосты и 1 еще... |
|
|
Количество пользователей, читающих эту тему: 0
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых пользователей