Сообщений в теме: 144
#21 ВНЕ САЙТА
Отправлено 22 January 2017 - 19:39
2Cardon
Номера на блоці є
Відмінив вкладиші корінні, дочекаюсь колінвал для замовлення корінних.
Аналогічно відмінив прокладки.
Буду вдячний за лінки на документацію по підбору прокладки.
Номера на старому коліні бачив. Не придав великого значення, думав новий - значить стандартні вкладиші сядуть без проблем.
Буду чекати коліно і поршня. А потім штудірувати доку і контролювати майстрів.
Номера на блоці є
Відмінив вкладиші корінні, дочекаюсь колінвал для замовлення корінних.
Аналогічно відмінив прокладки.
Буду вдячний за лінки на документацію по підбору прокладки.
Номера на старому коліні бачив. Не придав великого значення, думав новий - значить стандартні вкладиші сядуть без проблем.
Буду чекати коліно і поршня. А потім штудірувати доку і контролювати майстрів.
#22 ВНЕ САЙТА
Отправлено 22 January 2017 - 21:30
Шатунные имеют ту же "беду" - GRADE 0-1-2 это тоже группы.
Вы поймите, этими группами можно и пренебречь, что не всегда удастся.
Для того чтобы пренебрегать теми или иными требованиями производителя, нужно точно представлять что и почему именно так он рекомендует делать.
Вот из проги картинка о метках:
000790.gif 27.6К 0 Количество загрузок:
По запчастям:
ВНИМАНИЕ: Артикул оригинала шатунного вкладыша может оказаться ОДНОЙ ПОЛОВИНКОЙ. Такой вот у NISSAN прикол. Один из клиентов (оптовых) когда-то давно такие заказал. Пришлось потом дозаказывать ещё). Для того, чтобы определить, сколько артикулов необходимо на мотор, нужно использовать оригинальную программу. Под рукой у меня её сейчас нет, она в офисе... Завтра посмотрю.
Артикул корня - это шейка, то есть две половинки. Что тоже завтра проверю. Вин мне в личку для этого скиньте.
ВНИМАНИЕ: Центральный вкладыш имеет в себе упорные кольца. Соответственно необходимо будет 6 шт одного типа (возможно разных групп) и 1 шт другой - с полукольцами разбега (тоже соответствующей меткам группы).
Шатун имеет верхний вкладыш. При Вашем объеме работ оставить их старыми - решение сомнительное. Стоит он копейки.
В Вашем заказе есть 12032-22J00 - это стопорное кольцо пальца в поршне. Их 12 в моторе а не 6 (как в заказе), палец же с двух сторон фиксируется в поршне. Но они и на хрен не нужны, чтоб их покупать - это не изнашиваемая деталь.
Всю эту инфу, ОБЯЗАН знать соответствующий своему роду деятельности специалист.
А получается как всегда... Вы - клиент, собираете информацию по крошкам на форумах, разбазаривая собственные средства на собственных ошибках. Как знать, что ещё Вы упустили?
Боюсь представить результаты процесса дефектовки и сборки.
Всё как обычно. Запчасти клиента - часть ответственности за будущее мотора моторист переложит на клиента.
Полгода назад в подобной ситуации оказался один наш клиент. Он на дизельный бус рено купил у нас новый коленвал, комплект шатунов и прочее. В процессе подбора запчастей прояснилась "квалификация" слесаря, собиравшего мотор. Так как часть денег за работу уже была оплачена, а часть работ уже выполнена (разборка двигателя, ремонт ГБЦ), то мотор таки собрали там же где и разбирали, деваться было некуда.... После чего клиент сразу же продал машину, чего ранее делать не собирался. Опасаясь "результатов" ремонта, принял мудрое и волевое решение.
Рекомендую Вам приобрести книгу издательства "Полигон" для Вашего мотора (если она существует). Внимательно изучить в ней всё и участвовать в процессе ремонта (сборки) мотора.
Хотя это тоже не панацея. В книгах, различных, я встречал явные косяки - смертельные для мотора.
- podarok, Des, Новый и еще 1 это нравится
#23 ВНЕ САЙТА
Отправлено 22 January 2017 - 21:50
Афігєть, от це розмова.
Хто ж вас так достав в минулому, що з самого початку ви висміяли список, що мені аж не захотілось більше мати з вами справу?
Мене схожі майстри теж достали, тому багато чого роблю сам. Благо є знання англійської і худо бідно російської, щоб розуміти вас.
Прокладку мені сказали три точки. І я знаю, чому. Краще віддати клієнту робочий двигун з меншою компресією, а ніж перезаказувати прокладку, якщо прошляпили. І я майже погодився на це, особливо враховуючи той факт, що головку теж роблять і зниження компресії можна буде частково компенсувати турбіною потім.
Але наш діалог спасло те, що я уважний і бачив цифри на старому коліні ( там букви і цифри). І схему, яку ви прислали - теж бачив. Тому і вирішив замовляти нове коліно, бо зрозумів, що майстер в тому не розбереться і накосячить.
Але, якщо колінвал з заводу прийде не 111111 , а 121232 - то я б попав на комплект вкладишів.
Верхні вкладиші шатуна - сказали міняти. Так що ваші слова дають надію, що майстри хоч щось, але розуміють. Як не як вже 15 років роблять двигуни.
Щодо стопорних кілець - взяв на всяк випадок, якщо загублять або зламають.
З кільцями - тупанув, я просто не знав. Якщо пришлють всі - нуууу, буде мені наука.
На випускних клапанах сідла сказали купити, взяв на пару штук більше, просто якщо клапана матимуть різну ступінь зносу - то хоч притерти зможуть без страху загнобити запчастини і чекати пару тижнів, поки приїдуть ще.
Nissan Patrol V 2.8 TD VIN: JN1TDSY61U0313734
1999 року.
Ще раз дякую за допомогу. Мені машина потрібна, щоб довго і надійно возити малих дітей, тому тут питання не грошей, а якості виконання, тому і намагаюсь контролювати всіх і вся.
Інакше б не викладав весь процес сюда, і на частину форумів в Австралії і Британії ;)
Хто ж вас так достав в минулому, що з самого початку ви висміяли список, що мені аж не захотілось більше мати з вами справу?
Мене схожі майстри теж достали, тому багато чого роблю сам. Благо є знання англійської і худо бідно російської, щоб розуміти вас.
Прокладку мені сказали три точки. І я знаю, чому. Краще віддати клієнту робочий двигун з меншою компресією, а ніж перезаказувати прокладку, якщо прошляпили. І я майже погодився на це, особливо враховуючи той факт, що головку теж роблять і зниження компресії можна буде частково компенсувати турбіною потім.
Але наш діалог спасло те, що я уважний і бачив цифри на старому коліні ( там букви і цифри). І схему, яку ви прислали - теж бачив. Тому і вирішив замовляти нове коліно, бо зрозумів, що майстер в тому не розбереться і накосячить.
Але, якщо колінвал з заводу прийде не 111111 , а 121232 - то я б попав на комплект вкладишів.
Верхні вкладиші шатуна - сказали міняти. Так що ваші слова дають надію, що майстри хоч щось, але розуміють. Як не як вже 15 років роблять двигуни.
Щодо стопорних кілець - взяв на всяк випадок, якщо загублять або зламають.
З кільцями - тупанув, я просто не знав. Якщо пришлють всі - нуууу, буде мені наука.
На випускних клапанах сідла сказали купити, взяв на пару штук більше, просто якщо клапана матимуть різну ступінь зносу - то хоч притерти зможуть без страху загнобити запчастини і чекати пару тижнів, поки приїдуть ще.
Nissan Patrol V 2.8 TD VIN: JN1TDSY61U0313734
1999 року.
Ще раз дякую за допомогу. Мені машина потрібна, щоб довго і надійно возити малих дітей, тому тут питання не грошей, а якості виконання, тому і намагаюсь контролювати всіх і вся.
Інакше б не викладав весь процес сюда, і на частину форумів в Австралії і Британії ;)
#24 ВНЕ САЙТА
Отправлено 22 January 2017 - 22:49
Даже в мыслях не было "высмеивать список"
Я ж писал - рыдаю.
Кольца - наука...
Ну это если приедут 6 поршней, в чем я очень сомневаюсь.
Вопросы-ответы по процессу ремонта Вашего мотора могут длиться долго...
Вот просто пытаюсь разобраться, понять логику.
Я её, логику, не нахожу. Отсутствие логики разрывает мой мозг)!
Прокладки ГБЦ, коль уж Вы согласны ставить не оригинал, доступы во всех трех размерах - либо по наличию, либо на завтра.
А самая толстая, кот Вы заказали ELRING 920.569 = 11044-VB305, одна штука числится на складе за 1000грн в оригинале.
11044-VB305.jpg 81.35К 0 Количество загрузок:
Ещё ашика, JC?
Почему 9 направляющих?
Седла и направляющие умерли а клапаны целки? Ну может раньше кто менял...
Ещё вопросы без ответов остались в прошлых сообщениях.
И...и...и....
Почему Вы платите килограммы, но при этом НЕ делаете всё по уму - я правда не понимаю.
После замены направляющих, седло (старое тоже) необходимо прирезать. Притирка это после. При правильной прирезке седла притерать клапан - почти формальность, занимает минуту. Фактически визуализируем пятно контакта клапана с седлом.
- Des это нравится
#25 ВНЕ САЙТА
Отправлено 22 January 2017 - 23:05
Прокладка:
920.534.jpg 69.2К 0 Количество загрузок: 920.542.jpg 72.35К 0 Количество загрузок: 920.569.jpg 77.66К 0 Количество загрузок:
Удачи. Дорогу осилит идущий)))
- podarok это нравится
#26 ВНЕ САЙТА
Отправлено 22 January 2017 - 23:51
А тому, що не зрозуміло, що таке "ум". І що значить робити по уму.Почему Вы платите килограммы, но при этом НЕ делаете всё по уму - я правда не понимаю.
Для мене робити по уму - це по рекомендації знайти сервіс, бажано на якому той, хто рекомендує - ремонтував. Знайшов, Дизель Сервіс.
Потім віддати на дефектовку і на свої очі побачити, що і як вони роблять, - в результаті ставлю оцінку сервісу між 3 і 4, але все ж, вони наразі найкраще, що я побачив.
Глянув на ціну нового двигуна - 10К+. Не те, що грошей таких нема, але розумію, що якщо я вставив двохлітровий спортивний двигун в машину, де стояв 0.9, своїми руками, без особливої допомоги фактично, з теоретичною допомогою десятка форумів за кордоном під "підколки" користувачів даного форуму, то і з цим справлюсь.
Є логіка?
Я стараюся, наскільки вистачає того самого розуму і досвіду реставрації в минулому. Пошукайте тему "Із попелу..." Тут на форумі.
Важко знайти тих, кому можна довіряти, бо всі всіх кидають.
Як в тому фільмі - "грошей вистачає, а от міцних і надійних друзів..."
От як попередній власник цього патруля, який мені в очі, навіть після того, як я відкрив двигун і побачив, що вже стоять поршня +0.5 і коліно реставроване, каже "ніхто мотор внизу не робив, міняли головку, бо тріснула від перегріву". Ледве відговорив себе від того, щоб накормити його свинцем. Має дитину, не лишати ж сиротою.
Тому і роблю по своєму розуму, якого не завжди вистачає.
Вистачало б - я б відповідав на запитання, а не запитував.
Вам теж не довіряю, уж пробачте, російська мова, Донецьк, загиблий друг, текст неоднозначний, який я часом сприймаю як наїзд. Культурні відмінності...
Але бачу, що частина ваших відповідей - співпадає з тим, що я вже нарив. За це вам дякую, проясняєте в моїй голові багато чого.
9 направляючих? Та вони коштують по 70грн, з трьох складів. На одному не знайшов, тому взяв, щоб відбракувати і залишити 6. Є логіка?
Клапана могли міняти, бо головку міняли. І по ознакам - вона залишилась відносно ціла.
Причин не довіряти тому, що клапана лишились норм - немає.
Прокладки - довіряю тим каталогам, в яких вказані характеристики. В оригінальному - шифри. Тому і замовив erling - ніби норм фірма, не розумію, чому б не брати. Тим більше, що по оригінальному каталогу цифри ні про що мені не сказали. Але, якщо є оригінал із вашими словами в потрібній товщині - то звісно візьму оригінал. І візьму у вас, банально - із вдячності.
Є логіка?
Якщо на якісь запитання не відповів, то підкажіть на які - не спеціально.
Ось розкладка по поршня, яку мені видають емірати напряму. Є більше 5. Там і замовив
IMG_20170122_234845.jpg 70.13К 0 Количество загрузок:
Сообщение отредактировал podarok: 22 January 2017 - 23:52
#27 ВНЕ САЙТА
Отправлено 23 January 2017 - 00:18
Ваше недоверие рождено в Вашей предвзятости.
Яки "Культурні відмінності" ?
То, мабуть, треба бильш спилкуватися з людьми - меньш буде заморочень, що до мови и Донецька. (выбачайте за букви, мови в ноути немаэ, бо не було необхидности)
Сообщение отредактировал Cardon: 23 January 2017 - 00:20
- podarok, Ironman, Neytrino и еще 1 это нравится
#34 ВНЕ САЙТА
Отправлено 23 January 2017 - 01:07
Да я только "за".
Просто непонятно, почему их клиент вынужден сам разбираться во всех тонкостях? Даже если это инициатива клиента, могли бы подсказать о нюансах что ли...
Мне тоже однажды рекомендовали дизелистов, по теме топливной аппаратуры. Весьма известное предприятие. Ездил. Впечатления (коротко и сдержано) изложены здесь.
#38 ВНЕ САЙТА
Отправлено 23 January 2017 - 12:11
2Cardon
Пробиваю термостат
В ориганілі є і в оригінальних крос кодах
2120085E00 - пробиває по Американських складах
212000B000 - крос код Nissan
Планую 212000B000 брати цей, бо доставка не 50 днів з Штатів, а 7, з Еміратів.
Можете пробити по своїй базі, чи немає помилки.
Дякую
aUarFhU0N0.png 648.5К 0 Количество загрузок:
#40 ВНЕ САЙТА
Отправлено 23 January 2017 - 14:07
Для проверок пользуюсь экзистом, рекомендую. Отвественность за заказ несут они. Зачем ждать 50 дней? Там доставка 2 дня и цена 500грн
как ниссановод ниссановоду)
1. Сервис мануал у61 http://www.nissanote..._Patrol_Y61.rar
2. Fast - официальный электронный каталог Ниссан(я им почти не пользуюсь, хватает экзиста). https://rutracker.or...c.php?t=4782807
как ниссановод ниссановоду)
1. Сервис мануал у61 http://www.nissanote..._Patrol_Y61.rar
2. Fast - официальный электронный каталог Ниссан(я им почти не пользуюсь, хватает экзиста). https://rutracker.or...c.php?t=4782807
- MadCactus и TopDog это нравится
Темы с аналогичным тегами patrol gr, rd28t
|
БАРАХОЛКА 4Х4 →
ПPОДАМ ВСЕ!!! →
Двигатель NISSAN Y60Автор Kotenko , 20 Jun 2017 RD28T |
|
|
|
Список форумов →
ДЖИП "на подносе" →
Nissan →
Nissan Patrol →
Patrol Y60 Y61 →
Капітальний ремонт rd28etiАвтор podarok , 29 Dec 2016 y61, patrol gr, nissan |
|
|
Количество пользователей, читающих эту тему: 1
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых пользователей