Вітаю, колеги-джипери.
Маю честь розповісти Вам про свій прикрий досвід відвідання СТО "Автотехноленд", що очолює наш камрад Павло Scorpion.
Доречно згадати слова відомого поета Е. Асадова:
«Когда мне встречается в людях дурное,
То долгое время я верить стараюсь,
Что это скорее всего напускное,
Что это случайность. И я ошибаюсь.»
Прикро помилятися у людях. Та оскільки від того славетного візиту минуло вже 4 місяці, за які не було зроблено жодної спроби вибачитися, або повернути кошти за те, що було зроблено на папері, а спілкування взагалі перейшло у відверте ігнорування, то я хочу застерегти громаду:
«Тут Вас можуть ошукати за Ваші ж гроші!»
Ціль візиту до СТО зазначена у рахунку. Машина TLC Prado 95, пробіг 451000 км.
рахунок.jpg 174.49К 7 Количество загрузок:
Із головного – регулювання теплових зазорів клапанів двигуна, заміна масла та фільтра АКПП.
Всі гумові вироби та запчастини мають бути оригінальними. Частину ущільнень я надав сам.
Мене запевнили, що роботу цю знають й навіть мають шліфувальний станочок для регулювальних шайб клапанів.
Ще я попросив:
- перевірити чому «плавають оберти ХХ»,
- промазати кардани
- відремонтувати блокіровку заднього мосту. Для знавців це відома Тойотівська болячка – рвуться дроти у кабелі до сервомотору блокіровки.
Повністю довіряючи репутації закладу, забрав машину «не дивлячись». Бо, як на мене, репутація – це головне, що дозволяє вдало вести бізнес на ринку із високим рівнем конкуренції.
За 400 км, під Одесою, прогоріла ГБЦ й за ітогом, мотор пішов під заміну.
Шкода, що мотор своє відбігав раніше, ніж я очікував. Так буває. Але, при заміні двигуна, стало можливим побачити якість виконаного ремонту «без слів».
Заміряні зазори клапанів на фото із рахунком.
Факти та слайди:
1 «Всі шайби клапанів шліфувалися, бо був повний 3,14здець». Після заміни мною двигуна: «Шайби два дня притирали на камені всі по черзі».
Шайби клапанів.JPG 155.16К 8 Количество загрузок:
2 Опорні кришки распредвалу переплутані місцями. Вони всі марковані.
Розпредвал.JPG 106.88К 5 Количество загрузок:
3 Замінені одноразові гумові шайби кришок ГБЦ. Сальник свічного колодця зафіксовано.
Болти кришки ГБЦ.JPG 119.37К 5 Количество загрузок:
Сальник кришки ГБЦ.JPG 113.21К 4 Количество загрузок:
4 Заміна фільтра АКПП без зняття поддону. Фантастика!!!!
АКПП картер.jpg 116.71К 8 Количество загрузок:
5 Оригінальна подушка підвіски глушака. Чи це я чогось недобачаю?
підвіс глушника.jpg 112.36К 4 Количество загрузок:
6 «Оберти ХХ у нормі». Це роз’єм до регулятора ХХ.
Роз'єм ХХ.JPG 85.4К 6 Количество загрузок:
7 «Електрика блокировки заднього мосту у нормі. Треба розбирати моста. 8000 грн.» Феєрично, Карл!
Кабель сервомотора на мосту.jpg 137.64К 7 Количество загрузок:
8 Кардани змастили. Після заміни мотора: "Ой! Заїдь якось, змастимо..."
Друже Павло, ти дійсно вважаєш, що я знову довірю свою машину "АвтоТехноЛенду!?
Змащений кардан.JPG 77.44К 9 Количество загрузок:
Коментувати технічну сторону цього ремонту, як інженер, не буду. «Хто має очі - той побачить».
Бажаю творчому колективу «Автотехноленду» успіхів й процвітання.
А тих, хто дочитав до кінця хочу застерегти, - не мірьте гідність людську по собі. Довіряти можна тільки перевіривши у справі!
З повагою, Гліб.