Суть вопроса сводится к тому, что если бы в техпаспорте авто был указан год выпуска с 1993 по 1996 год, то наличие этого двигателя не считалось бы конкурентным преимуществом. Нечестно иметь более старый авто? По такой логике, нельзя чиповать движки, что многие делают в ТР1, ведь с такой мощностью вообще автомобили не выпускали, да и многое другое, всего не распишешь.
Кроме того, в государственный техпаспорт данный двигатель внесен после проведения экспертизы и официально зарегистрирован, как стандартно разрешенный для этой модели.
Автомобиль готовился исключительно под класс ТР1, отказывался по ходу от многих вещей. Брал за основу техрегламенты ОРМ и ФАУ (последних лет).
Нечестными приемами не пользовался, все на виду.
По техническому регламенту ФАУ ты тоже не проходишь в ТР1. Во только то, что ты можешь изменить в двигателе:
2.1.2. Відповідальність за докази серійності автомобіля загалом і його окремих вузлів і агрегатів покладена на учасника. При технічній інспекції автомобілів дозволяється порівняння деталей автомобілів із серійними деталями або каталогом завода-виробника.
2.2. Межі дозволених змін.
2.2.1.
Будь-які зміни, не обумовлені в даних вимогах, безумовно, ЗАБОРОНЯЮТЬСЯ.2.5. Двигун.
2.5.1. Повітряний фільтр. Дозволяється робити отвір у панелях кузова / моторного відсіку, за винятком моторного щита, для забезпечення двигуна повітрям, і розміщувати в цьому отворі трубу повітрозабірника (шноркель). За жодних обставин шноркель не може бути виведений (або проходити) через відсік екіпажу.
2.5.2. Система живлення:
2.5.2.1. Дозволяється встановлення додаткових паливних фільтрів за умови, що вони не будуть розміщені в салоні.
2.5.2.2. Привод акселератора можна замінити або дубльовати іншим, незалежно від того, оригінальний він чи ні.
2.5.3. Система запалювання.
2.5.3.1. Дозволяється зміна місцерозташування елементів системи запалення в межах моторного відсіку.
2.5.3.2. Дозволяється застосування грязезахисних чохлів для котушки, розподільника запалювання й високовольтних проводів.
2.5.3.3. Дозволяється заміна контактної системи запалювання на безконтактну й навпаки.
2.5.4. Система охолодження.
2.5.4.1. Дозволено зняття або встановлення жалюзі (екрана) та їх приводу передрадіатором, проте зовнішній вигляд автомобіля при цьому не може бути змінений.
2.5.4.2. Вентилятор і його привод можуть бути змінені й/або видалені. Кількість вентиляторів і їх розмір не обмежуються.
2.5.5. Система випуску відпрацьованих газів.
2.5.5.1. Система випуску відпрацьованих газівповинна виступати за периметр кузова автомобіля, при огляді зверху, не менш ніж на 20 мм та не більш ніж на 100 мм.
2.5.5.2. Система випуску повинна загалом, при зовнішньому огляді, відповідати конструкції заводу- виробника. Проте додатково дозволяється: встановлення додаткових кріплень системи випуску до кузова/рами автомобіля; виведення випускного тракту вверх/убік після останнього глушника. При цьому має бути забезпечений захист з метою запобігти опікам від нагрітих елементів системи, з якими можуть зіткнутися люди, що перебувають зовні автомобіля.