Ford Super Duty 2008
Автор
Odissey
, 13 Apr 2007 23:10
Сообщений в теме: 53
#42 ВНЕ САЙТА
Отправлено 05 June 2008 - 00:12
diplomat сказал(а) 5.6.2008, 0:13:
Хорош аппарат,да заводиться отказывается.История болезни очень проста-на стоянке скомуниздили солярочку до последней капельки.Утром заводить -стрелочка бака аки спящая красавица.Залили в бак полста литров,а воз и ныне там.Подскажите,плиз...
а как слили то? :o разьве там не стоят всякие сеточки защитные, что трубка далеко не пролазит в бак?
#49 ВНЕ САЙТА
Отправлено 06 June 2008 - 02:06
Berl сказал(а) 5.6.2008, 23:32:
И не говори Андрюха...Да, Богдан, но мечтать не вредно никогда! То что есть, это уже пройденый этап, а хочеться чего то новенького... А скул бус и пара сороковок, это совсем не мало... и для большенства, это тоже мечта!
Особенно насмотревшись на "Лимонадного", хочется тоже чего нибудь этакого...
#50 ВНЕ САЙТА
Отправлено 15 April 2014 - 20:48
підніму тему, бо є купа запитань по машинці.
на початку лютого вдалося проїхати на такому, машинка була 2008 року, V8 турбодизель, 6.4 л, звук двигуна - це щось, на парк-режимі при натисканні на педальку газа - розкачує як у шторм.
повний привід, блокування міжосьове, ще купа "плюшок".
величезний, зручно, ну словами важко описати - я "закохався" у машинку.
завозив її власник з штатів, але ще до введення драконівських податків.
стала вона йому тоді начебто у 15 з копійками тисяч баксів, пливла у гдиню польську, там він її забирав.
тепер питання номер один:
є три типи кабіни -
1. повноцінна п'ятимісна, з 4 повноцінними дверцятами.
2. "полуторна", тобто 2 повноцінних місця, а 3 - приставних, дверцят теж 4, але відчиняються вони як у тойоти фджей
3. сингл, тобто дво-тримісна (є різні варіанти, двомісна з великим центральним підлокітником, або замість нього ставлять невелику сидушку.)
тож, перший тип точно йде як пасажирський, тобто розмитнення та податки будуть як ну нах, тому його не розглядаю.
третій - точно вантажний, тобто розмитнення як для вантажного транспорту. але мінус - пасажиромісткість та необхідність проходження техогляду.
як обліковується другий тип, які митні платежі по ньому?
які взагалі митні та податкові платежі по другому і третьому типах? які ставки?
можливо буде дешевше розмитнення як пасажира придбати та завезти як вантажні 2 з сингл-кабінами, для мене та для дружини?
ось такі запитання. хто "в темі" - чекаю відповіді.
здоровий флуд - чом би й ні?
ось такого плану машинку я "тестував"
відповім на можливі питання у мій бік.
1. нафіга воно тобі? - подобається. після цього форда мені європейки та японки здаються дешевими тісними ступами.
2. там же ж все "дюймове". - так, але є й дюймовий гайковий ключ.
3. де брати запчастини. - можна регламентні запчастини заздалегідь замовляти, часто виходить навіть дешевше, чим на бюджетного корейця. тільки з кузовщиною - тут питання (але ж - дивись п.1)
4. витрата пального. - ну тут - дааа, хоча - дивлячись з чим порівнювати. скажімо так - на рівні з бензинками менших об'ємів. середня витрата - 14-16 л (відсотків 70 - траса, решта - київ). хоча є й газовий варіант, там двигун взагалі на 10 горщиків та 6.7 л можна знайти. але - хочеться дизель.
5. як у місті паркуватися? - так як зараз паркуюся. ну трохи більше місця треба буде. але для мене немає проблеми стати й далі від місця призначення та пройтися пішки.
6. навіщо велика машина, в тебе що, буй маленький? - та ні, начебто нормальний.
ну десь так.
на початку лютого вдалося проїхати на такому, машинка була 2008 року, V8 турбодизель, 6.4 л, звук двигуна - це щось, на парк-режимі при натисканні на педальку газа - розкачує як у шторм.
повний привід, блокування міжосьове, ще купа "плюшок".
величезний, зручно, ну словами важко описати - я "закохався" у машинку.
завозив її власник з штатів, але ще до введення драконівських податків.
стала вона йому тоді начебто у 15 з копійками тисяч баксів, пливла у гдиню польську, там він її забирав.
тепер питання номер один:
є три типи кабіни -
1. повноцінна п'ятимісна, з 4 повноцінними дверцятами.
Spoiler
2. "полуторна", тобто 2 повноцінних місця, а 3 - приставних, дверцят теж 4, але відчиняються вони як у тойоти фджей
Spoiler
3. сингл, тобто дво-тримісна (є різні варіанти, двомісна з великим центральним підлокітником, або замість нього ставлять невелику сидушку.)
Spoiler
тож, перший тип точно йде як пасажирський, тобто розмитнення та податки будуть як ну нах, тому його не розглядаю.
третій - точно вантажний, тобто розмитнення як для вантажного транспорту. але мінус - пасажиромісткість та необхідність проходження техогляду.
як обліковується другий тип, які митні платежі по ньому?
які взагалі митні та податкові платежі по другому і третьому типах? які ставки?
можливо буде дешевше розмитнення як пасажира придбати та завезти як вантажні 2 з сингл-кабінами, для мене та для дружини?
ось такі запитання. хто "в темі" - чекаю відповіді.
здоровий флуд - чом би й ні?
ось такого плану машинку я "тестував"
відповім на можливі питання у мій бік.
1. нафіга воно тобі? - подобається. після цього форда мені європейки та японки здаються дешевими тісними ступами.
2. там же ж все "дюймове". - так, але є й дюймовий гайковий ключ.
3. де брати запчастини. - можна регламентні запчастини заздалегідь замовляти, часто виходить навіть дешевше, чим на бюджетного корейця. тільки з кузовщиною - тут питання (але ж - дивись п.1)
4. витрата пального. - ну тут - дааа, хоча - дивлячись з чим порівнювати. скажімо так - на рівні з бензинками менших об'ємів. середня витрата - 14-16 л (відсотків 70 - траса, решта - київ). хоча є й газовий варіант, там двигун взагалі на 10 горщиків та 6.7 л можна знайти. але - хочеться дизель.
5. як у місті паркуватися? - так як зараз паркуюся. ну трохи більше місця треба буде. але для мене немає проблеми стати й далі від місця призначення та пройтися пішки.
6. навіщо велика машина, в тебе що, буй маленький? - та ні, начебто нормальний.
ну десь так.
#53 ВНЕ САЙТА
Отправлено 15 April 2014 - 21:59
Все залежить від довжини кузова. Якщо я не помиляюсь, то при довжині вантажної площадки (кузова) більше 50% від довжини машини (чи кабіни) рахується, як вантажний малотонажний. Але грає роль також кількість місць. В мене "регулар каб" - діван та двоє дверей.
Мій був розмитнений саме як вантажний малотонажний. Записаний в техпаспорті - пікап Кат "Б".
Ну а розмитнення "крю каба" в любому випадку буде як пасажирського.
Мій був розмитнений саме як вантажний малотонажний. Записаний в техпаспорті - пікап Кат "Б".
Ну а розмитнення "крю каба" в любому випадку буде як пасажирського.
Сообщение отредактировал symbioz: 15 April 2014 - 22:02
- muvic это нравится
#54 ВНЕ САЙТА
Отправлено 15 April 2014 - 22:15
я дивуюся.
на митниці якісь свої правила, які мабуть писав кернес - по-дибільному.
згідно з класифікацією, яка вказана у наших свідоцтвах про реєстрацію, то ці траки, незалежно від кількості місць, вже відносяться до вантажних, бо повна маса перевищує дозволені легковикам 3500 кг.
здавалося б - все добре, все супер, це - вантажний транспорт, категорія С1 або С.
тим більш, що на заводському шильдику та у всіх митних документах йде як Truck.
а от на митниці - зовсім не так.
причому митні документи суперечать один одному, і критерії віднесення до кодів - ну просто алогічні.
наприклад - відношення довжини кузова по внутрішній його частині до колісної бази - не менше 50%
тобто, здавалося б, що можна взяти навіть з повноцінними дверцятами, але ж тільки з довгим кузовом.
а хрена на повну катушку:
якщо за сидінням водія є в наявності будь-яке пасажирське сидіння - то це повинно класифікуватися по 8703, тобто легковик.
при цьому у знайомого фолькс амарок, у техпаспорті - вантажний.
намагався трохи глибше розбиратися, та куди там - це просто нереально.
купа нормативки, яка, повторюся, суперечить одна одній.
на амер.сайті дають таку відповідь:
хтось володіє інфою, як воно зараз?
на митниці якісь свої правила, які мабуть писав кернес - по-дибільному.
згідно з класифікацією, яка вказана у наших свідоцтвах про реєстрацію, то ці траки, незалежно від кількості місць, вже відносяться до вантажних, бо повна маса перевищує дозволені легковикам 3500 кг.
здавалося б - все добре, все супер, це - вантажний транспорт, категорія С1 або С.
тим більш, що на заводському шильдику та у всіх митних документах йде як Truck.
а от на митниці - зовсім не так.
причому митні документи суперечать один одному, і критерії віднесення до кодів - ну просто алогічні.
наприклад - відношення довжини кузова по внутрішній його частині до колісної бази - не менше 50%
Spoiler
Цитата
.Відповідно до додаткових пояснень до товарної позиції 8703 ТЗ типу “пікап”, у яких внутрішня довжина підлоги тієї частини, що призначена для перевезення вантажів, становить більш ніж 50% довжини колісної бази транспортного засобу, або які мають більше двох осей повинні класифікуватися у товарній позиції 8704 УКТЗЕД, в іншому випадку – в межах товарної позиції 8703 УКТЗЕД.
тобто, здавалося б, що можна взяти навіть з повноцінними дверцятами, але ж тільки з довгим кузовом.
а хрена на повну катушку:
якщо за сидінням водія є в наявності будь-яке пасажирське сидіння - то це повинно класифікуватися по 8703, тобто легковик.
при цьому у знайомого фолькс амарок, у техпаспорті - вантажний.
намагався трохи глибше розбиратися, та куди там - це просто нереально.
купа нормативки, яка, повторюся, суперечить одна одній.
на амер.сайті дають таку відповідь:
Spoiler
хтось володіє інфою, як воно зараз?
Количество пользователей, читающих эту тему: 1
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых пользователей