Вот всем неравнодушным большое спасибо - zurabau,Хакимову, Победе, Вох4*4, Klim, Критик, т.к. абсолютно в конструктивное русло перешел разговор. Хоть голосовалку проводи открытую, ведь действительно Триал очень зрелищен, но и переворот на 2-х метрах возможен.Кстати, в твоем же, Победа, ролике, кто-то лег и поверь, хорошо, что это произошло не в карьере у Хакимова. Строить трассы "на глаз" не профессионально и для прокурора не документ. Половина каркасов и в трофи до сих пор не годные, но тут уже можно растянуть во времени приведение каркаса в нормативное состояние, так что пусть в начале будет какой-то, чем никакого.
Алексей,я уже упоминал про план безопасности-это и есть документ для прокурора,проверяемый и утверждаемый ФАУ для любого уровня соревнований,без утвержденного плана безопасности соревнования просто НЕ БУДЕТ!(это и к построению трасс на глаз-триальные трассы имеют свои требования,и теперь при профессиональном подходе у тебя никто не примет трассу проложенную по твоему усмотрению в карьере обозначенную-ограниченную ленточками,равно как и у меня..идет развитие дисциплин и это к лучшему)
За каркасы с тобой не соглашусь.
Каркасы как и ПДД (правила дорожного движения) написаны кровью,и поверь чертежи по которым изготавливаются каркасы для трофи (НЕ ПУТАТЬ С РАЛЛИ-РЕЙДАМИ) обеспечивают безопасность экипажа,описание и чертежи есть на оф.сайте ФАУ в документах,для всех авто дисциплин.
Приведу выдержку:
1. Обладнання безпеки для всіх груп автомобілів1.1. Каркас безпеки.1.1.1. Для автомобілів группи ТР1 – рекомендується.1.1.2. Мінімально має бути присутня головна запобіжна дуга (додаток №1).
Матеріал: Всі елементи каркаса безпеки повинні виготовлятися з безперервного відрізка холоднотягнутої безшовної труби (починаючи з місць кріплення до кузова (до шасі, кабіни або вантажної платформи). Виготовлення дуг з відрізків труб, з'єднаних зварюванням або іншими способами не дозволяється.
Труби повинні бути зігнуті процесом холодного гнуття, і радіус згину по осьовій лінії має дорівнювати, принаймні, трьом діаметрам труби. Згини труб мають бути плавними, без складок і зминання стінок.
Якщо переріз труби в процесі згину набуває овальної форми, відношення мінімального поперечного розміру до максимального має бути не менше 0,9.
Мінімально допустимі діаметр і товщина стінки труб каркаса безпеки:
Головна дуга або бічні дуги і їх з'єднання : труба 45х2,5 або 50х2,0 мм.
Решта елементів каркаса : труба 38х2,5 або 40х2,0 мм.
Монтажна опора має бути приварена до труби каркаса безпеки, товщина цієї пластини повинна бути не менше 3 мм і горизонтальна площа - не менше 120 кв.см.
Не дозволяється безпосередньо приварювати каркас до кузова або до шасі, тільки через опорні пластини. 1.1.3. У місцях, де частини тіл водія й штурмана або їх захисні шоломи можуть контактувати з каркасом безпеки, рекомендується встановити захисні чохли, виготовлених з пружного матеріалу, що не підтримує горіння.
Таковой каркас как и другие прикручиваются !!! к кузову авто,ни как не приваривается.
Простейший каркас для трофи-с диагональной трубой в главной дуге,или в раскосах назад. Как видим ничего сложного нет и изготовить можно в любой уважающей себя мастерской.Где тут 800 у.е.?