В эксп. книжке (книжка начала 90х годов) указано расход топлива 16,5 л. на новой машине. Но это на старом уазовском карбюраторе. А так на расход влияет много факторов: колеса, мосты, карбюратор и т.д. Поэтому не удивляйся. Димка DNK правильно сказал - за удовольствия надо платить.А какой расход как правило у Буханок?
Кто нибудь пытался тюнинговать УАЗ - 2206"Буханку"
Автор
AKSAKAL
, 14 Feb 2007 11:40
Сообщений в теме: 72
#61 ВНЕ САЙТА
Отправлено 03 December 2010 - 10:45
#63 ВНЕ САЙТА
Отправлено 03 December 2010 - 14:09
В эксп. книжке (книжка начала 90х годов) указано расход топлива 16,5 л. на новой машине. Но это на старом уазовском карбюраторе. А так на расход влияет много факторов: колеса, мосты, карбюратор и т.д. Поэтому не удивляйся. Димка DNK правильно сказал - за удовольствия надо платить.
Удовольствие это хорошо. Но не для поездок на дальние расстояния.
#67 ВНЕ САЙТА
Отправлено 20 February 2011 - 23:09
питання який гур.фото.і сошка фотоРовно год назад из под наших очумелых ручек вышла буханка вернее то что от нее осталось.
И так по порядку .
Установлены военные мосты ( задний самоблок)
проставлен кузов на нивовские подушки + низ верх транспортерная лента 10мм
усилена рама косынками
полностью переделан глушитель
(при установки военных мостов необходимо делать сошку рулевую очень долго маялись но методом проб и ошибок и еще кой чаво продукт получился)
установлен гур
установлена лебедка кам ап 9000
установлен шноркель
подрезали с низу на 12 см в том числе и двери ( с лекостью залазит 33 резина,более высокую побоялись из за очень неустойчивости автомобиля. реально поставить 35 зазора хватит если не гарцевать как кузнечикам )
изготовлены и установлены кенгурятники передние и задние
дополнительный сьемный бак на 150 литров
в планах было установить дубляж проводки на всяк пожарный но это пока в процессе
ну и усилены тяги рулевые
ни чего более глобального не далалось,двигло поменяли на болл мощное и радиатор а так все как бы.
с рессорами ни че пока не творили но попрбуем переставить либо на уазовские 3151 либо попробовать махнуть на грузовые от мерина.
За год машинка показала себя очень и очень хорошо . Нарою фоток выложу все в архивах на компахах.
Ну а будуть вопрпосы спрашивайте
#70 ВНЕ САЙТА
Отправлено 21 October 2011 - 15:35
Может будет кому то интересно
Более кокретно о тюнинге Буханки
http://avtotravel.co...ждение-глафиры/
Более кокретно о тюнинге Буханки
http://avtotravel.co...ждение-глафиры/
#71 ВНЕ САЙТА
Отправлено 21 October 2011 - 21:04
Ну взагалі-то між буханкою і моїм грузовичком різниця мала... От як я робив:
Саме головне в тюнінгуванні УАЗа,- це максимум викинуть ВСЕ УАЗовське ГЕТь нахер!!! От тоді це буде машина.
Я впершу чергу взявсь за установку Мерсовського 2.4 дизелька (616го). Але коли позаглядав до УАЗовської коробки (після капіталки пройшла 2500км) зрозумів що її треба викинуть. Поставив, коробка мерсовська + манюній кардан, і роздатка ГАЗ 69.
Мости військові, + в передку самоблок ДАК. Сошка вигнута із 25мм листового заліза, із усіма конусними проточками.
Під рессору на міст підложені косинці (для зменьшення углів карданів.
Гальма дискові на передку, задок оригінал, тому що проблема буде велика із задком, який весь час буде іти на юз. Ззаду ваги то- нема.
Вакуум і главний від меріна 123.
Гідропідсилювач мерс 123.
Пічка із Автобуса KAROSA (радіатор) гріє як дурна.
Кабіна різана по саме нікуди- гума Гулдріч 33. Ну думаю що стане і 35.
Діски 16, винос -15 якісь мерикоси (не пам`ятаю).
Аморти Автобус KAROSA передок, зад перебрані рідні (претерті клапана, масло "Камазовське" МГ10)
Не силовий бампер, а просто і сердито- швелер.
Для гілляк зварино за одно із кенгуру дуги аж на зад кабіни.
Лебідка на 9500.
На кабіні установлено фаро-шукач із лінзою- світить покраще за "Луну"
Виведений шнорхель від трактора МТЗ ЮМЗ чі Т25 (одинакові). Чистить (мінять масло) наде раз в років 10.
Виведені сопуни геть з усієї трансмісії на кришу. Дома допомагають, але на Фесті- вони до ЖОПИ.
Без змін лишивсь тільки сосновий кузов, щоправда під нього поприкручувані різного рода ящички в яких можна найти і корозащітку, і енергостропу, компресор, та і якщо трапиться якась печіночка з кабанчика,на охоті, то і газ, і сковорідка, та і "повноприводна" лопатка щоб шкуру закопать теж знайдеться.
Саме головне в тюнінгуванні УАЗа,- це максимум викинуть ВСЕ УАЗовське ГЕТь нахер!!! От тоді це буде машина.
Я впершу чергу взявсь за установку Мерсовського 2.4 дизелька (616го). Але коли позаглядав до УАЗовської коробки (після капіталки пройшла 2500км) зрозумів що її треба викинуть. Поставив, коробка мерсовська + манюній кардан, і роздатка ГАЗ 69.
Мости військові, + в передку самоблок ДАК. Сошка вигнута із 25мм листового заліза, із усіма конусними проточками.
Під рессору на міст підложені косинці (для зменьшення углів карданів.
Гальма дискові на передку, задок оригінал, тому що проблема буде велика із задком, який весь час буде іти на юз. Ззаду ваги то- нема.
Вакуум і главний від меріна 123.
Гідропідсилювач мерс 123.
Пічка із Автобуса KAROSA (радіатор) гріє як дурна.
Кабіна різана по саме нікуди- гума Гулдріч 33. Ну думаю що стане і 35.
Діски 16, винос -15 якісь мерикоси (не пам`ятаю).
Аморти Автобус KAROSA передок, зад перебрані рідні (претерті клапана, масло "Камазовське" МГ10)
Не силовий бампер, а просто і сердито- швелер.
Для гілляк зварино за одно із кенгуру дуги аж на зад кабіни.
Лебідка на 9500.
На кабіні установлено фаро-шукач із лінзою- світить покраще за "Луну"
Виведений шнорхель від трактора МТЗ ЮМЗ чі Т25 (одинакові). Чистить (мінять масло) наде раз в років 10.
Виведені сопуни геть з усієї трансмісії на кришу. Дома допомагають, але на Фесті- вони до ЖОПИ.
Без змін лишивсь тільки сосновий кузов, щоправда під нього поприкручувані різного рода ящички в яких можна найти і корозащітку, і енергостропу, компресор, та і якщо трапиться якась печіночка з кабанчика,на охоті, то і газ, і сковорідка, та і "повноприводна" лопатка щоб шкуру закопать теж знайдеться.
Сообщение отредактировал шампань: 21 October 2011 - 21:06
- малохольный это нравится
#73 ВНЕ САЙТА
Отправлено 22 October 2011 - 15:15
Хароше запитання. Але відповідь проста- а що є проходиміше за УАЗ!?Тогда возникнет вотпрос, а при чём здесь УАЗ???
Але от ці "дєтські болєзні", дістають не по "дєтські"!!! От наприклад який дибіл придумав рульві наконєчніки на УАЗ!? А другий дибіл придумав наконєчніки уже нормальні, фенокси помоєму називаються,але вони не ходять і 10000км.!? А потім третій (цей уже дурень) купує нові ці наконечники Фенокс, везе до токаря, міняє в них пластмасові втулки, назад завальцовує, і вже наїздивши на них біля 50000, ще й не думає туди заглядати. Але інакше таких як я і не назвеш, купивши УАЗа, все життя щось в ньому модернізувати, вкладаючи в нього чималі кошти, завжди возити в багажнику купу запчастин та ключів... Це таки мабуть любов...
Количество пользователей, читающих эту тему: 0
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых пользователей