Гідропідсилювач
Автор
salex
, 02 Nov 2012 12:52
Сообщений в теме: 12
#1 ВНЕ САЙТА
Отправлено 02 November 2012 - 12:52
Зіткнувся із тим, що не можу провернути підспущені до 0.7-0.8 колеса якщо не рушити з місця. Помпа гідропідсилювача рідна замінена на Britpart. Чи може це означати що вона занадто слабка? Чи існують потужніші (тюнінгові)? Чи правильно ставити потужнішу помпу - чи не погну рульове власним гідропідсилювачем?
#2 ВНЕ САЙТА
Отправлено 02 November 2012 - 17:34
Похоже у вас есть проблема, не должно быть так. Может ремень проскальзывает, там помоему ручейковый стоит.Зіткнувся із тим, що не можу провернути підспущені до 0.7-0.8 колеса якщо не рушити з місця. Помпа гідропідсилювача рідна замінена на Britpart. Чи може це означати що вона занадто слабка? Чи існують потужніші (тюнінгові)? Чи правильно ставити потужнішу помпу - чи не погну рульове власним гідропідсилювачем?
- Rulse это нравится
#4 ВНЕ САЙТА
Отправлено 02 November 2012 - 20:34
Підсилювач керма на то и підсилювач щоб навіть спущені колеса повертать. Шукайте майстра-гідравщика, система дуже не проста як це на перший погляд. Проблема може бути не в насосі, якщо він працюе тихо і рідина чиста.
Сообщение отредактировал lion: 02 November 2012 - 20:36
#5 ВНЕ САЙТА
Отправлено 03 November 2012 - 01:30
Підсилювач керма на то и підсилювач щоб навіть спущені колеса повертать. Шукайте майстра-гідравщика, система дуже не проста як це на перший погляд. Проблема може бути не в насосі, якщо він працюе тихо і рідина чиста.
Рідина чиста, під навантаженням працює голосно і натужно. Ознак проковзування ременя не чую.
#6 ВНЕ САЙТА
Отправлено 03 November 2012 - 11:12
У меня со штатным гидрачом при размере колес 35х14.5 16 и cо спущенным давлением, такого никогда небыло - это явно проблема c гидрачем у вас. Бритпарту особо не стоит доверять.. у меня были с ним негативные моменты, ищите родной гидрач.Зіткнувся із тим, що не можу провернути підспущені до 0.7-0.8 колеса якщо не рушити з місця. Помпа гідропідсилювача рідна замінена на Britpart. Чи може це означати що вона занадто слабка? Чи існують потужніші (тюнінгові)? Чи правильно ставити потужнішу помпу - чи не погну рульове власним гідропідсилювачем?
- Rulse это нравится
#7 ВНЕ САЙТА
Отправлено 03 November 2012 - 11:44
під навантаженням працює голосно і натужноРідина чиста, під навантаженням працює голосно і натужно. Ознак проковзування ременя не чую.
Це і є діагноз - треба до лікаря який зможе поміняти начинку, або новий насос з обов'язковою промивкою системи від залишків стружки, бо новий також невздовзі помре.
Сообщение отредактировал lion: 03 November 2012 - 11:44
#8 ВНЕ САЙТА
Отправлено 03 November 2012 - 12:21
Насос менять однозначно.
Бритпарт - последнее чему можно доверять.Много раз сталкивались с откровенным фуфлом под маркой Бритпарт.
Бритпарт - последнее чему можно доверять.Много раз сталкивались с откровенным фуфлом под маркой Бритпарт.
Стружка в системе вряд-ли будет,в бачке есть фильтр.під навантаженням працює голосно і натужно
Це і є діагноз - треба до лікаря який зможе поміняти начинку, або новий насос з обов'язковою промивкою системи від залишків стружки, бо новий також невздовзі помре.
#9 ВНЕ САЙТА
Отправлено 07 January 2013 - 15:09
Насос менять однозначно.
Бритпарт - последнее чему можно доверять.Много раз сталкивались с откровенным фуфлом под маркой Бритпарт.
Брітпартівську помпу замінив на ZF. Рульове повнястю змінилося - легко, без натуги від упору до упору, я навіть не здогадувався що має бути так гарно :-).
Трохи покатався і пересвідчився що раніше просто мучився із рульовим порівняно із тим як мало бути. Усім дякую за коментарі і вітаю із Різдвом!
Веселих Свят!
#10 ВНЕ САЙТА
Отправлено 22 January 2013 - 23:35
знакомые грабли!!!
в Великобритании отношение к бритпарту(умышленно пишу с маленькой буквы) такое же как и в этой теме, англики, правда из-за природной вежливости завуалированно пишут (но и презрительно) "blue-boxed parts" ("з\ч из синихкоробочек"), намекая на бритпартовские "изделия",
только оригинальные запчасти дают уверенность (в особенности, когда речь идет об ответственной детали )
один мой товарищ долго мучался, пока ориг насос не поставил
очень интересна Ваша замена на насос ZF - нельзя ли поподробнее (кто посоветовал и где покупали)? А то я думал, что эти насосы ADWEST делает. Спасибо
в Великобритании отношение к бритпарту(умышленно пишу с маленькой буквы) такое же как и в этой теме, англики, правда из-за природной вежливости завуалированно пишут (но и презрительно) "blue-boxed parts" ("з\ч из синихкоробочек"), намекая на бритпартовские "изделия",
только оригинальные запчасти дают уверенность (в особенности, когда речь идет об ответственной детали )
один мой товарищ долго мучался, пока ориг насос не поставил
очень интересна Ваша замена на насос ZF - нельзя ли поподробнее (кто посоветовал и где покупали)? А то я думал, что эти насосы ADWEST делает. Спасибо
#11 ВНЕ САЙТА
Отправлено 23 January 2013 - 18:45
знакомые грабли!!!
в Великобритании отношение к бритпарту(умышленно пишу с маленькой буквы) такое же как и в этой теме, англики, правда из-за природной вежливости завуалированно пишут (но и презрительно) "blue-boxed parts" ("з\ч из синихкоробочек"), намекая на бритпартовские "изделия",
только оригинальные запчасти дают уверенность (в особенности, когда речь идет об ответственной детали )
один мой товарищ долго мучался, пока ориг насос не поставил
очень интересна Ваша замена на насос ZF - нельзя ли поподробнее (кто посоветовал и где покупали)? А то я думал, что эти насосы ADWEST делает. Спасибо
Помпу порадив Маріуш Напора, фірма quatro4x4. Знаходиться в Любліні. Це не оригінал, це якісний замінник. Якщо треба точну модель можу спробувати знайти упаковку.
#12 ВНЕ САЙТА
Отправлено 23 January 2013 - 21:44
ZF-это немецкий концерн. По производству насосов гидроусил., рулевых реек и т.д. Ихняя продукция поставляется на многих автогигантов. Насколько я знаю, то на Дискаре стоят ZF-насосы и они считаются как оригинал. А насчет Бритпарта, то я думаю вы поняли. Там даже по цене уже все понятно, 1000грн против 2000грн.
Количество пользователей, читающих эту тему: 1
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых пользователей