Гальмівний шланг Дефендер
Автор
salex
, 02 Nov 2012 12:45
Сообщений в теме: 5
#1 ВНЕ САЙТА
Отправлено 02 November 2012 - 12:45
Під час поїздки по Карпатам порвав задній правий гальмівний шланг і виявив що варіантів - просто море. Буду вдячний за поради
1. Встановлено пружини +2". Чи треба купувати шланг +50мм чи і звичайна довжина буде нормально працювати?
2. Шланги бувають прості гумові, бувають із нержавіючою опльоткою, бувають із опльоткою-пружиною і т.п. Був простий гумовий шланг. Чи є зміст міняти на "броньований"? Чи треба замінити усі 5 шлангів у такому випадку?
3. Експлуатую машину уже 3 роки. Чи слід замінити усі гальмівні шланги "на всякий випадок", чи розрив - це тільки через потрапляння на якісь дровеняки може бути, і тоді все одно чи новий броньований чи старий гумовий?
1. Встановлено пружини +2". Чи треба купувати шланг +50мм чи і звичайна довжина буде нормально працювати?
2. Шланги бувають прості гумові, бувають із нержавіючою опльоткою, бувають із опльоткою-пружиною і т.п. Був простий гумовий шланг. Чи є зміст міняти на "броньований"? Чи треба замінити усі 5 шлангів у такому випадку?
3. Експлуатую машину уже 3 роки. Чи слід замінити усі гальмівні шланги "на всякий випадок", чи розрив - це тільки через потрапляння на якісь дровеняки може бути, і тоді все одно чи новий броньований чи старий гумовий?
#3 ВНЕ САЙТА
Отправлено 03 November 2012 - 11:17
У меня лифт был 2", самая большая артикуляция моста это сзади. Искусственно с помощью Джека вывесте до максимальной артикуляции одно заднее колесо и замерьте на сколько надо перенести крепление шланга, что я и делал. Шланги у меня стояли стандартные и на 2" их хватало, они бронированные витой типа проволокой вокруг, только точки крепления шланга мною были несколько смещены. Если у вас колесо висит на шланге, то тогда вам и карты в руки - меняйте их. С передними вообще нет проблем.Під час поїздки по Карпатам порвав задній правий гальмівний шланг і виявив що варіантів - просто море. Буду вдячний за поради
1. Встановлено пружини +2". Чи треба купувати шланг +50мм чи і звичайна довжина буде нормально працювати?
2. Шланги бувають прості гумові, бувають із нержавіючою опльоткою, бувають із опльоткою-пружиною і т.п. Був простий гумовий шланг. Чи є зміст міняти на "броньований"? Чи треба замінити усі 5 шлангів у такому випадку?
3. Експлуатую машину уже 3 роки. Чи слід замінити усі гальмівні шланги "на всякий випадок", чи розрив - це тільки через потрапляння на якісь дровеняки може бути, і тоді все одно чи новий броньований чи старий гумовий?
#6 ВНЕ САЙТА
Отправлено 16 November 2012 - 10:12
Поки замовив шланг і чекаю поки приїде. Купив наявний на Україні передній (він на 20 мм довший) і сьогодні будемо пробувати його припасувати, доведеться трохи його покращити :-)
Встановив шланг на місце без особливих проблем, перевірив діагоналки і не виявив необхідності переносити точку кріплення. Трохи поїздив, гальмування нормальне. Задній шланг що приїде з Англії буде на ЗІП.
Количество пользователей, читающих эту тему: 1
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых пользователей