
Модернизация Нивы
Автор
Kalina
, 03 Jun 2005 10:38
Сообщений в теме: 128
#41
ВНЕ САЙТА
Отправлено 12 April 2006 - 10:11
У меня стоят пружины OME Heavy Duty перед +1,5' , зад +2' по 100$ за штуку, амортизаторы- KONI Heavy Track по 95$. Как ни крути, надо готовить 800+ 40 за работу. Но это действительно правильно. Новых пружин хватит лет на 7-8. На аморты у нас дают гарантию 3 года или 80 000км. (у меня на одном оторвался шток- поменяли, правда с проволочками), на такие же в США дают гарантию 3 года или 300 000!!! миль (информация для размышления, а не реклама продукта).
#42
ВНЕ САЙТА
Отправлено 12 April 2006 - 10:12
Я не знаю такого производителя как Dobinson. Могу привести пример Калмини, то что читал на российских сайтах: перед. пружины нормально ходят, а задние очень быстро просаживаются и пружина ложится виток к витку. Я за ОМЕ, хотя может я "жертва рекламмы". Но исходя из предоставленной инфы, цена будет примерно такая-же, только с доставкой заморачиваться не надо. Просто дождешся своего заказа.
#43
ВНЕ САЙТА
Отправлено 12 April 2006 - 11:09
To: Ironman
будем думати
Я тут порахував... якщо брати +- халтурні речі (в мене ось ось підійде срок служби амортів + задні пружини трошки просіли)
2 пружини задні(Нива стандарт) - 60-80 баксів пара
Аморти перед + зад(стандарт) 120-160 баксів
ітого 180-240 тугриків
враховуючи що при цьому в мене нічого не зміниться (терти резина буде), а проставками не хочу гратись... ненадійно це + жорсткість підвіски гарантована...
Цілком реально... що вартує взяти такий кіт... От тільки не зараз... 9) трошки пізніше
будем думати
Я тут порахував... якщо брати +- халтурні речі (в мене ось ось підійде срок служби амортів + задні пружини трошки просіли)
2 пружини задні(Нива стандарт) - 60-80 баксів пара
Аморти перед + зад(стандарт) 120-160 баксів
ітого 180-240 тугриків
враховуючи що при цьому в мене нічого не зміниться (терти резина буде), а проставками не хочу гратись... ненадійно це + жорсткість підвіски гарантована...
Цілком реально... що вартує взяти такий кіт... От тільки не зараз... 9) трошки пізніше
#45
ВНЕ САЙТА
Отправлено 12 April 2006 - 20:00
To Podarok
А как насчет такой фразы:
Podarok писал 29,03,2006:
"І взагалі для ниви ліфт - це пародія. Ліфт кузова - як би це смішно не звучало - вартує робити, але це важко, хоча і досить безболісно для ходової та підвіски."
А потом было 31,03,2006:
"Про дорожний "просвєт" - 340мм 8))) А скільки під задньою балкою? Чи ти пропонуєш щоб машина в глубокій колії тягнула задній міст переднім - тут ніякі шруси не витримають. Під заднім в тебе буде 244 міліметра на твоїй 235/75/15. Тобто на 10 сантиметрів нижче від передка. Як на мене - це повний гон."
а более подробно тут:
http://www.offroadma...opic=1573&st=15
Времена меняются и взгляды тоже. :lol:
А как насчет такой фразы:
Podarok писал 29,03,2006:
"І взагалі для ниви ліфт - це пародія. Ліфт кузова - як би це смішно не звучало - вартує робити, але це важко, хоча і досить безболісно для ходової та підвіски."
А потом было 31,03,2006:
"Про дорожний "просвєт" - 340мм 8))) А скільки під задньою балкою? Чи ти пропонуєш щоб машина в глубокій колії тягнула задній міст переднім - тут ніякі шруси не витримають. Під заднім в тебе буде 244 міліметра на твоїй 235/75/15. Тобто на 10 сантиметрів нижче від передка. Як на мене - це повний гон."
а более подробно тут:
http://www.offroadma...opic=1573&st=15
Времена меняются и взгляды тоже. :lol:
#46
ВНЕ САЙТА
Отправлено 13 April 2006 - 09:00
To: Pinochet
відчуй різницю - у вас ліфт 7 сантиметрів!
а тут 35 мм, тобто вдвічі менше +
1 - які там пружини стоять?
2 - Які амортизатори?
3 - скільки коштував Ваш ліфт?(із роботою звичайно!)
для мене цей ліфт лише як
1 підвищення надійності підвіски в зв'язку із майбутньою заміною старої
2 факт зникнення тертя резини об арки!
для SUV автомобілів ліфт більше 1,5 дюйма - пародія! Це я і мав наувазі!
відчуй різницю - у вас ліфт 7 сантиметрів!
а тут 35 мм, тобто вдвічі менше +
1 - які там пружини стоять?
2 - Які амортизатори?
3 - скільки коштував Ваш ліфт?(із роботою звичайно!)
для мене цей ліфт лише як
1 підвищення надійності підвіски в зв'язку із майбутньою заміною старої
2 факт зникнення тертя резини об арки!
для SUV автомобілів ліфт більше 1,5 дюйма - пародія! Це я і мав наувазі!
#47
ВНЕ САЙТА
Отправлено 08 November 2006 - 12:12
Хочу подякувати Віталіку за вчасно підігнані за хорошу ціну нові підсилені кардани до моєї нивки...



Ну і відповідно в звязку із скорою заміною старих на нові можу подарувати свої старі поношені комусь...
Шліцева трошки зношена, але якщо правильно обслужити - ще трохи поїздять...
Мої - під 2101 хрестовини...



Ну і відповідно в звязку із скорою заміною старих на нові можу подарувати свої старі поношені комусь...
Шліцева трошки зношена, але якщо правильно обслужити - ще трохи поїздять...
Мої - під 2101 хрестовини...
#51
ВНЕ САЙТА
Отправлено 24 October 2007 - 17:07
beyond
Викладу в форумі...
Для резини 215/75/15 існує невеличке правило - виліт диска ET+40 і вона в більшості випадків при нормальних пружинах не затирає.
Якщо все-таки бажаєш трошки ліфтанути, то саме для цього розміру насправді найпростіше це малесенькі проставки під задні та передні пуржини... Там же по суті не вистачає 5 міліметрів при вивороті резини ..
В мене саме цей розмір резини на дисках із вильотом ET+6 - місцями але дуже рідко затирає передні колеса при повороті руля і в момент стрибка з бордюра(таке рідко буває повір)..
В "Легенди" - затирало більше, але за рахунок розширювачів арок. Віталік ДЕД_НИВА зробив їй маленький ліфт проставками і все стало на свої місця...
Я задні пружини поставив від 2104(не раджу) і перестало затирати (буду ставити від Шеві Ниви), передні - просто замінив на нові. Можливо трошки підніму нижню чашку передніх пружин трубочними проставками між чашкою та ричагом.
PS. Той ліфт, що по лінку я не ставив, але бачу, що він для більшої резини...
В принципі ідея хороша - купив і поставив... Але виконаний той ліфт по фоткам - не дуже...
Цитата
А чому в приваті?Приветствую.
Читая форум заметил, что ты категорически против лифтования нивы. Расскажи причины.
Хочу себе поставить резину 215-75/15. Арки резать не хочется. Машине только 4 месяца. А резина будет затирать. Есть мысль сделать вот такой лифт: http://www.koroffka4...es/Page2037.htm.
В чем проблемы могут быть?
С ув.
Викладу в форумі...
Для резини 215/75/15 існує невеличке правило - виліт диска ET+40 і вона в більшості випадків при нормальних пружинах не затирає.
Якщо все-таки бажаєш трошки ліфтанути, то саме для цього розміру насправді найпростіше це малесенькі проставки під задні та передні пуржини... Там же по суті не вистачає 5 міліметрів при вивороті резини ..
В мене саме цей розмір резини на дисках із вильотом ET+6 - місцями але дуже рідко затирає передні колеса при повороті руля і в момент стрибка з бордюра(таке рідко буває повір)..
В "Легенди" - затирало більше, але за рахунок розширювачів арок. Віталік ДЕД_НИВА зробив їй маленький ліфт проставками і все стало на свої місця...
Я задні пружини поставив від 2104(не раджу) і перестало затирати (буду ставити від Шеві Ниви), передні - просто замінив на нові. Можливо трошки підніму нижню чашку передніх пружин трубочними проставками між чашкою та ричагом.
PS. Той ліфт, що по лінку я не ставив, але бачу, що він для більшої резини...
В принципі ідея хороша - купив і поставив... Але виконаний той ліфт по фоткам - не дуже...
#52
ВНЕ САЙТА
Отправлено 24 October 2007 - 17:18
Не втримаюсь і похаяю ліфт на фотках...
Вони міняють кут моста до кардана(кастор) - це погано!
При такій зміні кута потрібно міняти і кут верхньої хрестовини - інакше буде швидше розбивати кардани.
Правильний варіант - видовжувати і нижні тяги і верхні, відсуваючи міст трошки назад і не змінюючи кути хрестовин. Якщо готовий цим пожертвувати - вперед...
Я за ліфт до Ниви, якщо
1 - заміна всіх пружин по кругу на відповідні по параметрам довші
2 - заміна всіх амортизаторів по кругу на відповідні
3 - опускання роздатки із збереженням кутових характеристик хрестовин
4 - відрив редуктора переднього моста від двигуна
5 - ліфт кузова складною проставкою між балкою передньої підвіски і лонжеронами.
6 - корекція рульової системи
Це дорого і складно...
Ліфт кузова глянь як зроблений на Шеві ниві із дізелем в клубі.
Рульова - бачив як перевертали кульові пальці на рульовій із розворотом тяг на трапеції
Редуктор - технологія описана та і здається в клубі таке хтось зробив (ДЕД_НИВА ??? )
Роздатку - якщо хтось десь таке робив, то я про це не читав (хіба що із підрамниками хтось таке реалізовував)
1 і 2 - є готовий ліфт кіт від ОМЕ та Добінсон
По суті - не парься ліфтом на 215/75/15... Я так і зробив...
І додам..
Нива до 1982 року можливо і витримає великий ліфт без підсилення кузова, але нові - точно ні... Гадаю ДЕД_НИВА тобі розповість про переваги нових кузовів, які міняють свою форму навіть при їзді по місту 8))
"Гуляє жопа" - це про ниву із новою дверкою багажника, в якої немає великого ребра жорсткості як у моєї нивки.
Вони міняють кут моста до кардана(кастор) - це погано!
При такій зміні кута потрібно міняти і кут верхньої хрестовини - інакше буде швидше розбивати кардани.
Правильний варіант - видовжувати і нижні тяги і верхні, відсуваючи міст трошки назад і не змінюючи кути хрестовин. Якщо готовий цим пожертвувати - вперед...
Я за ліфт до Ниви, якщо
1 - заміна всіх пружин по кругу на відповідні по параметрам довші
2 - заміна всіх амортизаторів по кругу на відповідні
3 - опускання роздатки із збереженням кутових характеристик хрестовин
4 - відрив редуктора переднього моста від двигуна
5 - ліфт кузова складною проставкою між балкою передньої підвіски і лонжеронами.
6 - корекція рульової системи
Це дорого і складно...
Ліфт кузова глянь як зроблений на Шеві ниві із дізелем в клубі.
Рульова - бачив як перевертали кульові пальці на рульовій із розворотом тяг на трапеції
Редуктор - технологія описана та і здається в клубі таке хтось зробив (ДЕД_НИВА ??? )
Роздатку - якщо хтось десь таке робив, то я про це не читав (хіба що із підрамниками хтось таке реалізовував)
1 і 2 - є готовий ліфт кіт від ОМЕ та Добінсон
По суті - не парься ліфтом на 215/75/15... Я так і зробив...
І додам..
Нива до 1982 року можливо і витримає великий ліфт без підсилення кузова, але нові - точно ні... Гадаю ДЕД_НИВА тобі розповість про переваги нових кузовів, які міняють свою форму навіть при їзді по місту 8))
"Гуляє жопа" - це про ниву із новою дверкою багажника, в якої немає великого ребра жорсткості як у моєї нивки.
Сообщение отредактировал podarok: 24 October 2007 - 17:19
#53
ВНЕ САЙТА
Отправлено 24 October 2007 - 18:24
Меня привлекла, собственно, простота установки плюс аммы и пружины штатного размера. Плюс на будущее возможность поставить 235-ю резину резкой арок. Плюс более-менее бюджетно.
Про разбивать кардан, при моем наезде в год 12-15 тысяч вряд ли очень актуально.
В общем, я понял. Нужно заказывать резину, впихнуть её, а потом определяться.
С ув.
Про разбивать кардан, при моем наезде в год 12-15 тысяч вряд ли очень актуально.
В общем, я понял. Нужно заказывать резину, впихнуть её, а потом определяться.
С ув.
#56
ВНЕ САЙТА
Отправлено 29 October 2007 - 21:50
Подскажите, правильно я считаю.
Стоит резина 185, буду ставить 215. 215-185=30, 30/2=15мм. Новая резина будет на 15мм выступать больше чем старая. Дальше. Есть вылет 58. Ставлю 45. 58-45=13(мм?). 15+13=28мм.
Т.е. если я сейчас к колесу приставлю линейу с 3см, то увижу как оно будет? Правильно?
Стоит резина 185, буду ставить 215. 215-185=30, 30/2=15мм. Новая резина будет на 15мм выступать больше чем старая. Дальше. Есть вылет 58. Ставлю 45. 58-45=13(мм?). 15+13=28мм.
Т.е. если я сейчас к колесу приставлю линейу с 3см, то увижу как оно будет? Правильно?
#58
ВНЕ САЙТА
Отправлено 29 October 2007 - 22:08
Да я не то, что бы мучаюсь. :) Диски куплены. Резина будет на днях. На следующей неделе буду аммы менять, вот и думаю, может сразу озаботиться проставками. Что бы про замене аммортизаторов установили. Очень уж сильно на штатных машину, на грунтовке раздолбанной, вверх-вниз качает.
#60
ВНЕ САЙТА
Отправлено 24 January 2008 - 01:04
Вот вам господа нивоводы по настоящему лифтованная нива:
http://video.online.ua/6/6839.php
Если подвесочку помягче то вообше бомба будет
http://video.online.ua/6/6839.php
Если подвесочку помягче то вообше бомба будет
Сообщение отредактировал ТИХОХОД: 24 January 2008 - 01:07
Количество пользователей, читающих эту тему: 0
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых пользователей