Портальні редуктори для LR Defender
Автор
salex
, 27 Jun 2012 00:20
Сообщений в теме: 12
#1 ВНЕ САЙТА
Отправлено 27 June 2012 - 00:20
Німецька фірма Tibus випускає портальні бортові редуктори для Дефендера. Редуктор дозволяє встановити колеса 35" без ліфта чи підрізання арок, збільшує кліренс на 2" без зміни коліс і змінює передаточне число, що актуально для великих коліс. Але досі за таке задоволення німці хотіли орієнтовно 10 тис євро, що сильно зменшувало ентузіазм. Зараз компанія міркує над зміною цінової політики і співробітники компанії питалися мене про прийнятну на мою думку ціну на їхній продукт. Пропоную закікавлених висловитися про коректний рівень ціни.
#3 ВНЕ САЙТА
Отправлено 27 June 2012 - 09:21
Німецька фірма Tibus випускає портальні бортові редуктори для Дефендера. Редуктор дозволяє встановити колеса 35" без ліфта чи підрізання арок, збільшує кліренс на 2" без зміни коліс і змінює передаточне число, що актуально для великих коліс. Але досі за таке задоволення німці хотіли орієнтовно 10 тис євро, що сильно зменшувало ентузіазм. Зараз компанія міркує над зміною цінової політики і співробітники компанії питалися мене про прийнятну на мою думку ціну на їхній продукт. Пропоную закікавлених висловитися про коректний рівень ціни.
Ну, я не зацікавлений бо нема Дефа, але сама тема цікава. Думаю, вартість комплекту має бути на 300-500 евро дорожче, ніж вартість заміни головних пар в мостах + мінімальний ліфт комплект 2", без робіт. А далі рахуйте згідно цін на ваші авто.
#4 ВНЕ САЙТА
Отправлено 27 June 2012 - 10:10
Ну, я не зацікавлений бо нема Дефа, але сама тема цікава. Думаю, вартість комплекту має бути на 300-500 евро дорожче, ніж вартість заміни головних пар в мостах + мінімальний ліфт комплект 2", без робіт. А далі рахуйте згідно цін на ваші авто.
Насправді редуктори є і до інших авто. А от порівняти редуктор 2" коректно із ліфтом в 4" або із заміною на вживані портальні мости - Volvo Laplander?
#5 ВНЕ САЙТА
Отправлено 27 June 2012 - 10:49
Була така колись Австралійська фірма "MAXIDRIVE". Так ось, засновник розробив для Лендроверів портальні редуктори, запатентував там щось і випускав як комплекти порталів, так і піввісі і хаби і блокіровки в редуктор. Чотири роки назад думав над установкою на свого. Вартість у Полщі з роботою була біля 7 тисяч євриків за комплект. Самому не довелось юзати ці девайси, але в мого товариша стояли блокіровки, піввісі і хаби даної фірми. Короче, півісь він звернув тільки на сьомий рік експлуатації. Фірма була цікава, первірена часом, але його син не схотів переймати управління фірмою і вона заглохла - а жаль, тому що це було на той час найкраще для роверів. Стосовно ціни - мабуть не більше тисячки на колесо (підтримаю Стаса), але враховуючи реалії, я думаю менш як за 2 штуки не буде.
#6 ВНЕ САЙТА
Отправлено 27 June 2012 - 11:33
1000евро/1шт х4 = 4000 евро/комплект. Дороже - уже бессмысленно, т.к. есть много альтернатив: пониженые пары, усиленые полуоси... аммортизаторы и пружины в любом случае менять при постройке машины. Цель можно достичь с гораздо более гуманным ценником. А вот ремонтопригодность уйдёт в минус. Увеличившийся клиренс машины позволит установить 35" колёса.. хорошо, а полуоси что на это скажут? Всё равно потребуют своей замены на усиленные. Заднюю полуось мы меняем за 10 мин. А с редуктором это на часы может растянуться. В любой конструкции есть свои плюсы и минусы. Плюсы я вижу в +2" клиренса и + понижение на колёса. Альтернатива этому главные пары - 450 у.е./шт и амморты +2"(+4") и т.д., но их и так покупать придётся.
Колёсные редуктора не являются универсальным средством от всех бед, поэтому и не могут стоить бесконечно дорого.
Колёсные редуктора не являются универсальным средством от всех бед, поэтому и не могут стоить бесконечно дорого.
- БармалеЙ это нравится
#7 ВНЕ САЙТА
Отправлено 27 June 2012 - 14:40
Увеличившийся клиренс машины позволит установить 35" колёса.. хорошо, а полуоси что на это скажут? Всё равно потребуют своей замены на усиленные. Заднюю полуось мы меняем за 10 мин. А с редуктором это на часы может растянуться.
За рахунок того що змінюється не головна пара моста а передаточне число в колісному редукторі момент на півосі зменшується, відповідно вірогідність скрутити. По ремонтопридатності моста задав запитання виробнику, якось я (тьфу-тьфу) півосі ще не звертав і сам про таку заміну "в полі" не задумався. Може тому що використовую штатні для Дефа 33" - 255\85R16
#8 ВНЕ САЙТА
Отправлено 27 June 2012 - 15:09
За рахунок того що змінюється не головна пара моста а передаточне число в колісному редукторі момент на півосі зменшується, відповідно вірогідність скрутити. По ремонтопридатності моста задав запитання виробнику, якось я (тьфу-тьфу) півосі ще не звертав і сам про таку заміну "в полі" не задумався. Може тому що використовую штатні для Дефа 33" - 255\85R16
Due to the portal ratio you will have the same stress on the axles like you had before with stock tire size.
The rear axle shaft is stronger than stock and also the front CV´s. The inner front shafts remaining the stock shafts and this will be the weak point and no problem to change.
It is also possible to upgrade the front inner shafts.
Right now all the Rover together with portals run more than 500.000km with no problem.
Ось цитата із відповіді виробника.
#9 ВНЕ САЙТА
Отправлено 27 June 2012 - 16:59
Ну так что они нового написали, понятно что засчет редукторов разгружается трансмиссия, а по 500 тысяч и без редукторов накатывают. salex, зачем вам то это надо? Деф вроде и так ничего едет по грязи.Due to the portal ratio you will have the same stress on the axles like you had before with stock tire size.
The rear axle shaft is stronger than stock and also the front CV´s. The inner front shafts remaining the stock shafts and this will be the weak point and no problem to change.
It is also possible to upgrade the front inner shafts.
Right now all the Rover together with portals run more than 500.000km with no problem.
Ось цитата із відповіді виробника.
#10 ВНЕ САЙТА
Отправлено 28 June 2012 - 09:51
Ну так что они нового написали, понятно что засчет редукторов разгружается трансмиссия, а по 500 тысяч и без редукторов накатывают. salex, зачем вам то это надо? Деф вроде и так ничего едет по грязи.
Написали що задні півосі у комплекті ідуть посилені, а для передніх не ускладнюється заміна. І твердять що редуктори при правильному обслуговуванні не впливають негативно на безаварійний пробіг машини (на відміну, наприклад, від ліфта який різко зменшує строк служби трансмісійних з'єднань). Мені не подобається як ліфтований Деф поводить себе у горах на великих градієнтах, і навіть на 33 колах моменту мотора нерідко вистачає на межі. Там де треба іти "в натяжку" доводиться перегазовувати з відповідними ризиками. Тому я задумався над альтернативами - друга роздатка послідовно, зміна головних пар в мостах, встановлення портальних мостів і - як одна із альтернатив - бортові редуктори на стандартні мости. Одною із проблем для мене є те що Деф важко іде по колії від ГАЗ66, яка часто трапляється в Карпатах. 4" до кліренса досить істотно можуть змінити ситуацію.
#11 ВНЕ САЙТА
Отправлено 28 June 2012 - 12:01
много приходилось ездить на Дефе в горах(не у нас) причем с 200 мотором и на 255/85/16. А это почти 34" и никогда не ощущал нехватки момента, а наоборот его избыток - это первое. Второе насчет клеи газ 66- это у всех джипов колея не совпадает потому что она унифицирована у 66 с танковой, кроме Хаммера Н1. Что касается коле 66 так в горах много что мешает, не только колея. Просто к этому надо быть готовым. Порталы одним хороши другим плохи конечно вам выбирать для себя что нравится.. Мені не подобається як ліфтований Деф поводить себе у горах на великих градієнтах, і навіть на 33 колах моменту мотора нерідко вистачає на межі. Там де треба іти "в натяжку" доводиться перегазовувати з відповідними ризиками. Тому я задумався над альтернативами - друга роздатка послідовно, зміна головних пар в мостах, встановлення портальних мостів і - як одна із альтернатив - бортові редуктори на стандартні мости. Одною із проблем для мене є те що Деф важко іде по колії від ГАЗ66, яка часто трапляється в Карпатах. 4" до кліренса досить істотно можуть змінити ситуацію.
#12 ВНЕ САЙТА
Отправлено 28 June 2012 - 13:34
Порталы рулят, не только колеи, но и валуны с пнями будут меньше беспокоить. А на сколько упадет крейсерская скорость на трассе в связи с понижением передаточного в мосте?Одною із проблем для мене є те що Деф важко іде по колії від ГАЗ66, яка часто трапляється в Карпатах. 4" до кліренса досить істотно можуть змінити ситуацію.
#13 ВНЕ САЙТА
Отправлено 28 June 2012 - 14:08
Если начистоту то у Дефа тяги за голову, но от лишней никто не отказывается, другое дело сколько это стоит и есть ли на это бюджет. Только я бы не ставил только редуктора а ставил сразу мост. Поищи Воин выкладывал фото порталов для LR, идут сразу с блокировками, помню производитель контора в штатах. Вот такой вариант это гуд.
Количество пользователей, читающих эту тему: 0
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых пользователей