Заміна штатного лючка на крилі Дефендера
Автор
salex
, 11 Apr 2012 19:28
Сообщений в теме: 12
#2 ВНЕ САЙТА
Отправлено 21 February 2013 - 09:49
Встановив вихід стаціонарної пневмосистеми у крилі Дефендера. Але відкривати капот із запаскою - це довго і одному важко, тому народилася ідея замінити штатний лючок на крилі на щось що зручно відчиняється зверху. Може хто бачив такі готові рішення?
Нарешті знайшов
http://www.mudstuff....der-locker.html
- HardBlues это нравится
#4 ВНЕ САЙТА
Отправлено 25 February 2013 - 08:48
Класна штука, але ж i не дешева, чи не лiпше виготовити на замовлення щось подiбне? До того ж привезти з UK i головняк, i дорого. А так сайт цiкавий - +1 за корисний лiнк.
Я у першу чергу шукав хто б таке виготовив, але поки ніхто не береться. А привозити із UK таку штуку просто і майже безкоштовно - часто вартість пошти приблизно відповідає поверненому ПДВ британському :-)
#5 ВНЕ САЙТА
Отправлено 26 February 2013 - 14:36
Передивився Вашi фото знову, бачу, що з порадою "на замовлення" дещо перебiльшив. Дуже ретельно виготовлений вирiб. До речi ПДВ, це класно, але, якщо не секрет, як Ви виходите з положення на митницi. Поясню: коли я отримував невеличкi бандерольки поштою Royal Mail, все було окай, а от коли трошки бiльш важке та й експресс вiдправкою, то тут митники викручували руки - митний догляд (+грошi + обов'язковий брокер,а це ще раз + грошi)), неси листа про вiдсутнiсть необхдностi сертифiкувати (+ грошi за офiцiйний лист-вiдмову), тобто мита як такого наче б то i нема, бо вартiсть - до 300 EUR, але де-факто я сплатив набагато бiльше. Митники пояснили, що, незалежно вiд вартостi , оформлення автозапчастин - тiльки в такий спосб - через догляд. ....уки!
#7 ВНЕ САЙТА
Отправлено 28 February 2013 - 09:54
Передивився Вашi фото знову, бачу, що з порадою "на замовлення" дещо перебiльшив. Дуже ретельно виготовлений вирiб. До речi ПДВ, це класно, але, якщо не секрет, як Ви виходите з положення на митницi. Поясню: коли я отримував невеличкi бандерольки поштою Royal Mail, все було окай, а от коли трошки бiльш важке та й експресс вiдправкою, то тут митники викручували руки - митний догляд (+грошi + обов'язковий брокер,а це ще раз + грошi)), неси листа про вiдсутнiсть необхдностi сертифiкувати (+ грошi за офiцiйний лист-вiдмову), тобто мита як такого наче б то i нема, бо вартiсть - до 300 EUR, але де-факто я сплатив набагато бiльше. Митники пояснили, що, незалежно вiд вартостi , оформлення автозапчастин - тiльки в такий спосб - через догляд. ....уки!
Не стикався із такими проблемами. Усі митні формальності для мене робило TNT, привозили розмитнене прямо до офісу без додаткових коштів.
#8 ВНЕ САЙТА
Отправлено 28 February 2013 - 12:32
Для чего этот лючок, и полностью согласен что с нормальными руками его можно сделать не хуже. Я даже представляю что может стать основой для его изготовления.Встановив вихід стаціонарної пневмосистеми у крилі Дефендера. Але відкривати капот із запаскою - це довго і одному важко, тому народилася ідея замінити штатний лючок на крилі на щось що зручно відчиняється зверху. Може хто бачив такі готові рішення?
#9 ВНЕ САЙТА
Отправлено 02 March 2013 - 13:26
Для чего этот лючок, и полностью согласен что с нормальными руками его можно сделать не хуже. Я даже представляю что может стать основой для его изготовления.
Буду вдячний якщо поділитеся міркуваннями. На жаль зараз доступу до зварки дюралю не маю, а ставити сталевий у алюмінієве крило не найкраща ідея щодо електрохімічної корозії.
#10 ВНЕ САЙТА
Отправлено 04 December 2013 - 22:45
Буду вдячний якщо поділитеся міркуваннями. На жаль зараз доступу до зварки дюралю не маю, а ставити сталевий у алюмінієве крило не найкраща ідея щодо електрохімічної корозії.
Нарешті виготовили і встановили мого омріяного лючка для пневмосистеми. Зробили львів'яни, Верта Гараж. Красиво, стильно і недорого, із алюмінію.
Количество пользователей, читающих эту тему: 0
0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых пользователей