
Будівництво моєї ниви...
Автор
podarok
, 08 Nov 2006 12:29
Сообщений в теме: 151
#82
ВНЕ САЙТА
Отправлено 15 July 2009 - 21:10
muzolya сказал(а) 15.7.2009, 21:48:
Рульовий редуктор лежить збоку...Андрій, а що там з рульовим демпфером??? А то так і не побачив продовження окрім "буду встановлювати..." :war:
треба купити насос гура 8) Виготовити кронштейн для нього, поставити здвоєний шків, вивести окремий ремінь для гура...
виготовити карданчик...
поміняти місцями поворотні сошки
викинути трапецію
кинути систему рульових тяг зпереду моста
прикрутити все докучі...
ну і поставити демпфер 8))))))))))))))))))))))))
Хоча може це вже зразу буде після встановлення DANA30 + DANA35c... побачим... :summer:
#84
ВНЕ САЙТА
Отправлено 16 July 2009 - 11:16
podarok сказал(а) 15.7.2009, 22:10:
Рульовий редуктор лежить збоку...
треба купити насос гура 8) Виготовити кронштейн для нього, поставити здвоєний шків, вивести окремий ремінь для гура...
виготовити карданчик...
поміняти місцями поворотні сошки
викинути трапецію
кинути систему рульових тяг зпереду моста
прикрутити все докучі...
ну і поставити демпфер 8))))))))))))))))))))))))
Хоча може це вже зразу буде після встановлення DANA30 + DANA35c... побачим... :summer:
Вибачаюсь що лізу в чужу розмову, але хіба не легше замість рульового редуктора встановити рульву рейку + той самий демпфер + насос. Я розумію що для серйозної позашляхової їзди бажано використовувати рул. редуктор, але перенесення рульової тратеції - це складнувате завдання! Простіше встановити рейку на передню балку і виготовити рул. тяги.
Приклад виконання:



Доречі, не забувай, що при перенесенні рульового механізму(що б це не було: рейка, чи черв"ячний редуктор) вперед за вісь передніх коліс, тобі доведеться змінювати форму і, можливо, довжину поворотних важелів коліс!
#86
ВНЕ САЙТА
Отправлено 17 July 2009 - 09:09
2Владислав
Проблемна штука -рейка в бездорі...
Все, що закрито резиновими пильниками - в мене останнім часом викликає відразу...
Для ниви потрібна рейка, що ставиться спереду моста...
Як правило такі рейки в легкових машин...
Даш гарантію на міцність? 8( А якщо опустити її в воду - як воно буде працювати?
Я тут колись думав на міст самурайський покласти рейку - але потім глянув на конструкцію - і вирішив не випробовувати долю...
По фото - бачу , що рульовий кардан "вирізав" в довгої опори двигуна частину тіла - це погано! Вона дуже довга і працює на грані - підсилювати і підсилювати!
2Ваня
Запчастини від Омеги. Редуктор від неї, насос мабуть також(комплект від ZF)
Проблемна штука -рейка в бездорі...
Все, що закрито резиновими пильниками - в мене останнім часом викликає відразу...
Для ниви потрібна рейка, що ставиться спереду моста...
Як правило такі рейки в легкових машин...
Даш гарантію на міцність? 8( А якщо опустити її в воду - як воно буде працювати?
Я тут колись думав на міст самурайський покласти рейку - але потім глянув на конструкцію - і вирішив не випробовувати долю...
По фото - бачу , що рульовий кардан "вирізав" в довгої опори двигуна частину тіла - це погано! Вона дуже довга і працює на грані - підсилювати і підсилювати!
2Ваня
Запчастини від Омеги. Редуктор від неї, насос мабуть також(комплект від ZF)
#87
ВНЕ САЙТА
Отправлено 17 July 2009 - 09:36
podarok сказал(а) 17.7.2009, 10:09:
Так, міцність для бездоріжжя потрібна більша ніж в легкових рейок. Але чому використовувати саме легкові з/ч? Візьми рейку від чогось вантажного, або напіввантажного, доречі в L200 також рейка зпереду і для бездоріжжя підходить?!Для ниви потрібна рейка, що ставиться спереду моста...
Як правило такі рейки в легкових машин...
Даш гарантію на міцність? 8( А якщо опустити її в воду - як воно буде працювати?
По фото - бачу , що рульовий кардан "вирізав" в довгої опори двигуна частину тіла - це погано! Вона дуже довга і працює на грані - підсилювати і підсилювати!
Ліву опору двигуна довелось вирізати і підсилити стальними пластинами зсередини.
На фото рейка+насос ZF BMW.
#89
ВНЕ САЙТА
Отправлено 17 July 2009 - 15:36
Нивка самодостаточная машинка:-) І я чим більше використовую її на бездорі, тим більше схиляюся до якомога меншого внесення коструктивних змін. Звісно, є речі, які необхідно замінити або підсилити. Але їх дуже мало. Все інше попросту кажучи, неоправдовує тих затрат...
#91
ВНЕ САЙТА
Отправлено 17 July 2009 - 15:52
podarok сказал(а) 17.7.2009, 16:42:
Не хочеться перетворювати гілку в спір, але яб сказав навпаки
Дуже мало деталей ниви не потребують вдосконалення і підсилення 8)))
Підтримую... :hi:
І чим більше вдосконалень, тим більше хочеться далі (Максимум ТР-2) .... ^_^
Головне не втратити здоровий глузд і не перетворити машинку у "ПРОТО"... :wacko:
#92
ВНЕ САЙТА
Отправлено 18 July 2009 - 07:44
Розумію, позиція провокативна на рахунок вдосконалення і залишення в стандарті.
Я мав на увазі підсилення тих деталей, які дійсно цього потребують. Не хочу нікого ображати (Боже упаси)))), але рейка на ніві не дуже актуальна. Владиславу респект за конструкторські здібності і творчий підхід. Але як було відмічено, для бездору це не кращий варіант.
Я мав на увазі підсилення тих деталей, які дійсно цього потребують. Не хочу нікого ображати (Боже упаси)))), але рейка на ніві не дуже актуальна. Владиславу респект за конструкторські здібності і творчий підхід. Але як було відмічено, для бездору це не кращий варіант.
#93
ВНЕ САЙТА
Отправлено 20 July 2009 - 20:21
#94
ВНЕ САЙТА
Отправлено 28 July 2009 - 19:02
Після останнього заїзду Самураєм і вирваного з корнями троса ручніка вирішив перевести свій "автопарк" на гідроручніки...
За основу взяв статтю
Замовив головний циліндр зчеплення Japan Cars F94000
Чому саме цей ГЦ - бо в нього обидва штуцери різьбові високого тиску, що дозволяє врізати його в контур задніх коліс без жодних проблем із можливою розгерметизацією... :doctor:
За основу взяв статтю
Замовив головний циліндр зчеплення Japan Cars F94000
Чому саме цей ГЦ - бо в нього обидва штуцери різьбові високого тиску, що дозволяє врізати його в контур задніх коліс без жодних проблем із можливою розгерметизацією... :doctor:
#96
ВНЕ САЙТА
#98
ВНЕ САЙТА
Отправлено 26 October 2011 - 22:05
'muzolyajunior' сказал(а) 24 Окт 2011 - 17:33:
Или как :)Закрываем? или Как?
Думаю машинко попала в заботливые руки :)
Уже занялся шаманством - разобрал салон, помыл,почистил :)
Дальше дефектовка и пляски вокруг тех части.
В данный момент моей жизни машина нужна как утилитарный возык.
А дальше посмотрим - освою полный привод (это мой первый внедорожник)
глядиш и в говнилин потянет - тем более машина провоцирует, что есть то есть...
Думаю имеет смысл продолжать дневник.
- VOIN, muzolyajunior и MORZE это нравится
Количество пользователей, читающих эту тему: 1
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых пользователей