
Будівництво моєї ниви...
Автор
podarok
, 08 Nov 2006 12:29
Сообщений в теме: 151
#63
ВНЕ САЙТА
Отправлено 01 December 2007 - 03:00
Перевіряйте народ все, що купляєте, замовляєте, встановлюєте та обновлюєте
Виявилось, що я більше двох років відкатався на
ГП заднього моста 4,3
ГП переднього редуктора 3,9
Очи були великі, коли я це побачив на сервісі. Купляв саме 4,3 редуктор, повірте
Благо, що вмію користуватись правильно міжосьовим і не вклав роздатку.
А тепер по суті - правда відновлена і я по колу на парах 4,3 - повільніше, але прудкіше по місту та легше по бездоріжжю 8)))...
Ліфтанувся мордою на +~25мм - тепер 215-75-15 на виворотах не затирає, укоротив також передні верхні відбійники, щоб збильшити мах підвіски вниз.
Задниця візуально просить + 10-15 мм, які планую додати, встановивши пружини від Шеві Ниви, які вже рік пилом припадають в гаражі.
Крім того, після підняття морди явно і задниця трошки вищою стала - побачив по тязі панара, яка змістила міст ще далі вправо - буду виправляти довшою тягою. :war:
Фотки будуть згодом!
Виявилось, що я більше двох років відкатався на
ГП заднього моста 4,3
ГП переднього редуктора 3,9
Очи були великі, коли я це побачив на сервісі. Купляв саме 4,3 редуктор, повірте
Благо, що вмію користуватись правильно міжосьовим і не вклав роздатку.
А тепер по суті - правда відновлена і я по колу на парах 4,3 - повільніше, але прудкіше по місту та легше по бездоріжжю 8)))...
Ліфтанувся мордою на +~25мм - тепер 215-75-15 на виворотах не затирає, укоротив також передні верхні відбійники, щоб збильшити мах підвіски вниз.
Задниця візуально просить + 10-15 мм, які планую додати, встановивши пружини від Шеві Ниви, які вже рік пилом припадають в гаражі.
Крім того, після підняття морди явно і задниця трошки вищою стала - побачив по тязі панара, яка змістила міст ще далі вправо - буду виправляти довшою тягою. :war:
Фотки будуть згодом!
#69
ВНЕ САЙТА
Отправлено 22 January 2009 - 12:53
Gladun сказал(а) 21.1.2009, 21:54:
Ничего не понял. Но если речь идет о бесконтактном зажигании то все есть тут и тута якже комутатор змінить запалення, кут при дитонації? та щей одна фішка( вилку з дротами) іде в комутатор. куди цей провід там підключається? я хочу поміняти запалення, і збираю інформацію про це все
Датчик детонации нужен для октан корректора, который по своей сути является коммутатором, который умеет менять УОЗ. Датчиком он слушает начало детонации и сдвигает угол.
#70
ВНЕ САЙТА
Отправлено 22 January 2009 - 13:38
незрозумів. дуже перепрошую за незнання про це. але як комутатор являється октанкоректором? доведеться підійти до електрика особисто за розясненням. бо по моїх здогадах, трамбльор мавби рухатись при детонації. або я не розумію нічого. або ставлю без датчика детонації і неморочити собі голову.
#71
ВНЕ САЙТА
Отправлено 14 March 2009 - 21:58
Комутатор змінює кут випередження по внутрішній програмі, постійно синхронізуючись з імпульсами датчика холла(трамблер) і імпульсами з датчика детонації. Як міняє пояснювати не буду, - банальна електроніка, але те, що міняє - даю гарантію 8)
На особистій шкурі пробував і 80-ий і 95-ий без регулювання кута.
На особистій шкурі пробував і 80-ий і 95-ий без регулювання кута.
#72
ВНЕ САЙТА
Отправлено 08 April 2009 - 23:13
невеликий апгрейд для тих, хто мучиться з кріпленням бочки Нива або Шнива на 21 ниву.
Мене достали варіанти ТАЗовської резини, якої вистачає на пів року...
Рідне кріплення - взагалі одноразове в нашому випадку, тому потребує невеличкої доробки.
5грн 2х5мм
exhaust_mounts_niva.jpg 47.73К
38 Количество загрузок:
Центральна частина
center_shniva2niva_exhaust_mounts.jpg 50.42К
51 Количество загрузок:
Зі сторони "залишків колдуна"
shniva_to_21niva1.jpg 45.11К
45 Количество загрузок:
Ну і для скептиків - двохрічний варіант... Там же. Ліва сторона
2years_IMGP0215.jpg 46.14К
51 Количество загрузок:
Права сторона
right_mount_ninva2121.jpg 52.84К
47 Количество загрузок:
Трос - цинкований як і кріплення. Відкрутилось(через 2 роки) - закрутилось без проблем...
Мене достали варіанти ТАЗовської резини, якої вистачає на пів року...
Рідне кріплення - взагалі одноразове в нашому випадку, тому потребує невеличкої доробки.
5грн 2х5мм

Центральна частина

Зі сторони "залишків колдуна"

Ну і для скептиків - двохрічний варіант... Там же. Ліва сторона

Права сторона

Трос - цинкований як і кріплення. Відкрутилось(через 2 роки) - закрутилось без проблем...
#76
ВНЕ САЙТА
Отправлено 14 July 2009 - 17:14
Так технологія ж дуже і дуже давно відома...
http://vaz.ee - вже все давно обсосано...
В планах - поршня 2108 (82мм)
Шатун - стандарт 2106
Коліно - мабуть стандарт 2106
РВ - або від тайги 1,7(бюджет), або ММ48(~200$)
Щодо клапанів - ще не знаю, але можливо буду також замовляти доробку... Побачу...
"мозги" мої вже готові до такого переходу.
Якщо вже просиш - значить буду розповідати наскільки зможу...
Двигун - це нажаль єдине, що я роблю не своїми руками, тому вже як получиться, так і розповім...
http://vaz.ee - вже все давно обсосано...
В планах - поршня 2108 (82мм)
Шатун - стандарт 2106
Коліно - мабуть стандарт 2106
РВ - або від тайги 1,7(бюджет), або ММ48(~200$)
Щодо клапанів - ще не знаю, але можливо буду також замовляти доробку... Побачу...
"мозги" мої вже готові до такого переходу.
Якщо вже просиш - значить буду розповідати наскільки зможу...
Двигун - це нажаль єдине, що я роблю не своїми руками, тому вже як получиться, так і розповім...
Количество пользователей, читающих эту тему: 1
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых пользователей