Ти ж сам просив говорити по суті... Правда?
Цитую
а в результатіт пишешПри всем уважении к тебе или по существу говори, или не говори..
а тепер дивись яка тема...От себя скажу.. на скорости 180 км/ч перед трамплином почемуто трубы каркаса визуально уменьшаются до мизера.. :)
Судзукі самурай не готується для раллі... аж ніяк...
і ніхто на ньому не буде їхати 180... аж ніяк..
Він готується для трофі... І якщо він не дай бог буду перевертатись - каркас безпеки(не той, що на фото, а підсилений з діагональною розпоркою + захистом рамки лобового тими ж трубами згідно стандарту) людей спасе....
Враховуючи твій досвід, чи не міг би ти показати фотки каркасів, які робив? мені було б цікаво його перейняти... Як не як я це роблю перший раз.. правда опираючись саме на стандарт побудови таких каркасів відносно ваги....
Друге
Будувати конкретний і важкий каркас на самурая значить проігнорувати всі його переваги і зробити автомобіль, який навіть доїжати до бездоріжжя не буде - як відомо, його перевага , це маса в 840 кілограм.... І споруджувати на ньому із труб стартову площадку для ракет земля воздух - це точно непрофесійно....
Так що підказуй... Може фотки маєш.. може розрахунки? (КіТТ в мене є... Може маєш якісь буржуйські..)
Було б цікаво