Із попелу...
Автор
podarok
, 05 Sep 2006 03:58
Сообщений в теме: 304
#23 ВНЕ САЙТА
Отправлено 09 September 2006 - 06:39
Номер тільки на рамі
Ага, значит я был прав ;)
Я думал что все рамники не имеют выбитого номера на кузове (кроме подкапотной таблички).Но если существуют отклонения, то может пусть каждый отпишет где на его пепелаце номера. Такая информация просто необходима при покупке машины на предмет проверки.
Кроме того такая информация актуальна в свете строительства, замены кузова. Шоб покупая машину знать, что кузов например можно перекинуть или что его уже могли перекинуть, со всеми вытекающими...
Можно вывести в отдельную ветку.
Например, что знаю:
тойота 4Runner (2-е поколение) - На раме: справа на раме за передним правым колесом + На кузове: табличка под капотом на моторном щите.
Mitsubisi Pajero - На раме: перед задним правым колесом
#27 ВНЕ САЙТА
#29 ВНЕ САЙТА
Отправлено 11 September 2006 - 07:53
To: Garik
ще довго!
обробка кузова зроблена лише на 20%
- треба покласти шумку
- дрібний ремонт криші
- переварити торпедо із старого кузова
- переробити всю підвіску(4 пакети ресор на реверс шакли 9) )
- бампери + лебідка
- диски + резина
- заднє блокування дифа
- кіт в роздатку
- привести до ладу рульове
Хоча до зими планую виїхати
ще довго!
обробка кузова зроблена лише на 20%
- треба покласти шумку
- дрібний ремонт криші
- переварити торпедо із старого кузова
- переробити всю підвіску(4 пакети ресор на реверс шакли 9) )
- бампери + лебідка
- диски + резина
- заднє блокування дифа
- кіт в роздатку
- привести до ладу рульове
Хоча до зими планую виїхати
#31 ВНЕ САЙТА
Отправлено 11 September 2006 - 21:26
Додам рекламації попереднім сервісменам до мене
1 - трос заднього блокування дифа був обрізаний і просто висів поряд із заднім карданом, було б цікаво що б сталось при накручуванні його на кардан на швидкості
2 - буферна резинка на рульовій тязі(її видно як тільки відкрити капот) тріснута, я не знаю, як це можна не побачити... При чому це точно не через аварію - тріщина від старості
3 - при заміні кардану переднього не замітити абсолютно фіговий стан подушок роздатки - це треба бути не сервісменом 8(((
4 - пильник -резинка на задньому кардані взагалі не самурайська і висіла просто для блізіра 8((( Вона не закриває ніфіга і це побачити також дуже просто, враховуючи те, що я знаю , що машина після покатух шпринцювалась
Поки що все. але це не все
1 - трос заднього блокування дифа був обрізаний і просто висів поряд із заднім карданом, було б цікаво що б сталось при накручуванні його на кардан на швидкості
2 - буферна резинка на рульовій тязі(її видно як тільки відкрити капот) тріснута, я не знаю, як це можна не побачити... При чому це точно не через аварію - тріщина від старості
3 - при заміні кардану переднього не замітити абсолютно фіговий стан подушок роздатки - це треба бути не сервісменом 8(((
4 - пильник -резинка на задньому кардані взагалі не самурайська і висіла просто для блізіра 8((( Вона не закриває ніфіга і це побачити також дуже просто, враховуючи те, що я знаю , що машина після покатух шпринцювалась
Поки що все. але це не все
#33 ВНЕ САЙТА
#34 ВНЕ САЙТА
Отправлено 12 September 2006 - 06:25
To: SAM
дуга штатна!
знгідно вимог - на рамних автомобілях площадки на які ставляться дуги не повинні бути зав'язані на раму - лише на кузов
Підсилювати буду - введу зйомний діагональний елемент
Підвищена стійкість до кувиркання - це лише у відповідних руках 8))) Перевага вузької колії - це набагато більший плюс чим перевертання як мінус :baranka:
дуга штатна!
знгідно вимог - на рамних автомобілях площадки на які ставляться дуги не повинні бути зав'язані на раму - лише на кузов
Підсилювати буду - введу зйомний діагональний елемент
Підвищена стійкість до кувиркання - це лише у відповідних руках 8))) Перевага вузької колії - це набагато більший плюс чим перевертання як мінус :baranka:
#38 ВНЕ САЙТА
Отправлено 12 September 2006 - 08:04
To: Vazza
To: SAM
народ, а ви читали документи наприклад КиТТ
дивились на схеми, які використовуються для спорту?
Чи може хтось бачив спортивну машину із зовнішнім каркасом безпеки?
Згідно документації
Ніхто не говорить про збереження цілісності кузова!, та і це нереально! Бо тоді вага автомобіля буде великою і ефективності його руху не буде...
Там же в документах ви зможете почитати, що кріплення відбувається через спеціальні пластині і не до рами! До рами взагалі нічого не рекомендують кріпити будь то болтами чи зварюванням - бо ослабите її...
А взагалі - перевертатись- в мої плани не входить... Але якщо це не дай бог станеться - дуга життя спасе, ну а автомобіль... Інший буде...
PS - В моєму варіанті вона кріпиться до підсилювачів кузова, які через подушки до рами...
Привіт англійцям... Будь яке прикладання автомобіля до дерева в лісі, чи в іншому випадку б'є безпосередньо по рамі... Тому й кріплять до кузова, щоб полегшити удар за рахунок його часткової деформації
Згадався анекдот...
Спорять двоє українців(1 і 2) про надійність автомобілів..
1: От дивись яке класне вольво.. При аварії розсипається на шматки, але в пасажирів жодної царапини
2: Фігня то вольво... От наша копійка - лобове зіткнення, все ціле...
1: Ага, точно... І пасажири сидять як живі
To: SAM
народ, а ви читали документи наприклад КиТТ
дивились на схеми, які використовуються для спорту?
Чи може хтось бачив спортивну машину із зовнішнім каркасом безпеки?
Згідно документації
4.2.1. Каркас безопасности должен быть разработан и изготовлен так, чтобы при правильной установке он существенно уменьшал деформацию кузова и риск получения травм лицами, находящимися внутри автомобиля при его многократном опрокидывании. Элементы каркаса безопасности должны располагаться настолько близко к внутренним панелям кузова , насколько это возможно.
Ніхто не говорить про збереження цілісності кузова!, та і це нереально! Бо тоді вага автомобіля буде великою і ефективності його руху не буде...
Там же в документах ви зможете почитати, що кріплення відбувається через спеціальні пластині і не до рами! До рами взагалі нічого не рекомендують кріпити будь то болтами чи зварюванням - бо ослабите її...
А взагалі - перевертатись- в мої плани не входить... Але якщо це не дай бог станеться - дуга життя спасе, ну а автомобіль... Інший буде...
PS - В моєму варіанті вона кріпиться до підсилювачів кузова, які через подушки до рами...
Маю відео з "Дісковері", де англійці всеновлювали дугу з кріпленням до РАМИ
Привіт англійцям... Будь яке прикладання автомобіля до дерева в лісі, чи в іншому випадку б'є безпосередньо по рамі... Тому й кріплять до кузова, щоб полегшити удар за рахунок його часткової деформації
Згадався анекдот...
Спорять двоє українців(1 і 2) про надійність автомобілів..
1: От дивись яке класне вольво.. При аварії розсипається на шматки, але в пасажирів жодної царапини
2: Фігня то вольво... От наша копійка - лобове зіткнення, все ціле...
1: Ага, точно... І пасажири сидять як живі
#39 ВНЕ САЙТА
Отправлено 12 September 2006 - 10:39
Блин чуствую себя полным лохом.. после 3 "боевых" машин :oh:To: Vazza
To: SAM
народ, а ви читали документи наприклад КиТТ
дивились на схеми, які використовуються для спорту?
Чи може хтось бачив спортивну машину із зовнішнім каркасом безпеки?
Згідно документації
Ніхто не говорить про збереження цілісності кузова!, та і це нереально! Бо тоді вага автомобіля буде великою і ефективності його руху не буде...
Там же в документах ви зможете почитати, що кріплення відбувається через спеціальні пластині і не до рами! До рами взагалі нічого не рекомендують кріпити будь то болтами чи зварюванням - бо ослабите її...
А взагалі - перевертатись- в мої плани не входить... Але якщо це не дай бог станеться - дуга життя спасе, ну а автомобіль... Інший буде...
при правильном каркасе и удачном раскладе после крыши даже филенка крышы не гнется. :hi:
Про наружный каркас я написал вообщето SAMу имея в виду что в этом случае каркас не должен касатся кузова..а машины с наружным каркасом есть.. посмотри кросс..
То что делают на многих бездорах обтягивая машину трубами-это не есть каркас.. а просто защита от веток и прочего.
Просто если делать каркас то делать правльно.. а не лепить распорку сьемную диогональную на болтах, которая тебе шею сламает не дай бог..
дуга интегрированая в кузов будет работать до тех пор пока не сложится рамка стекла с стойками, а потом как повезет.. при крыше, и не работать при боковом столкновении.. так что тебе решать...
От себя скажу.. на скорости 180 км/ч перед трамплином почемуто трубы каркаса визуально уменьшаются до мизера.. :)
#40 ВНЕ САЙТА
Отправлено 12 September 2006 - 10:43
да забыл.. у рамных машин при хорошем улете иногда отрывает кузов от рамы..я вынимал уаз по частям из кювета. и все были как живые..хотя и стояли пафосные самопальны трубы...которые не то что каркасом.. держателем тента назвать сложно..
а умные люди над головой к крыше еще плиту вваривают, что бы при приземлении на крышу в салоне не рос пень... ^_^
а умные люди над головой к крыше еще плиту вваривают, что бы при приземлении на крышу в салоне не рос пень... ^_^
Количество пользователей, читающих эту тему: 1
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых пользователей