Для тех кто в танке, а точнее в УАЗе. Расшифруй (Враховуючи те, що підрамник - це частина силової конструкції рами).
Где подрамник в УАЗе? А его нет, то что УАЗовская рама сильнее FJ-ишной рамы, если там не ставят подрамник?
Ну дивись Олег..
В незалежній передній підвісці присутній підрамник(поперечна балка передньої підвіски), до якого кріпляться через сайлентблоки ричаги передньої підвіски.
Виробник враховує силовий елемент цього підрамника в процесі розробки рами і робить її полегшеною. Я звісно можу помилятись і Тойота в FJ заклала запас по міцності в випадку, коли з проданих автомобілів фанати тойоти викидатимуть підрамник і ставитимуть нерозрізний міст, але я в цьому сумніваюсь - дуже вже різна конструкція незалежної і залежної підвісок.
В результаті - викидаючи цей підрамник і ставлячи нерозрізний міст - рама втрачає поперечну перегородку-підрамник - додаткове ребро жорсткості рами в передній частині автомобіля.
Його можна компенсувати звісно, а можна цього і не робити, і в результаті рама з часом поведе себе непередбачувано від нерозрахованого навантаження.
Людям в УАЗі паритись з цього приводу непотрібно, бо УАЗ з самого початку розраховувався на нерозрізний міст і виробник заклав в конструцію рами відповідний запас по міцності.
Нагадую, я можу помилятись щодо запасу по міцності рами FJ, але знаю точно, що при інсталяції нерозрізного моста на автомобілі з незалежною передньою підвіскою обов`язково випливає тема міцності такої конструкції.