Так далее быть не может! Пора просыпаться, Народ!
Автор
VOIN
, 15 Jan 2009 12:49
Сообщений в теме: 1791
#362 ВНЕ САЙТА
Отправлено 19 January 2009 - 22:47
Слушайте,шутки шутками,но таки национальная идея получается ! Среди нас,читающих этот форум и готовых выехать и поддержать акцию есть все!!!
СБУ( гы ),прокуроры,(смешно) ГАИ(да!именно так!),госслужащие,предприниматели разных уровней, банкиры,рабочие,фермеры, не госс,но служащие, безработные ну в общем все!!! ^_^ :oh:
СБУ( гы ),прокуроры,(смешно) ГАИ(да!именно так!),госслужащие,предприниматели разных уровней, банкиры,рабочие,фермеры, не госс,но служащие, безработные ну в общем все!!! ^_^ :oh:
#363 ВНЕ САЙТА
Отправлено 19 January 2009 - 22:57
"Проект спрямований на досягнення відносної справедливості при стягненні зазначеного податку із власників легкових автомобілів, а саме: легкових автомобілів іноземного виробництва та вітчизняних автомобілів, виготовлених в часи Радянського Союзу («ГАЗ», «УАЗ» та «РАФ»), які досі використовуються громадянами України. " - из той самой Пояснительной к Закону...
Я плАчу :cry: Ну не уроды ли? И в своём ли уме, а?
Я плАчу :cry: Ну не уроды ли? И в своём ли уме, а?
#365 ВНЕ САЙТА
Отправлено 19 January 2009 - 23:04
И ещё: "встановлення соціальної справедливості при оподаткуванні зазначеним податком власників легкових автомобілів іноземного виробництва та вітчизняних автомобілів, виготовлених за часів Радянського Союзу"...
Как вам такая уравниловка? Просто Фрунзе, 103....
:wacko:
Как вам такая уравниловка? Просто Фрунзе, 103....
:wacko:
#366 ВНЕ САЙТА
Отправлено 19 January 2009 - 23:06
"Проект спрямований на досягнення відносної справедливості при стягненні зазначеного податку із власників легкових автомобілів, а саме: легкових автомобілів іноземного виробництва та вітчизняних автомобілів, виготовлених в часи Радянського Союзу («ГАЗ», «УАЗ» та «РАФ»), які досі використовуються громадянами України. " - из той самой Пояснительной к Закону...
Я плАчу :cry: Ну не уроды ли? И в своём ли уме, а?
а у них мозга точка нет
ха. хороший сайт :good:
#368 ВНЕ САЙТА
Отправлено 19 January 2009 - 23:25
До № 3404 від 21.11.2008
Кабінет Міністрів України
Ю.Тимошенко
ВИСНОВОК
на проект Закону України "Про внесення змін до
деяких законодавчих актів України"
Законопроектом, з метою забезпечення належного фінансування будівництва автомобільних доріг в рамках підготовки до проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу та створення умов для підтримки галузей, що найбільш страждають від світової фінансової кризи, пропонується перевести податок з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів із складу загальнодержавних податків і зборів (обов’язкових платежів) до складу місцевих податків і зборів, надавши органам місцевого самоврядування право встановлювати до визначених законом ставок податку підвищувальні коефіцієнти. Крім того, пропонується збільшити ставки цього ж податку у 3 рази – для автомобілів для перевезення не менш як 10 осіб та автомобілів легкових, а також внести зміни у порядок надання податкових пільг.
Головне науково-експертне управління з приводу внесеного проекту вважає доцільним зауважити наступне.
1. Проектом пропонується збільшити в три рази ставки податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин. Зауважимо, що подані до проекту документи не містять жодних розрахунків та обґрунтувань щодо доцільності збільшення ставок податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів саме в три рази. До того ж відсутні розрахунки щодо соціально-економічного впливу прийняття такої пропозиції, зокрема на зростання цін на товари та послуги, оскільки, безумовно, додаткові витрати на сплату податку суб’єкти господарювання включатимуть до складу валових витрат. Крім того, проектом не вирішується питання щодо реальної можливості сплати податку бюджетними установами за підвищеними ставками, з огляду на те, що в їх кошторисах на поточний бюджетний період такі додаткові витрати не передбачені.
2. Проектом пропонується суми податку з власників транспортних засобів, що зараховуються до територіальних дорожніх фондів республіканського бюджету Автономної Республіки Крим, обласних бюджетів та бюджетів міст Києва та Севастополя, спрямовувати на фінансування витрат, пов'язаних з будівництвом, реконструкцією, ремонтом і утриманням автомобільних доріг, що належать до комунальної власності. Реалізація такої пропозиції може мати своїм наслідком виникнення суттєвих проблем з фінансуванням витрат, пов'язаних з будівництвом, реконструкцією, ремонтом і утриманням автомобільних доріг загального користування, що призведе до збільшення навантаження на державний бюджет.
3. Проектом для осіб, які згідно із законодавством є платниками фіксованого сільськогосподарського податку, пропонується змінити порядок надання пільг із зазначеного податку. Зокрема, замість звільнення від сплати податку за трактори колісні (код 8701, крім сідельних тягачів - код 8701 02) та вантажні автомобілі (код 8704), як це передбачено чинною нормою, проектом пропонується застосовувати щодо цих транспортних засобів загальну ставку податку із знижувальним коефіцієнтом 0,3.
Звертаємо увагу на те, що згідно з статтею 1 Закону України “Про систему оподаткування” зміни і доповнення до законів України про оподаткування стосовно надання пільг, зміни податків, зборів (обов'язкових платежів), механізму їх сплати вносяться не пізніше, ніж за шість місяців до початку нового бюджетного року і набирають чинності з початку нового бюджетного року. Проектом така вимога чинного законодавства не врахована, оскільки згідно з розділом ІІ цей закон (у разі його прийняття Верховною Радою України) набирає чинності з дня його опублікування.
4. Пропозиція пункту 4 статті 3 проекту, якою пропонується визначити, що «органи місцевого самоврядування під час затвердження місцевого бюджету на наступний бюджетний рік мають право встановлювати до ставок податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, визначених у статті 3 цього Закону, підвищувальні коефіцієнти» не узгоджується з вимогами частини 3 статті 15 цього ж Закону України «Про систему оподаткування», відповідно до яких «місцеві податки і збори (обов'язкові платежі), механізм справляння та порядок їх сплати встановлюються сільськими, селищними, міськими радами відповідно до переліку і в межах граничних розмірів ставок, установлених законами України».
Узагальнюючий висновок: за результатами розгляду у першому читанні законопроект може бути прийнятий за основу з врахуванням висловлених зауважень та пропозицій.
Керівник Головного управління В. БОРДЕНЮК
Вик.: Н.Чечетова,
Т.Ануфрієва
Кабінет Міністрів України
Ю.Тимошенко
ВИСНОВОК
на проект Закону України "Про внесення змін до
деяких законодавчих актів України"
Законопроектом, з метою забезпечення належного фінансування будівництва автомобільних доріг в рамках підготовки до проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу та створення умов для підтримки галузей, що найбільш страждають від світової фінансової кризи, пропонується перевести податок з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів із складу загальнодержавних податків і зборів (обов’язкових платежів) до складу місцевих податків і зборів, надавши органам місцевого самоврядування право встановлювати до визначених законом ставок податку підвищувальні коефіцієнти. Крім того, пропонується збільшити ставки цього ж податку у 3 рази – для автомобілів для перевезення не менш як 10 осіб та автомобілів легкових, а також внести зміни у порядок надання податкових пільг.
Головне науково-експертне управління з приводу внесеного проекту вважає доцільним зауважити наступне.
1. Проектом пропонується збільшити в три рази ставки податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин. Зауважимо, що подані до проекту документи не містять жодних розрахунків та обґрунтувань щодо доцільності збільшення ставок податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів саме в три рази. До того ж відсутні розрахунки щодо соціально-економічного впливу прийняття такої пропозиції, зокрема на зростання цін на товари та послуги, оскільки, безумовно, додаткові витрати на сплату податку суб’єкти господарювання включатимуть до складу валових витрат. Крім того, проектом не вирішується питання щодо реальної можливості сплати податку бюджетними установами за підвищеними ставками, з огляду на те, що в їх кошторисах на поточний бюджетний період такі додаткові витрати не передбачені.
2. Проектом пропонується суми податку з власників транспортних засобів, що зараховуються до територіальних дорожніх фондів республіканського бюджету Автономної Республіки Крим, обласних бюджетів та бюджетів міст Києва та Севастополя, спрямовувати на фінансування витрат, пов'язаних з будівництвом, реконструкцією, ремонтом і утриманням автомобільних доріг, що належать до комунальної власності. Реалізація такої пропозиції може мати своїм наслідком виникнення суттєвих проблем з фінансуванням витрат, пов'язаних з будівництвом, реконструкцією, ремонтом і утриманням автомобільних доріг загального користування, що призведе до збільшення навантаження на державний бюджет.
3. Проектом для осіб, які згідно із законодавством є платниками фіксованого сільськогосподарського податку, пропонується змінити порядок надання пільг із зазначеного податку. Зокрема, замість звільнення від сплати податку за трактори колісні (код 8701, крім сідельних тягачів - код 8701 02) та вантажні автомобілі (код 8704), як це передбачено чинною нормою, проектом пропонується застосовувати щодо цих транспортних засобів загальну ставку податку із знижувальним коефіцієнтом 0,3.
Звертаємо увагу на те, що згідно з статтею 1 Закону України “Про систему оподаткування” зміни і доповнення до законів України про оподаткування стосовно надання пільг, зміни податків, зборів (обов'язкових платежів), механізму їх сплати вносяться не пізніше, ніж за шість місяців до початку нового бюджетного року і набирають чинності з початку нового бюджетного року. Проектом така вимога чинного законодавства не врахована, оскільки згідно з розділом ІІ цей закон (у разі його прийняття Верховною Радою України) набирає чинності з дня його опублікування.
4. Пропозиція пункту 4 статті 3 проекту, якою пропонується визначити, що «органи місцевого самоврядування під час затвердження місцевого бюджету на наступний бюджетний рік мають право встановлювати до ставок податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, визначених у статті 3 цього Закону, підвищувальні коефіцієнти» не узгоджується з вимогами частини 3 статті 15 цього ж Закону України «Про систему оподаткування», відповідно до яких «місцеві податки і збори (обов'язкові платежі), механізм справляння та порядок їх сплати встановлюються сільськими, селищними, міськими радами відповідно до переліку і в межах граничних розмірів ставок, установлених законами України».
Узагальнюючий висновок: за результатами розгляду у першому читанні законопроект може бути прийнятий за основу з врахуванням висловлених зауважень та пропозицій.
Керівник Головного управління В. БОРДЕНЮК
Вик.: Н.Чечетова,
Т.Ануфрієва
#369 ВНЕ САЙТА
Отправлено 19 January 2009 - 23:28
по поводу штрафов! если выедут все! как сейчас отписываются... а не будут отсиживаться, то ГАИ обламается такое количество штрафов выписывать!!! если приедут все машины... а по скроным прикидкам это будет несколько сотен!!! то они с ума сойдут чтобы выписать штрафы или вынуждены будут просто такнками перекрывать улицы и вызывать все свои наряды и патрули для выписывания штрафов!!!
#370 ВНЕ САЙТА
Отправлено 19 January 2009 - 23:30
Это и так понятно, те, кто сегодня у руля, не знают чем бюджет наполнить. Все рас*****ли. Олигархи налогов не платят, предприятий приносящих прибыль у державы почти не осталось.Героев надо знать в лицо! Кто голосовал за Закон о повышении акциза: http://gska2.rada.go..._...346&krit=66
Непонятно почему ни одна зараза против не голосовала? Такой шанс поднять рейтинг упустили!
#374 ВНЕ САЙТА
Отправлено 20 January 2009 - 02:03
Кроме того тему штафов как таковую трогать не стоит, статистика действительно упрямая вещь,это только даст козырь оппонентам. Временные рег.талоны - вот настоящая головная боль после ТС. К сожалению толковых лозунгов пока нет.
по штрафам очень правильно - наконец-то мои доводы нашли поддержку. но и талоны тоже трогать не стоит. Акция должна пройти под одним конкретным лозунгом. есть один ответчик - ВР. конкретное место-конкретное требование. требуя и то и се мы тем сразу распорошим усилия, тем более эти талоны - по ним может и закона никакого не было, это дайишная лабуда, нет? я не в курсе. может если по ним есть действительно казуистика - то лучше скинуться деньгами да подать в какой-нить райсуд на ограничение права гражданина распоряжаться имуществом, создать прецендент?
а фига зачетная вышла, автору 5 баллов. нельзя ли таких флагов под акцию сделать. готов участвовать материально.
#375 ВНЕ САЙТА
Отправлено 20 January 2009 - 02:31
По временным талонам мотивация ГАИ понятна - так проще контролировать нарушителей. Но почему НАМ за это нужно платить немалую сумму? 3-5 гривен за корку талона, ну пусть еще пятерку за ламинирование. Остальное за что? В конце концов, это ИМ нужно!
ЗЫ. А вообще, есть закон про временные талоны? И где можно с ним ознакомиться, если он есть?
ЗЫ. А вообще, есть закон про временные талоны? И где можно с ним ознакомиться, если он есть?
#376 ВНЕ САЙТА
Отправлено 20 January 2009 - 04:37
По крайней мере штрафы по временным талонам уже есть. И уже были случаи штрафования. Менты бедные не могут сумму отката сложить по штрафам.Уроды- шахматисты как ездили так и ездят. С ними боремся по мере возможности старыми методами. Я не против штрафов как таковых, но мне не понятны суммы взятые с потолка и вилки штрафов.(300-800гр.) По времен. тал. категорически против них, так как и треть страны. Кого это не "колышет" пусть митингует по проблемме которая волнует лично его. ТС- однозначно против!!! Хотя эта тема меня финансово не коснулась,но затронула в моральном плане. Вопрос в том, что нас просто хотят...! :angry:По временным талонам мотивация ГАИ понятна - так проще контролировать нарушителей. Но почему НАМ за это нужно платить немалую сумму? 3-5 гривен за корку талона, ну пусть еще пятерку за ламинирование. Остальное за что? В конце концов, это ИМ нужно!
ЗЫ. А вообще, есть закон про временные талоны? И где можно с ним ознакомиться, если он есть?
#378 ВНЕ САЙТА
#379 ВНЕ САЙТА
Отправлено 20 January 2009 - 09:42
Ну и слава богу.Молодцы.Правда вот с удивлением обнаружил регион в котором живут самые богатые и счастливые владельцы.Угадайте какой?
- Крым : Севастополь,Ялта ,Симферополь и др.города
- Западная Украина: Львов,Ивано-Франковск,Сокаль,Ужгород и др.
- Восточная Украина: Днепропетровск
- Центр - Киев и область (более 15 клубов разных машин не только 4х4)
- Крым : Севастополь,Ялта ,Симферополь и др.города
- Западная Украина: Львов,Ивано-Франковск,Сокаль,Ужгород и др.
- Восточная Украина: Днепропетровск
- Центр - Киев и область (более 15 клубов разных машин не только 4х4)
Количество пользователей, читающих эту тему: 2
0 пользователей, 2 гостей, 0 скрытых пользователей