Як заводяться фанати - НИВА - общие вопросы - OffRoadMaster.com - стиль жизни 4х4!

Перейти к содержимому


Фотография

Як заводяться фанати


  • Авторизуйтесь для ответа в теме
Сообщений в теме: 41

#1 ВНЕ САЙТА   podarok

podarok

    Гвардеец

  • ORM
  • PipPip
  • Регистрация: 06 Jul 2005
  • 2894 сообщений
  • Авто: Patrol Y61 2.8TD/Samurai 2.0/Ford Kuga 2.0TD/AWD
  • Имя:Andrii
  • Пол:Мужчина
  • Город:Київ-Міжріччя

Отправлено 23 January 2006 - 19:34

Привіт усім
Поділюсь досвідом як заводити двигун на морозі
Важливим є саме послідовність, описана мною

1 Починати потрібно з вечора
- Власникам газобалонного устаткування - останні 3-4 кілометри до стоянки потрібно їхати на бензині
- Перед заїдом на стоянку обов'язково заправитись більше пів баку
- Бажано вимкнути обігрів скла при під'їзді до стоянки, щоб воно було холодним і вранці не потрібно було здирати кількаміліметровий шар інею та льоду із внутрішньої та зовнішної сторін
- поставивши автомобіль відкрийте на 5-6 хвилин всі двері та впустіть мороз, уникнете обледеніння панелі приладів та скла
- бажано закрити тряпкою повітрезабірник опалювача, щоб не вигрібати з нього вранці сніг
- забути на період зими, що у вас є в наявності ручне гальмо!
- всі ручки поставити в нейтральне положення
- при морозах нижче -25 акумуляторну батарею забирайте додому в тепло! Врахуйте, що ви приїжаєте ввечері при включеному світлі, щітках лобового та заднього скла, вентиляторі опалювача салону і тому подібній електричній лабуді. В результатіт щільність електроліту АКБ нижча норми, а це свідчить, що температура замерзання його набагато вища і вранці ви можете викинути лопнувший акумулятор(особливо це стосується власників старих поношених АКБ)
2 Ранок, мороз!
- Першим ділом відкрийте двері та зрівноважте температуру зовні та всерединії
- Важливим моментом є наявність "ручного стартера", поки відкриті двері прокрутіть кілька десятків (20-30) двигун вручну, щоб зірвати його з місця та прогнати масло
- підкачуєм вручну паливним насосом паливо в карбюратор
- якщо АКБ не забирали додому - ввімкнути на 20-40 секунд дальнє світло щоб прогріти електроліт.
- поки прогріваєтся електроліт - кілька разів дуже ніжно прокачати педаль зчеплення
- Витягнути підсос на максимум
- при витиснутій педалі крутим стартером двигун 5-6 разів і незалежно від результату вимикаєм його. В результаті такого процесу у впускному колекторі утворюється суміш палива, яка повинна стати нормальною по концентрації. Не забуваєм, що на вулиці мороз і паливо випаровується набагато гірше. Якщо цього не зробити можна легко перелити паливо і залити свічки
- після 20-40 секунд заводим двигун. Якщо він не завівся, це свідчить про недостатню подачу палива в карбюратор. Крутим не більше 10-15 секунд і даєм відпочити АКБ не меньше хвилини. Повторюєм процедуру із збільшенням часу відпочинк АКБ до кількох хвилин.
3 Завелись!
- не відпускаєм педаль зчеплення 20-30 секунд
- не вмикаєм жодних електричних приладів і вентилятор пічки!
- КПП виставлена в нейтральне положення! Аналогічно і Розподілююча коробка!
- легко відпускаємо зчеплення розкручуючи первинний вал і підшипник КПП, прогріваючи його та розігріваючи масло. Через хвилину вмикаємо задню передачу і аналогічним методом із повільним відпусканням педалі зчеплення прогріваєм первинний вал роздаточної коробки. Залишаєм автомобіль в такому стані на одну хвилину, вийшовши із машини та перевіривши всі лампочки 9), крім того це запобгатиме обмерзанню скла від вашого дихання
- Прогріваєм кожну із передач КПП вмиканням по черзі від першої до четвертої
- Легким натисканням на педаль гальм прокачуем його
- Після зрушення стрілки термометра і нагрівання двигуна до 50 градусів можна накінець увімікнути пічку опалювання із потоком повітря на максимум на лобове скло(під кутом, для збільшення швидкості руху повітря відносно поверхні скла)
- вмикаєм розподільчу коробку на понижену і від'їжаєм із стоянки ріно на довжину автомобіля. Виходим і перевіряєм наявність плям масла під ним.Важливим є рух перших 300-400 метрів. Не піднімайте оберти двигуна вище 3000 поки він не прогрівся. Іноді вартує зробити рухи автомобілем вперед назад, одночасно із цим перевіряючи гальма та зрушивши з місця поршні дискових гальм.
- Зупинились, переключили розподільчу коробку і щасливої дороги.
- Підсос забираєм потрохи, зменшуючи оберти холостого ходу до 1500.. Коли двигун нагріється - забираєм взагалі
4 Не завелись!
- Найкращим варіантом є "підкурити". Але врахуйте - він є небезпечним. АКБ - хімічний агрегат і в результаті ваших потуг самозаведення встиг гарно пореагувати і виділити достатню для вибуху кількість водню.
- Клеми підключаєм в наступній послідовності! Спочатку дву клеми до АКБ рятівника, а потім плюс до алеми вашого АКБ, а мінус в будь якому місці до корпусу максимально далі від АКБ, щоб не було іскри!
- Заводитись на шнурку треба дуже обережно на другій швидкості відпускаючи зчеплення і вижимаючи його різко, якщо двигун завівся.


Я в свою чергу пожалкував:
- що не залив синтетику в трансмісію
- не вдосконалив систему обігріву салону та заднього скла(хвороба всіх нив)
- не встановив кіловатний генератор


Гарного вам ЗАВОДУ!

Сообщение отредактировал podarok: 23 January 2006 - 20:08


#2 ВНЕ САЙТА   Mihail

Mihail

    Юнкер

  • ORM
  • Pip
  • Регистрация: 06 Jan 2005
  • 368 сообщений
  • Авто: ТЛК - Прадо120
  • Имя:Михаил Нечаев
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев-Запорожье

Отправлено 23 January 2006 - 19:54

Спасиба за советы и опыт!!!

#3 ВНЕ САЙТА   Diver

Diver

    Гвардеец

  • ORM
  • PipPip
  • Регистрация: 27 Apr 2005
  • 2460 сообщений
  • Авто: TLC 61
  • Имя:Вадим
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 23 January 2006 - 20:14

если все соблюдать - полдня уйдет на завод :)

#4 ВНЕ САЙТА   podarok

podarok

    Гвардеец

  • ORM
  • PipPip
  • Регистрация: 06 Jul 2005
  • 2894 сообщений
  • Авто: Patrol Y61 2.8TD/Samurai 2.0/Ford Kuga 2.0TD/AWD
  • Имя:Andrii
  • Пол:Мужчина
  • Город:Київ-Міжріччя

Отправлено 23 January 2006 - 20:32

To: Diversant
15 хвилин

#5 ВНЕ САЙТА   Kalina

Kalina

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 15 Feb 2005
  • 531 сообщений
  • Авто: Нива 2121
  • Пол:Мужчина
  • Город:Kiev

Отправлено 23 January 2006 - 20:35

To: Diversant
15 хвилин

Просмотр сообщения

У меня до полу-часа...
Добавлю еще танцы с бубном, чтобы согрется самому. :)

#6 ВНЕ САЙТА   podarok

podarok

    Гвардеец

  • ORM
  • PipPip
  • Регистрация: 06 Jul 2005
  • 2894 сообщений
  • Авто: Patrol Y61 2.8TD/Samurai 2.0/Ford Kuga 2.0TD/AWD
  • Имя:Andrii
  • Пол:Мужчина
  • Город:Київ-Міжріччя

Отправлено 23 January 2006 - 20:38

:lol: To: Kalina
крутани рукояткою 30 разів двигун - зігрієшся миттєво! :D

#7 Гость_Guest_*

Гость_Guest_*
  • Гость
  • Регистрация: --

Отправлено 24 January 2006 - 09:04

:lol: To: Kalina
крутани рукояткою 30 разів двигун - зігрієшся миттєво!  :D

Просмотр сообщения


а где мне в вольве дырку пробить, чтоб согреться :)

#8 ВНЕ САЙТА   Diver

Diver

    Гвардеец

  • ORM
  • PipPip
  • Регистрация: 27 Apr 2005
  • 2460 сообщений
  • Авто: TLC 61
  • Имя:Вадим
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 24 January 2006 - 09:04

а где мне в вольве дырку пробить, чтоб согреться :)

Просмотр сообщения

это я был

#9 ВНЕ САЙТА   Luka

Luka

    Юнкер

  • ORM
  • Pip
  • Регистрация: 18 Jun 2005
  • 522 сообщений
  • Авто: недопривод
  • Имя:Александр
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 24 January 2006 - 09:11

:lol: To: Kalina
крутани рукояткою 30 разів двигун - зігрієшся миттєво!  :D

Просмотр сообщения

Покажите мне того титана который сможет покрутить TLC60 4.0D :lol: :lol: :lol:

#10 ВНЕ САЙТА   lexa

lexa

    Юнкер

  • ORM
  • Pip
  • Регистрация: 31 Oct 2005
  • 878 сообщений
  • Авто: УАЗ-469, RR Classic
  • Имя:Алексей
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 24 January 2006 - 09:16

А у меня лебедка мешает крутить руками.

#11 ВНЕ САЙТА   Kalina

Kalina

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 15 Feb 2005
  • 531 сообщений
  • Авто: Нива 2121
  • Пол:Мужчина
  • Город:Kiev

Отправлено 24 January 2006 - 09:19

:lol: To: Kalina
крутани рукояткою 30 разів двигун - зігрієшся миттєво!  :D

Просмотр сообщения

Зачем крутить ручкой заведеный двигатель? :o
А танцы с бубном это традиция, я думал ты знаешь...

#12 Гость_Sanek_*

Гость_Sanek_*
  • Гость
  • Регистрация: --

Отправлено 24 January 2006 - 09:49

Человек для Нивы советует правильно при сильных морозах сильно помогает расколбасить густое масло и спасти от разряда Акб. Конечно сбольшим обьемом движка у иномарок это нереально силенок не хватит, хотя газоны водилы крутили ручкой зимой

#13 ВНЕ САЙТА   lexa

lexa

    Юнкер

  • ORM
  • Pip
  • Регистрация: 31 Oct 2005
  • 878 сообщений
  • Авто: УАЗ-469, RR Classic
  • Имя:Алексей
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 24 January 2006 - 09:58

А никто из Вас не пробовал аккумулятор 100Ач этак метров 500 от дому до стоянки таскать каждое утро, согреешься быстро...

#14 Гость_Sanek_*

Гость_Sanek_*
  • Гость
  • Регистрация: --

Отправлено 24 January 2006 - 10:17

А никто из Вас не пробовал аккумулятор 100Ач этак метров 500 от дому до стоянки таскать каждое утро, согреешься быстро...

Просмотр сообщения

Вот это ты братан прав холодно не будет ни тебе ни машине ^_^

#15 ВНЕ САЙТА   LONG

LONG

    Юнкер

  • ORM
  • Pip
  • Регистрация: 23 Jun 2005
  • 362 сообщений
  • Авто: Nissan Patrol 4.2TD
  • Имя:Константин
  • Пол:Мужчина
  • Город:г. Киев

Отправлено 24 January 2006 - 10:22

А никто из Вас не пробовал аккумулятор 100Ач этак метров 500 от дому до стоянки таскать каждое утро, согреешься быстро...

Просмотр сообщения

ага а у мени их два по 120

#16 Гость_Wins_*

Гость_Wins_*
  • Гость
  • Регистрация: --

Отправлено 24 January 2006 - 11:46

Помню с Нивой такие танцы и согласен с podarok сам такие хитрости выделывал на старой машине, ехать то хочется, а против запотевания поставь вентилятор на обдув стекол и забудешь об этой болезни

#17 ВНЕ САЙТА   Chrome

Chrome

    Гвардеец

  • Юзер
  • PipPip
  • Регистрация: 14 Oct 2005
  • 3149 сообщений
  • Имя:Сергей
  • Пол:Мужчина

Отправлено 24 January 2006 - 13:02

если машина стоит под домом есть другой вариант (при наличии розетки 220 и удлинителя) - можно завестись используя строительный фен, тот который для ремонтов на 1,5-2 киловата. Включаем фен на 1 скорость. Открываем горловину для масла и пихаем туда фен на 10-15 минут, предварительно вытащив масляный щуп, или сняв шланг вентиляции картерных газов, чтобы была циркуляция воздуха. Потом располагаем фен так, чтобы дул в основном на блок движка и немного на ТНВД и на топливный фильтр. Надо учесть, что температура на выходе у фена около 300 градусов, поэтому нельзя его ставить впритык особенно к шлангам, проводам и.т.д. Сверху все это накрываем одеалом или пледом, и прикрываем капот чтобы тепло не улетало. Задача фена прогреть немного блок и создать воздушную подушку. Если есть зарядка для аккума, включаем ее тоже. Теперь надо подождать, я ждал минут 40. Можно послушать радио и использовать фен для волос жены, если она не против чтобы прогреть салон. :) Естественно нужно обязательно выжимать сцепление, когда заводим. Сегодня под домом так и завелся. ^_^ За бортом минус 22. Масло - минералка 15w40, движок - 2.2 турбо дизель. Я понимаю, что это гимор, но помоему лучше чем ходить пешком :)

#18 ВНЕ САЙТА   Pinochet

Pinochet

    Юнкер

  • Юзер
  • Pip
  • Регистрация: 23 Jan 2005
  • 416 сообщений
  • Авто: разные внедорожники
  • Имя:Augusto
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев

Отправлено 24 January 2006 - 13:20

Пока такое сделаеш так некуда ехать не захочется.

#19 ВНЕ САЙТА   rebel

rebel

    Юнкер

  • ORM
  • Pip
  • Регистрация: 03 Nov 2005
  • 744 сообщений
  • Авто: ТЛК80, Шкода
  • Имя:Роман
  • Пол:Мужчина
  • Город:Украина

Отправлено 24 January 2006 - 13:36

Это если рядом есть резетка, а на стоянке???? В гараже можно и тепловентилятор поставить, большинство машин то на стоянках под открытым небом. Вот на стоянке можно паяльную лампу но тоже можно поплавить все и пожечь. В прошлую зиму я так грел отстойник около заднего колеса так незаметил а там пластмас пробка, так она расплавилась

#20 ВНЕ САЙТА   VC

VC

    Гость

  • Юзер
  • Регистрация: 27 Mar 2005
  • 26 сообщений
  • Авто: Nissan Note, Fiat Uno 75ie
  • Имя:Виктор
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев, Чоколовка

Отправлено 24 January 2006 - 13:52

если машина стоит под домом есть другой вариант (при наличии розетки 220 и удлинителя) -  можно завестись используя строительный фен, тот который для ремонтов на 1,5-2 киловата. Включаем фен на 1 скорость. Открываем горловину для масла и пихаем туда фен на 10-15 минут, предварительно вытащив масляный щуп, или сняв шланг вентиляции картерных газов, чтобы была циркуляция воздуха. Потом располагаем фен так, чтобы дул в основном на блок движка и немного на ТНВД и на топливный фильтр. Надо учесть, что температура на выходе у фена около 300 градусов, поэтому нельзя его ставить впритык особенно к шлангам, проводам и.т.д. Сверху все это накрываем одеалом или пледом, и прикрываем капот чтобы тепло не улетало. Задача фена прогреть немного блок и создать воздушную подушку. Если есть зарядка для аккума, включаем ее тоже. Теперь надо подождать, я ждал минут 40. Можно послушать радио и использовать фен для волос жены, если она не против чтобы прогреть салон. :)  Естественно нужно обязательно выжимать сцепление, когда заводим. Сегодня под домом так и завелся. ^_^ За бортом минус 22. Масло - минералка 15w40, движок - 2.2 турбо дизель. Я понимаю, что это гимор, но помоему лучше чем ходить пешком  :)

Просмотр сообщения

Мда, в такой мороз 15W40.. А было бы 0W40 таких танцев не нужно было бы.




Количество пользователей, читающих эту тему: 1

0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых пользователей


© 2004 - 2024 Offroadmaster ®
create & support by PAVLOFF & VOIN