Поділюсь досвідом як заводити двигун на морозі
Важливим є саме послідовність, описана мною
1 Починати потрібно з вечора
- Власникам газобалонного устаткування - останні 3-4 кілометри до стоянки потрібно їхати на бензині
- Перед заїдом на стоянку обов'язково заправитись більше пів баку
- Бажано вимкнути обігрів скла при під'їзді до стоянки, щоб воно було холодним і вранці не потрібно було здирати кількаміліметровий шар інею та льоду із внутрішньої та зовнішної сторін
- поставивши автомобіль відкрийте на 5-6 хвилин всі двері та впустіть мороз, уникнете обледеніння панелі приладів та скла
- бажано закрити тряпкою повітрезабірник опалювача, щоб не вигрібати з нього вранці сніг
- забути на період зими, що у вас є в наявності ручне гальмо!
- всі ручки поставити в нейтральне положення
- при морозах нижче -25 акумуляторну батарею забирайте додому в тепло! Врахуйте, що ви приїжаєте ввечері при включеному світлі, щітках лобового та заднього скла, вентиляторі опалювача салону і тому подібній електричній лабуді. В результатіт щільність електроліту АКБ нижча норми, а це свідчить, що температура замерзання його набагато вища і вранці ви можете викинути лопнувший акумулятор(особливо це стосується власників старих поношених АКБ)
2 Ранок, мороз!
- Першим ділом відкрийте двері та зрівноважте температуру зовні та всерединії
- Важливим моментом є наявність "ручного стартера", поки відкриті двері прокрутіть кілька десятків (20-30) двигун вручну, щоб зірвати його з місця та прогнати масло
- підкачуєм вручну паливним насосом паливо в карбюратор
- якщо АКБ не забирали додому - ввімкнути на 20-40 секунд дальнє світло щоб прогріти електроліт.
- поки прогріваєтся електроліт - кілька разів дуже ніжно прокачати педаль зчеплення
- Витягнути підсос на максимум
- при витиснутій педалі крутим стартером двигун 5-6 разів і незалежно від результату вимикаєм його. В результаті такого процесу у впускному колекторі утворюється суміш палива, яка повинна стати нормальною по концентрації. Не забуваєм, що на вулиці мороз і паливо випаровується набагато гірше. Якщо цього не зробити можна легко перелити паливо і залити свічки
- після 20-40 секунд заводим двигун. Якщо він не завівся, це свідчить про недостатню подачу палива в карбюратор. Крутим не більше 10-15 секунд і даєм відпочити АКБ не меньше хвилини. Повторюєм процедуру із збільшенням часу відпочинк АКБ до кількох хвилин.
3 Завелись!
- не відпускаєм педаль зчеплення 20-30 секунд
- не вмикаєм жодних електричних приладів і вентилятор пічки!
- КПП виставлена в нейтральне положення! Аналогічно і Розподілююча коробка!
- легко відпускаємо зчеплення розкручуючи первинний вал і підшипник КПП, прогріваючи його та розігріваючи масло. Через хвилину вмикаємо задню передачу і аналогічним методом із повільним відпусканням педалі зчеплення прогріваєм первинний вал роздаточної коробки. Залишаєм автомобіль в такому стані на одну хвилину, вийшовши із машини та перевіривши всі лампочки 9), крім того це запобгатиме обмерзанню скла від вашого дихання
- Прогріваєм кожну із передач КПП вмиканням по черзі від першої до четвертої
- Легким натисканням на педаль гальм прокачуем його
- Після зрушення стрілки термометра і нагрівання двигуна до 50 градусів можна накінець увімікнути пічку опалювання із потоком повітря на максимум на лобове скло(під кутом, для збільшення швидкості руху повітря відносно поверхні скла)
- вмикаєм розподільчу коробку на понижену і від'їжаєм із стоянки ріно на довжину автомобіля. Виходим і перевіряєм наявність плям масла під ним.Важливим є рух перших 300-400 метрів. Не піднімайте оберти двигуна вище 3000 поки він не прогрівся. Іноді вартує зробити рухи автомобілем вперед назад, одночасно із цим перевіряючи гальма та зрушивши з місця поршні дискових гальм.
- Зупинились, переключили розподільчу коробку і щасливої дороги.
- Підсос забираєм потрохи, зменшуючи оберти холостого ходу до 1500.. Коли двигун нагріється - забираєм взагалі
4 Не завелись!
- Найкращим варіантом є "підкурити". Але врахуйте - він є небезпечним. АКБ - хімічний агрегат і в результаті ваших потуг самозаведення встиг гарно пореагувати і виділити достатню для вибуху кількість водню.
- Клеми підключаєм в наступній послідовності! Спочатку дву клеми до АКБ рятівника, а потім плюс до алеми вашого АКБ, а мінус в будь якому місці до корпусу максимально далі від АКБ, щоб не було іскри!
- Заводитись на шнурку треба дуже обережно на другій швидкості відпускаючи зчеплення і вижимаючи його різко, якщо двигун завівся.
Я в свою чергу пожалкував:
- що не залив синтетику в трансмісію
- не вдосконалив систему обігріву салону та заднього скла(хвороба всіх нив)
- не встановив кіловатний генератор
Гарного вам ЗАВОДУ!
Сообщение отредактировал podarok: 23 January 2006 - 20:08