народ! великі сумніви в мене підкралися. поїздка в гори. патроли спускаються, а я стою і думаю. колеса 285 85 16 сільвер спорт, сильно і не спустиш бо диск мінус 40. поїхав на 1,8. там де патроли сиділи на мостах я проїхав на ура. хотів спитати! чи є суттєва різниця, втратити кліренс (в колії), чи мати більшу площу. на мою думку, сільвер екстрім і так і так має грунтозацепи, чи потрібно спускати колеса, якщо знаєш, що попереду колія і можеш сидіти. все ж таки є втрата кліренсу. чи були у когось сумніви на кк, щодо спускання коліс. на одному з відео чув крик Валери що до накачки коліс. як на вашу думку, яка різниця в спусканні коліс відносно кліренсу. наскільки є різниця?
ДАВЛЕНИЕ В ШИНАХ
Автор
GOS
, 10 Jan 2006 18:31
Сообщений в теме: 195
#182 ВНЕ САЙТА
Отправлено 11 May 2017 - 23:23
Romko сказал(а) 11 Май 2017 - 20:27:
як на вашу думку, яка різниця в спусканні коліс відносно кліренсу. наскільки є різниця?
Різницю в кліренсі цікаво буде поміряти в "лабораторних" умовах на сухій твердій поверхні і зробити висновки, ще багато залежить від жорсткості боковини шини і маси авто.
Щодо колії, теоретично втрата кліренсу з меншим тиском має компенсуватися значно меншим закопуванням авто в м'який грунт. Практично, в Карпатах здував до 1.6..1.4 проти штатного 2.2, і здутим проповзав там, де на повному тиску сідав, але я на Гудрічах МТ.
#185 ВНЕ САЙТА
Отправлено 12 May 2017 - 09:37
Без. На таком давлении на дисках с человеческими хампами сложно разуться.
Первый год , были диски 10 дюймов, набились щепки в бочину и чуть не спустил, но вовремя заметил. пришлось чистить .
В следующие года на дисках поуже и шинах побольше проблемы не было.
- Bluesbreaker это нравится
#186 ВНЕ САЙТА
Отправлено 12 May 2017 - 10:20
Romko сказал(а) 11 Май 2017 - 20:27:
народ! великі сумніви в мене підкралися. поїздка в гори. патроли спускаються, а я стою і думаю. колеса 285 85 16 сільвер спорт, сильно і не спустиш бо диск мінус 40. поїхав на 1,8. там де патроли сиділи на мостах я проїхав на ура. хотів спитати! чи є суттєва різниця, втратити кліренс (в колії), чи мати більшу площу. на мою думку, сільвер екстрім і так і так має грунтозацепи, чи потрібно спускати колеса, якщо знаєш, що попереду колія і можеш сидіти. все ж таки є втрата кліренсу. чи були у когось сумніви на кк, щодо спускання коліс. на одному з відео чув крик Валери що до накачки коліс. як на вашу думку, яка різниця в спусканні коліс відносно кліренсу. наскільки є різниця?
В Вашем примере дело не в давлении. Независимая подвеска передка дает ощутимое преимущество в клиренсе. А жопа легкая, она проползает вскользь, развитые боковые грунтозацепы сильвера этому способствуют.
#190 ВНЕ САЙТА
Отправлено 12 May 2017 - 18:29
SAIIIA сказал(а) 12 Май 2017 - 09:16:
Чето всегда думал что это не так уж ощутимо.
Ну если такие веселые картинки смотреть то не ощутимо)))) Мне лень по каждой из них отписываться.
Могу предоставить практическое пособие - витара (перед незалежная, сзади мост) + афигенный алюминиевый подкатной домкрат + идеально ровный пол в плитке + рулетка.
Ну и колеёй на практике можно насладится, попутно проведя "лабораторную работу" по исследованию геометрии подвески.
- ранер это нравится
#191 ВНЕ САЙТА
Отправлено 13 May 2017 - 08:15
Romko сказал(а) 12 Май 2017 - 14:50:
як я писав вище, колеса 285 85 16 диск мінус 40. на шиномонтажі єлє єлє накачали. коли спускаю до 1,5 і при цьому машина стоїть, то на ранок на дисках. колеса як і диски нульцеві. тому і не спускаюсь в горах.
Вылет диска (то что Вы пишете -40) никак не сказывается на сложности накачать колесо. У Вас скорее всего стоят диски, которые по ширине не подходят к этой резине, т.е. шире чем положено и поэтому при спускании резина легко частично соскакивает с хампов, и спускается....
Сообщение отредактировал vladin: 13 May 2017 - 08:16
- Bluesbreaker это нравится
Количество пользователей, читающих эту тему: 2
0 пользователей, 2 гостей, 0 скрытых пользователей