скоро зима. "готовим сани летом". прошлая зима была "интересная". Впереди у нас новый год, лыжи, карпаты и т.д.
Лично у меня опыта нет, а в инете выбор большой - для 4WD от 400 до 6000грн. Понятно что бесплатный сыр в мышеловке и т.п.
ИНТЕРЕСУЕТ ЛИЧНЫЙ ОПЫТ, кто чем пользовался, ссылки и т.д. где можно взять проверенные вещи.
критерии выбора:
1. надежность!!!
2. Нужны на всякий пожарный случай (не на каждый день).
3. Руки растут от куда надо, по этому "простота" крепления за большие деньги не интересует.
4. мнение о бюджетных предложениях типа: http://130.com.ua/pr...-4wd-100-16-mm/ и http://www.avtorados...3378-photo.html
ps: планируется для MPW3 265/65/17 (30,6`) и 275/60/17 (30`) на задние колеса.
На 235/85R16 експлуатую тоненькі іспанські ланцюги, вони легенькі і відповідно комплект на 4 кола узимку завжди тримаю у машині. За три роки жодних нарікань по надійності, але треба розуміти що пробіг на ланцюгах у мене невеликий - я оцінюю до 100 км за сезон, і фактично лише по снігу та льоду. До того ж Дефендер значно легше інших великих позадоріжників, і я завжди намагаюся їздити "внатяг", без іскор з під коліс :-). Але маю принаймі один негативний відгук про аналогічні іспанські ланцюги, які товариш порвав у перший же день експлуатації. У випадку коли ланцюги "на всякий випадок" зручність одягання є не менш важливою чим надійність. Наприклад класичні "сходові" ланцюги не можна одягнути не зрушивши машину з місця (ланцюги розкладаються, на них наїжджаєш і тоді защіпаєш). Така процедура в мого товариша на два кола займає стільки ж часу як у мене на 4 кола, плюс я можу це зробити у значно менш зручних умовах ніж необхідні для розкладання ланцюга-драбинки. По досвіду експлуатації величина ланця щось покращує лише в експлуатації у грязюці, на льоду та снігу тонкий ланцюг поводить себе навіть краще.