
80А генератор на класику
Автор
podarok
, 03 May 2006 23:24
Сообщений в теме: 31
#1
ВНЕ САЙТА
Отправлено 03 May 2006 - 23:24
старий генератор, як кажуть, віджив своє, а тому придбав собі кіловатний генератор... (80А)
Із переробок - для активації контрольки заряду прийшлось помудрувати і
з'єднавши між собою деякі провода вдалось зробити інверсний варінат контролю заряду батареї.. Раніше при вимиканні генератора лампочка загоралась.. а тепер навпаки...
Із необхідного - прийшлось докупити кронштейн кріплення генератора від 23 ниви + кронштейн натягу ремня генератора(вертикальний замість горизонтального)
Із мінусів - занадто відкритий корпус самого генератора... Буду думати над вимикачем для проходження бродів і таке інше.
Їз плюсів - на холостих обертах раніше при вимиканні батареї двигун починав барахлити а при вмиканні ближнього-дальнього світла взагалі глох... Тепер же - нічого такого не спостерігав... Зарядом на низьких оборотах задоволений... Крім того кріплення як на мене грамотніше зроблено чим в старому варіанті, хоча я й законтрив фанатично болт, щоб не відрутився ненароком... Розібрав також сам корпус блока діодів - все набагато культурніше старого варіанту... На днях доберусь до лаку, та покрию все шаром для захисту від води...
Поставив все за 40 хвилин (із них 30 хвилин вивчав схему підключення реле контрольки)
Ціна питання - 500 UAN по курсу 1:1 до української гривні...
Одним словом - задоволений...
Із переробок - для активації контрольки заряду прийшлось помудрувати і
з'єднавши між собою деякі провода вдалось зробити інверсний варінат контролю заряду батареї.. Раніше при вимиканні генератора лампочка загоралась.. а тепер навпаки...
Із необхідного - прийшлось докупити кронштейн кріплення генератора від 23 ниви + кронштейн натягу ремня генератора(вертикальний замість горизонтального)
Із мінусів - занадто відкритий корпус самого генератора... Буду думати над вимикачем для проходження бродів і таке інше.
Їз плюсів - на холостих обертах раніше при вимиканні батареї двигун починав барахлити а при вмиканні ближнього-дальнього світла взагалі глох... Тепер же - нічого такого не спостерігав... Зарядом на низьких оборотах задоволений... Крім того кріплення як на мене грамотніше зроблено чим в старому варіанті, хоча я й законтрив фанатично болт, щоб не відрутився ненароком... Розібрав також сам корпус блока діодів - все набагато культурніше старого варіанту... На днях доберусь до лаку, та покрию все шаром для захисту від води...
Поставив все за 40 хвилин (із них 30 хвилин вивчав схему підключення реле контрольки)
Ціна питання - 500 UAN по курсу 1:1 до української гривні...
Одним словом - задоволений...
#3
ВНЕ САЙТА
Отправлено 03 May 2006 - 23:35
To: Chrome
вільних при максимальному навантаженні в мене тепер 850 Ват... Тобто на 700 ват спокійно можна навішати різноманітного обладнання... Я перевірив діаметри основних навантажених проводів від акумулятора та стабілізатора - повинні витримати, хоча якщо я щось додаткове і буду вішати - обов'язково проведу окремим мідним дротиком 8))))
вільних при максимальному навантаженні в мене тепер 850 Ват... Тобто на 700 ват спокійно можна навішати різноманітного обладнання... Я перевірив діаметри основних навантажених проводів від акумулятора та стабілізатора - повинні витримати, хоча якщо я щось додаткове і буду вішати - обов'язково проведу окремим мідним дротиком 8))))
Сообщение отредактировал podarok: 03 May 2006 - 23:36
#4
ВНЕ САЙТА
Отправлено 04 May 2006 - 00:17
podarok сказал(а) May 4 2006, 12:35 AM:
откуда 850 свободных? давай посчитаем вместе минимальное потребление стандартного пепелаца...To: Chrome
вільних при максимальному навантаженні в мене тепер 850 Ват...
Стопы - 21х2=42
Габариты - 7х4=28
Противотуманки задние - 21х2=42
Противотуманки передние - 55х2=42
Магнитофон - 50
Зарядка аккума в среднем 100
Поворотники 21х2=42
Свет ближний 55х2
Плюс к этому коммутатор с катушкой, дворники, зажигалка и всякая мелочь типа подсветок в салоне...
Итого в сумме все это минимум 600 ватт. И сколько осталось?
#5
ВНЕ САЙТА
Отправлено 04 May 2006 - 00:52
Chrome сказал(а) May 4 2006, 01:17 AM:
1100 Ват- 289 = 811 Ватоткуда 850 свободных? давай посчитаем вместе минимальное потребление стандартного пепелаца...
Стопы - 21х2=42
Габариты - 7х4=28
Противотуманки задние - відсутні
Противотуманки передние - відсутні
Магнитофон - 20
Зарядка аккума в среднем 45
Поворотники 7х2=14
Свет дальній 55х2
Плюс к этому коммутатор с катушкой, дворники, зажигалка и всякая мелочь типа подсветок в салоне...30 ватт
Итого в сумме все это загалом 289 ватт. И сколько осталось?
#6
ВНЕ САЙТА
Отправлено 04 May 2006 - 06:59
Товарищи электрики, а об аккумуляторе вы забыли ;) , Ваш генератор умрет от ближнего света, при условии, что в буфере не будет нужной емкости аккумулятора.
Кстати, если ставишь иной генератор то желательно и поставить соответствующий аккумулятор. Я конечно понимаю, что он возьмет себе заряда столько сколько надо ^_^ , но эт так рекомендаци..
Кстати, если ставишь иной генератор то желательно и поставить соответствующий аккумулятор. Я конечно понимаю, что он возьмет себе заряда столько сколько надо ^_^ , но эт так рекомендаци..
#8
ВНЕ САЙТА
Отправлено 04 May 2006 - 10:42
podarok сказал(а) May 3 2006, 11:24 PM:
Хм, странно. Может я чего-то не понимаю, но у меня лампочка загорается только когда генератор не работает. У тебя уже были переделки и ты вернул все назад?Із переробок - для активації контрольки заряду прийшлось помудрувати і
з'єднавши між собою деякі провода вдалось зробити інверсний варінат контролю заряду батареї.. Раніше при вимиканні генератора лампочка загоралась.. а тепер навпаки...
Цитата
Где-то читал, что гену ставят наверх и слева по ходу движения. А отключать гену на ходу, то еще занятие... Я бы не связывался.Із мінусів - занадто відкритий корпус самого генератора... Буду думати над вимикачем для проходження бродів і таке інше.
Цитата
Ты наверное имел в виду UAH ;)Ціна питання - 500 UAN по курсу 1:1 до української гривні...
#9
ВНЕ САЙТА
Отправлено 04 May 2006 - 15:33
Alex_CONNECT сказал(а) May 4 2006, 07:59 AM:
нет, не забыли, я в своем посту на аккум выделил 100 ватт. А генератор не умрет, точнее не должен умереть :) если он соответствующей мощности, даже если снять аккум... правда это крайне нежелательно, так как проблемы возникнут на низких оборотах, особенно если большая нагрузка, потому как для того чтоб удержать нужное напряжение на потребителях реле-регулятор будет питать обмотку возбуждения практически максимальным током, ... ну и отсюда все соответствующие неприятности связаные с работой на пиковых режимахТоварищи электрики, а об аккумуляторе вы забыли ;) , Ваш генератор умрет от ближнего света, при условии, что в буфере не будет нужной емкости аккумулятора.
#11
ВНЕ САЙТА
Отправлено 04 May 2006 - 16:52
podarok сказал(а) May 4 2006, 04:49 PM:
Впринципе, да... Обмотку возбуждения отключил, и гена уже не работает...не бачу проблем... звичайнив вимикач маси в розрив плюсового дроту... все...
Но он все-равно крутится и в броде все-равно намокнет. Есть ли смысл его отключать?
#13
ВНЕ САЙТА
Отправлено 04 May 2006 - 17:16
lexa сказал(а) May 4 2006, 04:56 PM:
Хе-хе все еще круче!отключать обмотку возбуждения на генераторе при преодолении бродов бессмысленно,
После пуска двигателя обмотка возбуждения питается с общего вывода трёх дополнительных диодов, установленных на выпрямительном блоке
Т.е. обмотка возбуждения только для старта. А Подарок предлагал выключать "+"
Пошел читать дальше, бо уже интерестно, и оказывается пробелы в знаниях пугающе велики... boom: :)
#14
ВНЕ САЙТА
Отправлено 04 May 2006 - 17:23
podarok сказал(а) May 4 2006, 04:49 PM:
Вот еще:звичайнив вимикач маси в розрив плюсового дроту... все...
Не допускается работа генератора с отсоединенной аккумуляторной батареей. Это вызовет возникновение кратковременных перенапряжений на зажиме "30" генератора, которые могут повредить регулятор напряжения генератора и электронные устройства в бортовой сети автомобиля.
Это там же по ссылке выше.
#16
ВНЕ САЙТА
Отправлено 04 May 2006 - 22:18
Kalina сказал(а) May 4 2006, 06:23 PM:
для механічних регуляторів - це правильно, але не для електронних...Не допускается работа генератора с отсоединенной аккумуляторной батареей. Это вызовет возникновение кратковременных перенапряжений на зажиме "30" генератора, которые могут повредить регулятор напряжения генератора и электронные устройства в бортовой сети автомобиля.
схему однозначно треба обдумати.... в цьому генераторі є можливість вимкути випрямляч, що власне розвантажить взагалі обмотки...
я ще подумаю...
#17
ВНЕ САЙТА
Отправлено 24 July 2006 - 18:27
1 Підніму тему вгору
Для цього генератора абсолютно безболісно відрив акумулятора - в ньому вбудований регулятор напруги і захист від скачків(при умові встановлення вінницького регулятора із щітками)
2 На фестивалі генератор вмер, як виявилось сьогодні - банально стерлась одна із графітових щіток по причині того, що в ущільнюючу резинку попало купа гамнілінчику і я цим гамнілінчиком маслав стоячи в блоті хвилин 6 поки мене витягали
Як виявилось після повного розбирання - він досить живучий при роботі в воді, все заводом залито лаком
3 Для тих хто куплятиме - існують два варіанти таких генераторів
9412.3701
Різниця між ними лише одна - шківи двох типів 70 мм і 80 мм
ті що 80 мм - ставились лише на автомобілі до 2003 року, вони розраховані на роботу при більш високих обертах для полегшення роботи підшипникам самого генератора
Нам підходить саме 70мм - після встановлення вінницького регулятора на польових мікрозборках(15грн) - при обертах двигуна 300 об.хв він вже дає заряд (на рідному при 750-800 починав свою роботу)
Для цього генератора абсолютно безболісно відрив акумулятора - в ньому вбудований регулятор напруги і захист від скачків(при умові встановлення вінницького регулятора із щітками)
2 На фестивалі генератор вмер, як виявилось сьогодні - банально стерлась одна із графітових щіток по причині того, що в ущільнюючу резинку попало купа гамнілінчику і я цим гамнілінчиком маслав стоячи в блоті хвилин 6 поки мене витягали
Як виявилось після повного розбирання - він досить живучий при роботі в воді, все заводом залито лаком
3 Для тих хто куплятиме - існують два варіанти таких генераторів
9412.3701
Різниця між ними лише одна - шківи двох типів 70 мм і 80 мм
ті що 80 мм - ставились лише на автомобілі до 2003 року, вони розраховані на роботу при більш високих обертах для полегшення роботи підшипникам самого генератора
Нам підходить саме 70мм - після встановлення вінницького регулятора на польових мікрозборках(15грн) - при обертах двигуна 300 об.хв він вже дає заряд (на рідному при 750-800 починав свою роботу)
#19
ВНЕ САЙТА
Отправлено 28 January 2007 - 17:46
Ваз 2112
або на Тайгу такі ставили
Якщо треба - сфоткаю номер
В нього характерна пластикова кришка над стабілізатором і діодним містком
При їзді в гамнілінчику недоліком є швидке стирання щіток (15-25 гривень в залежності від виробника)
Наразі думаю про невелике його вдосконалення, щоб не стирались
або на Тайгу такі ставили
Якщо треба - сфоткаю номер
В нього характерна пластикова кришка над стабілізатором і діодним містком
При їзді в гамнілінчику недоліком є швидке стирання щіток (15-25 гривень в залежності від виробника)
Наразі думаю про невелике його вдосконалення, щоб не стирались
Количество пользователей, читающих эту тему: 1
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых пользователей